Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnen suurta itseinhoa ja ulkopuolisuuden tunnetta, koska olen aseksuaali.

Vierailija
26.06.2021 |

Kukaan ei herätä minussa mitään seksuaalista halua, ei ole koskaan herättänyt. Haluaisin kokea sen kiiman mistä ihmiset on sekaisin ympäri maailman, en vain kykene. Koen itseni ulkopuoliseksi ja vialliseksi tässä maailmassa. Vertaistukea? En kaipaa haukkumista. Olen haukkunut itseäni asian vuoksi jo tarpeeksi :(

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi alapeukkua heti?

Vierailija
2/35 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sen kiiman perään kannata haikailla kun sekin menee hetkessä ohi. Kannattaa keskittyä tekemään omasta elämästään mahdollisimman hyvää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä sen kiiman perään kannata haikailla kun sekin menee hetkessä ohi. Kannattaa keskittyä tekemään omasta elämästään mahdollisimman hyvää.

Mutta se tuntuu maailman parhaalta tunteelta.

Vierailija
4/35 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostto

Vierailija
5/35 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voisin luopua omasta kiimastani. Se on vienyt kaiken, perheen, maineen....

Vierailija
6/35 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Omin käsin onneen silloin tällöin seksivideoita netistä katsellen. Silloin siitä jotenkin kiihoittuu mutta muuten jos pitäisi oikeasti ruveta hommailemaan niin se jotenkin ällöttää. Pelkkä halaaminen tai koskettaminen toista ihmistä tuntuu todella vastenmieliseltä. Aikaisemmin pidin itseäni hyvinkin epänormaalina mutta kun nykyään näistä asioista kun puhutaan sen verran olen tajunnut että meitä on.

Vierailija
7/35 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli, et ole jäänyt paljosta paitsi.

Vierailija
8/35 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä huoli, et ole jäänyt paljosta paitsi.

Mitenniin?

Vierailija
9/35 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet onnekas. Se vasta kamaalaa onkin, kun tuntee kiiman, mutta kukaan ei halua.

Vierailija
10/35 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luovu itseinhosta? Miksi kaikkien pitäisi tuntea väkisin jotain. Miksi pitäisi olla yhtä sekaisin tai hullu kuin jotkut muut? Ellei sitten mittauta hormonien määrää. S*i voi olla kiusallista ja outoa, eikä kukaan ole varma mihin se johtaa. Väärän kumppanin kanssa katastrofi. 

Vierailija
11/35 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet onnekas. Se vasta kamaalaa onkin, kun tuntee kiiman, mutta kukaan ei halua.

Aina joku haluaa jos ei vain ole nirso

Vierailija
12/35 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halaaminen ja kosketus vastenmielistä?

Vierailija
13/35 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän minua aseksuaalina surettaa se että olen ikuisesti yksin koska en halua harrastaa seksiä. Siksi en ihmettele että useimmat aseksuaalit ovat pariutuneita ja suostuvat harrastamaan seksiä parisuhteessa - vaikka eivät sitä oikeasti haluaisikaan.

Tuntuu musertavalta etten merkitse juuri kellekään mitään, en ole kenenkään "number one" Juuri vietin yksinäisen juhannuksen kun kaikki muut viettivät sen perheidensä kanssa. Elämä tuntuu niin turhalta. Se etten koe "seksuaalisuuden kiimaa" on tähän verrattuna aika pieni huoli.

Vierailija
14/35 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmän minua aseksuaalina surettaa se että olen ikuisesti yksin koska en halua harrastaa seksiä. Siksi en ihmettele että useimmat aseksuaalit ovat pariutuneita ja suostuvat harrastamaan seksiä parisuhteessa - vaikka eivät sitä oikeasti haluaisikaan.

Tuntuu musertavalta etten merkitse juuri kellekään mitään, en ole kenenkään "number one" Juuri vietin yksinäisen juhannuksen kun kaikki muut viettivät sen perheidensä kanssa. Elämä tuntuu niin turhalta. Se etten koe "seksuaalisuuden kiimaa" on tähän verrattuna aika pieni huoli.

Kelpaisiko sinulle kumpi vain sukupuoli?

Vierailija
15/35 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitset vertaistukea.

Etsi aseksuaaleja.

Vierailija
16/35 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halaaminen ja kosketus vastenmielistä?

Niin? Joillekin on.

Vierailija
17/35 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä, älä häpeä sitä asiaa, on paljon paljon muitakin aseksuaaleja, ja moni haluaisi parisuhteen jossa ei ole seksiä. Kokeile esim OkCupid, laita sinne ilmoitus, ehkä tapaat jonkun!

Vierailija
18/35 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en. On mahtavaa kun energia suuntautuu kaikkeen muuhun kuin panemiseen. T.m31

Vierailija
19/35 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole ylpeä siitä

Vierailija
20/35 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö. Seksi ja himot ovat elämän parhaita ilmaisia asioita. Joskus kauan sitten tunsin tällaisen aseksuaalin tapauksen, eikä sitä saanut edes kouluttamalla innostumaan. Antoi kuitenkin kosketella rintoja paidan päältä ja oli joskus jotain epämääräistä suutelua, mutta lähes saman tien esti touhut jos koetin vaikka hivellä sieltä kaikkein pyhimmästä housujen päältä. Kerran kuitenkin meni hieman pitemmälle, mutta housujen alta ei antanut koskettaa. Tunsin kuitenkin sykkeen farkkujen päältä, joten haluja saattoi olla.

Eipä ymmärtänyt mistä jäi paitsi. Enkä toisaalta ole ikinä tavannut niin sulkeutunutta naista, kun ei suostunut puhumaan esim. lapsuudestaan mitään. Ajattelin, että jokin trauma estää. Harmi, sillä muuten kyseessä oli aivan ihana nainen. Terveet elämäntavat, urheilullinen, tavoitteita elämässä ja hyvännäköinen. Lisäksi sopivan itsenäinen ja rajat omaava, ja sitä kautta kiinnostava.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi