Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies menee omille lapsilleen lastenlikaksi..

Vierailija
24.06.2014 |

Kun lasten äiti ja hänen mies lähtevät lomalle. Mielestäni tilanteesta tekee ikävän se että jostain syystä lapset eivät voi tulla meille, vaan heitä pitää ehdottomasti katsoa viikko kotona. Vaikka lapsilla tosiaan on omat huoneet täällä meilläkin.

Voin siis ihan fyysisesti pahoin että tähän on "pakko" suostua että mies saa viettää edes yhden lomaviikon lastensa kanssa. Minä luonnollisesti en saa heidän asuntoonsa mennä, mutta autoa saan kyllä ajaa (omalla miehellä ei ole ajokorttia). Eli kuskiksi kelpaan. Vaan en kyllä ole menossa, jos tuo mies aikoo suostua tuollaiseen pompottamiseen niin se ei tarkoita että minä suostuisin.

Niin ja tosiaan, lapset eivät saa olla minkään muun kuin heidän superturvallisen millenium-MAZDANSA kyydissä. Itselläni on vm. 2010 BMW, johon lapset eivät saa tulla kyytiin.

Hohhhhoijjaaa.

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 21:28"]Mitäs tämä äidin uusi mies tykkää siitä että naisensa ex tulee viikoksi heidän kotiinsa? 

[/quote]

Tossukalta vaikuttaa. Nyt ap reippaasti vain kapuloita rattaisiin, sanot miehellekkin että nyt tai ei koskaan. Uskomatonta miten yksi sairas ämmä pompottelee kolmea aikuista ja ainakin kahta lasta!

Vierailija
2/52 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkin näistä vastauksista on sairaita. Omat vanhempani erosivat, kun olin pieni ja vaikka äidilläni oli, ja on edelleen, suuret antipatiat isääni kohtaan, ei hän ikinä kieltänyt meitä lapsia menemästä isän luokse. 

Hemmetin surullista että jotkut "aikuiset" tuntuvat pitävän luontevana sitä, että lapsia käytetään koston välikappaleina, vaikka mitään kostettavaa ei olisikaan. Jos ja kun se entinen puoliso löytää uuden, ei siitä tarvitse suuttua. Se tyyppi on kuitenkin entinen puoliso, ja hän saa jatkaa elämäänsä. Ap vaikuttaa normaalilta ihmiseltä, ja hyvältä, täysjärkiseltä ja tasapainoiselta ihmiseltä noiden lasten elämään. Kaikilla erolapsilla ei ole niin hyvää tuuria että isän uusi puoliso välittäisi heistä, ja ajattelisi heidän parastaan. 

Ap on ihan syystäkin loukkaantunut, ei sillä ex-puolisolla olenkin suurta määräysvaltaa, etenkin jos hänellä ja ap:n miehellä on yhteishuoltajuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne oli varmaan yhtä hankala alusta lähtien joten tiesit mihin ryhdyit.

Vierailija
4/52 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele niin, että sekä isälle että lapsille tekee hyvää, että saavat viettää aikaa yhdessä ilman ulkopuolisia ihmisiä. Sinäkin saat omaa lomaa.

Vierailija
5/52 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut yhtä hankala, lasten äiti vaan veti palkokasvin nekkuun kun se "täyspaska" ex löysikin uuden kumppanin. Olemme täysin erilaisia ihmisiä, vastakohdat lähes joka asiassa. Tilanne on pahentunut mitä läheisemmäksi olen tullut lasten kanssa. Lapset ovat minulle rakkaita, ja ehdottomasti vain bonus. Olen kyllä tehnyt selväksi että en ole lasten äiti, enkä yritä ottaa äidin asemaa vaan haluan tukea mieheni vanhemmuutta ja suhdetta lapsiinsa. Tämä äiti on äärettömän mustasukkainen lapsistaan, ja yrittää nyt lyödä kapuloita rattaisiin. Minut on kuulemma esitelty liian nopeasti (oma uusi miehensä muutti samalla ovenavauksella kuin ex lähti) ja kaikki lasten ongelmat johtuvat minusta (myös se, että 5lk tyttö on kiinnostunut eläinten oikeuksista on minun vikani? Vaikka en ole tytön kanssa ikinä asiasta puhunutkaan!)

Kyllä tämän kestää mutta ärsyttää.

-ap

Vierailija
6/52 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä sinä ap oletkin mahdottoman erinomainen ihminen.

