Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies paljasti eilen kännissä että hänellä on lapsi

Vierailija
24.06.2014 |

Olen seurustellut miehini kanssa viisi vuotta. Olemme molemmat 25-vuotiaita. Meille on ollut aina tärkää että asioista puhutaan ja salailua ei harrasteta, etenkin miehelle. Toki myös minulle mutta mies jaksaa aina painottaa tuota.
Mies oli eilen työporukkansa kanssa baarissa loman alun kunniaksi tms. Hän kotiutui yöllä herättäen minut. Halusi aivan välttämättä puhua jostakin, oletin sen olevan jotakin kännisen höpinää joten en viitsinyt nousta, mies kuitenkin intti ja intti, joten lopulta nousin kuuntelemaan mitä hänellä oli sydämellään. Mies sanoi että asia on sellainen joka hänen olisi pitänyt kertoa heti ja on kuulemma vaivannut häntä lähes joka päivä. Kävi ilmi että miehellä on lapsi. Lapsi oli syntynyt hieman ennen meidän seurustelun alkua ja mies oli tehnyt jo raskausaikana selväksi ettei halua olla osa lapsensa elämää, eikä olekkaan ollut. Olin aivan järkyttynyt sillä mies ei ikinä ole sanallakaan maininnut lapsestaan mitään. Se miksi juuri nyt halusi siitä kertoa on täysi mysteeri. En tiedä pystynkö jatkamaan suhdetta mieheen joka on hylännyt oman lapsensa, puhumattakaan siitä että itse lisääntyisin moisen vastuunpakoilijan ja salailijan kanssa. En tiedä mutta tämä taitaa olla asia josta ei puhumalla selviä.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme kaksinaismoralismia täällä. Nyt mies on tarinan suurin roisto. Jokaikisessä keskustelussa, jossa nainen on pohtinut tulisiko hänen pitää lapsi kun ero tuli, on vastaukset olleet pääasiassa aborttia puoltavia sekä muistutusta siitä, että jos nainen pitää lapsen vasten isän tahtoa, pitää kanssa huolen siitä että tämän miehen ei jatkossa tarvitse todellakaan olla isä lapselle.

Minulle tilanteessa pienin murhe olisi miehen "vastuuttomuus". Ensinnäkin minulla on oikeus valita haluanko miehen joka on toiseen naiseen sidoksissa lopun elämäänsä ja kenellä on jälkeläisiä jonkun toisen kanssa. Nimittäin en tahdo, ja jos tällainen asia tulisi ilmi olisi se suhteen loppu. Ja vielä pahemman asiasta tosiaan tekee sen, että asiaa on noinkin pitkään salattu, kokisin tulleeni peteryksi niin monin tavoin.

Olen itse samanikäinen kuin ap ja nykyistä parisihdetta saman verran takana. Olenkin mieheltä puoliksi läpällä kysynyt ei kai hänellä lapsia ole tuolla jossain olemassa eikä ainakaan tähän asti ole myöntänyt heh.

Vierailija
42/45 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 14:31"]

Itse olen sitä mieltä, että ketään ei voi pakottaa vanhemmaksi väkisin. Vahinkoja sattuu sille ei voi mitään, mutta en kyllä pidä miestä vastuunpakoilijana. Rumasti sanottuna äiti halusi pitää lapsen vastoin miehen tahtoa joten kantakoon siitä vastuun yksin.

[/quote]

Itse olen sitä mieltä että ketään ei voi pakottaa kouluun eikä töihin. Ei kukaan ole pyytänyt tänne syntymään joten muut hoitakoot elättämisen ja korjatkoon jälkeni hamaan hautaan asti. Minä teen mitä huvittaa koska ei ole minun vika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 15:08"]

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 14:48"][quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 14:31"]

Itse olen sitä mieltä, että ketään ei voi pakottaa vanhemmaksi väkisin. Vahinkoja sattuu sille ei voi mitään, mutta en kyllä pidä miestä vastuunpakoilijana. Rumasti sanottuna äiti halusi pitää lapsen vastoin miehen tahtoa joten kantakoon siitä vastuun yksin.

[/quote]

Jokainen joka harrastaa seksiä, tietää, että voi päätyä vanhemmaksi. Jos osaa harrastaa seksiä, muttei kantaa vastuuta mahdollisesta seurauksesta, on vastuunpakoilija. Ja kyseessä on toisen ihmisen elämä. Ko. mies on täysin pohjasakkaa.

[/quote]

Äiti halusi lapsen pitää ja mies ei, joten äiti kantaa vastuun. Ketään ei voi pakottaa vanhemmaksi jos ei sitä halua.

[/quote]

Ei äiti aina "halua pitää lasta" eli hingu vanhemmaksi. Saattaa olla niin että on tulen ja helvetin välissä ja tietää ettei ikinä voisi elää itsensä kanssa jos tekisi abortin. Abortti myös heikentää mahdollisuutta tulla myöhemmin vanhemmaksi. Sitten joku tulee vielä hihkumaan että "iteppähän sen lapsen halusit" kun molempien teko on saattanut vain naisen tähän tilanteeseen. Miesten on ihan turha urputtaa kun ei irtoa satunnaisseksiä baarista. Sillä saattaa olla naiselle elinikäiset seuraukset, joko oman lapsensa lopettaneena tai sitten yksin sen huoltajana, sillä sehän on aina nainen joka voidaan pakottaa vanhemmaksi, ei koskaan mies.

Vierailija
44/45 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se voi tehdä saman sulle jos saatte lapsen. Jos kerrot sille että luulet nyt noin tapahtuvan, tietysti se jankuttaa jotain että ei tietenkään sä olet eri asia. Mutta onkohan todella? Mullekin olisi totaalinen turn off. Ei luotettava mies.

Vierailija
45/45 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs ap miettii? Oletko tullut jo johonkin tulokseen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän