Millaisia kolmen kympin kriisejä teillä on ollut?
itsellä tuntuu, että kriisiä pukkaa.
Pitää käydä baarissa katsomassa, että vieläkö olisi vientiä markkinoilla.
olen myös ruennyt erilailla kiinnittämään huomiota ulkonäköön (esim. käyttään kynsilakkaa).
Olen myös ruennut ostamaan nuorekkaampia vaatteita eli uudistamaan pukeutumista niin, että näyttäisin nuoremmalta. Samasta syystä olen motivoitunut laihduttamaan.
Mietin parisuhdettani, että onko tämä se oikea mies kenen kanssa haluan viettää loppuelämäni ja jotkut miehen piirteet (on ukottunut eli ei puhu eikä pussaa) ovat ruenneet ärsyttämään. Ja olen ihstunut yhteen nuorekkaaseen mieheen(en kyllä petä miestäni, koska kunnioitan häntä liikaa sen tehdäkseni).
Mitähän muita oireita on vielä odotettavissa? Mielenkiinnolla lukisin, että millaisia kriisejä teillä ollut ja miten olette niistä selvinneet? Ja miten pitkään tämmöinen kriisi oikein kestää.
Hän on aloittanut intohimoisen urheilun jota on harrastanut nyt vuoden alusta saakka. Eli siis monta kertaa viikossa erilaisissa " jumpissa" ; cardiossa, potkunyrkkeilyssä, kuntosalilla, uimassa, lenkillä jne. Tavoitteena olla elämänsä kunnossa ensi vuoden jouluna, kun tulee 30v kiikariin...