Vierailija
7/52 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa äidit tajuais että lapset on erillisiä ihmisiä joille ei kuulu kostaa. Olen niin vihainen tuollaisille ämmille ! Ap tsemppiä en osaa sanoa muuta kuin että miehen on pidettävä oikeuksistaan kiinni eikä hänen todellakaan kuulu muuttaa viikoksi exälleen että voi tavata lapsia. Lakimiehelle soittoa

Vierailija
8/52 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 16:41"]Ajattele niin, että sekä isälle että lapsille tekee hyvää, että saavat viettää aikaa yhdessä ilman ulkopuolisia ihmisiä. Sinäkin saat omaa lomaa.

[/quote]

No näin mä yritän ajatella, mutta jotenkin pännii niin kovasti äitin asenne että kelpaan ajamaan autoa ja kyydittämään lapsia harrastuksiin mutta muuten en heitä saa tavata. Ja varsinkin nuorempi lapsi on kiintynyt minuun, soittelee minulle useammin kuin isälleen. Meillä on ehkäpä sisarusmainen suhde hänen kanssaan? Tämä lapsi menee nyt syksyllä kouluun. Myös 5-luokkalainen pistää facessa viestiä, jossa kyselee apua "poikaongelmiin" ja vaikkapa meikkaamiseen (äitiltä on lupa meikata). Äiti pyrkii rajoittamaan kaikin puolin yhteydenpitoa, lukee viestimme ja etsii sieltä "virheitä". Olin kirjoittanut tälle vanhemmalle että voidaan harjoitella meikkaamista yhdessä tulevana viikonloppuna. Ja mitä tekee äiti - soittaa mulle että lapset ovat tulossa viettämään aikaa isänsä kanssa! Ei minun. Eli mun pitäisi lhteä kodistani pois? Tai siivoiilla jäljet ja istua hiljaa nurkassa?

-ap

Vierailija
9/52 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahah, jos ei nyksästä muuta kritisoitavaa keksitä niin sitten sitä, että on liian erinomainen. Ihan turhaan ap haet täällä sympatiaa, olet nyksä=väärässä kun taas lasten äiti=oikeassa. 

Vierailija
10/52 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 16:48"]Kylläpä sinä ap oletkin mahdottoman erinomainen ihminen.

[/quote]

En ole, ihan normaali duunari huonolla äidinkielentaidolla, keltaisilla hampailla ja huonolla lauluäänellä varusteltuna.

-ap

Vierailija
11/52 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huippu mies sinulla, ap ja hieno isä. Olisit ylpeä. Minunkin mieheni meni lapsensa luo viikoksi, kun vielä tarvitsi peräänkatsomista. Ei olisi tullut mieleenikään narista asiasta.

Vierailija
12/52 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuuko tää nyt siitä että lasten äiti on jollain tapaa mustasukkanen ja ei halua sinua "leikkimään kotia" (väärä ilmaisu varmaan mutta en keksi muutakaan) exänsä ja lastensa kanssa? Miksi miehesi suostuu tähän, antaa exänsä ajaa teidät viikoksi erilleen :( Varmaan lapset viettävät aikaa äitinsä uuden miehenkin kanssa, vai? En ihmettele ollenkaan että voit pahoin. Ihme pompottelua. 

Vierailija
13/52 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en suostuisi tuohon, sanoisi ex ihan mitä tahansa. Osanottoni ap:lle

Vierailija
14/52 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 16:52"]Hahah, jos ei nyksästä muuta kritisoitavaa keksitä niin sitten sitä, että on liian erinomainen. Ihan turhaan ap haet täällä sympatiaa, olet nyksä=väärässä kun taas lasten äiti=oikeassa. 

[/quote]

Joo-o, sama tuli mieleen. Kun enhän mä voi lasten etua ymmärtää kun eivät ole omiani. Taidan lähteä itsekin tuon loman ajaksi ulkomaille niin pääsee pälkähästä.

-ap

Vierailija
15/52 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kerennyt lukea ollenkaan kaikkia kommentteja, siellä se vastaus jo olikin. 11

Vierailija
16/52 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 16:55"]Johtuuko tää nyt siitä että lasten äiti on jollain tapaa mustasukkanen ja ei halua sinua "leikkimään kotia" (väärä ilmaisu varmaan mutta en keksi muutakaan) exänsä ja lastensa kanssa? Miksi miehesi suostuu tähän, antaa exänsä ajaa teidät viikoksi erilleen :( Varmaan lapset viettävät aikaa äitinsä uuden miehenkin kanssa, vai? En ihmettele ollenkaan että voit pahoin. Ihme pompottelua. 

[/quote]

No tästähän se johtuu. Mullakin on lomaa töistä tällä kys. viikolla, oltaisi voitu lähteä tapaamaan miehen sukulaisia tai vaikka minilonalle Ruotsiin. Tai edes viettää aikaa yhdessä, mutta ei kun lastdn täytyy nököttää päivät kotona ettei ilkeä äitipuoli pilaa lomaa. Vai kukakohan sen loman pilaa? Uskomatonta että tuo mun mies antaa exänsä päättää kuinka viettää aikansa lastensa kanssa. Ja kyllä, lapset asuvat samassa osoitteessa kuin uusi mies. Näkevät siis häntä enempi kuin isäänsä. Mutta silti minä olen se kaiken pahan alku ja juuri. Kyllä aikuinen ihminen osaa olla naurettava!

-ap

Vierailija
17/52 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 16:54"]Huippu mies sinulla, ap ja hieno isä. Olisit ylpeä. Minunkin mieheni meni lapsensa luo viikoksi, kun vielä tarvitsi peräänkatsomista. Ei olisi tullut mieleenikään narista asiasta.

[/quote]

Ahaa, eli jos teillä on viikko samaan aikaan lomaa niin ihan ok että ex sanelee miten se vietetään?

-ap

Vierailija
18/52 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se aika ymmärrettävää että äiti on mustis jos lapset ovat liian läheisiä kanssasi. Tosin eihän noita poikkisongelmia vanhemmalta kysellä, vaan ennemminkin joltain vieraammalta. En sinuna ainakaan etukäteen houkuttelisi lapsia millään superhauskoilla tyttöjen- ja meikkausviikonlopuillakaan.

Se ei varmaan muutenkaan ole aina niin kiva jos siellä etävanhemman luona on koko ajan sitä laatuaikaa ja erikoiskarnevaalia, lähi saa sen kaiken paskan arjen kasvatusvastuun, ja lapsetkin kuvittelevat että etän luona on aina kivempaa ja siellä hänelle on aina aikaa ja "äitipuoli" touhuaa hänen kanssaan koko ajan.

Että kyllä olet vähän turhan paljon tehnyt itseäsi tykö, ja tottahan se on että isäänsähän he tulevat tapaamaan eikä "vierasta" lastenhoitajaa.

Vierailija
19/52 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kerrot noin tarkasti ja yksityiskohtaisesti elämästäsi? Sinut on helppo tunnistaa.

Vierailija
20/52 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 17:02"]No onhan se aika ymmärrettävää että äiti on mustis jos lapset ovat liian läheisiä kanssasi. Tosin eihän noita poikkisongelmia vanhemmalta kysellä, vaan ennemminkin joltain vieraammalta. En sinuna ainakaan etukäteen houkuttelisi lapsia millään superhauskoilla tyttöjen- ja meikkausviikonlopuillakaan.

Se ei varmaan muutenkaan ole aina niin kiva jos siellä etävanhemman luona on koko ajan sitä laatuaikaa ja erikoiskarnevaalia, lähi saa sen kaiken paskan arjen kasvatusvastuun, ja lapsetkin kuvittelevat että etän luona on aina kivempaa ja siellä hänelle on aina aikaa ja "äitipuoli" touhuaa hänen kanssaan koko ajan.

Että kyllä olet vähän turhan paljon tehnyt itseäsi tykö, ja tottahan se on että isäänsähän he tulevat tapaamaan eikä "vierasta" lastenhoitajaa.

[/quote]

5v lasten elämässä olen jo ollut, eli tuskin vieras? Ja arkeahan meilläkin eletään, minäkin käyn viikonloppuisin töissä. Mutta aikaa löytyy myös meikkailujen harjoittelemiseen varsinkin kun sitä pyydetään. Tottakai haluan luoda hyvän suhteen bonuslapsiini, mutta lasten ehdoilla on menty. Toki voi olla totta että meillä saa enemmän huomiota, käydään museoissa ja ulkoillaan. Näitä kyllä teemme muutenkin. Ja anteeksi mutta miten niin olen lasta houkutellut? Harmi omille lapsillesi jos teillä ei tehdä muuta kuin vahdata telkkaria.

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä