Tässä ketjussa mies kertoo rehellisesti syyn naisettomuuteensa
Tällä foorumilla naiset usein spekuloivat keskenään, että miksi osa miehistä on naisettomia. Miehen näkökulma jää kertomatta ja kuulematta. Sen kerron miehenä alla.
Olen arviolta 6/10 mies. Kysynnän ja tarjonnan takia vain naiset voivat pariutua ylöspäin, joten minulla olisi realistinen mahdollisuus 5/10 tai 4/10 naisiin. Sellaisiin naisiin lasketaan esimerkiksi lihavat naiset. En kuitenkaan koe mitään vetoa 5/10 tai sitä alempitasoisiin naisiin, joten olen päättänyt olla ilman naisia. Maksullisia en halua käyttää. Pohjimmiltani olen myös enemmän romantikko kuin panomies.
Joten toisin kuin tällä palstalla usein väitetään, niin kysymys ei ole siitä, ettenkö esimerkiksi minä voisi saada ketään naista. Kysymys on siitä, että koska mahdollisuudet itseäni kiinnostavan naisen saamiseen ovat niin olemattomat, niin olen päättänyt olla ilman parisuhdetta.
Ja aina puhutaan myös yrittämisen tärkeydestä, mutta itse en romanttisena miehenä jaksa tai halua yrittää 100 eri naista, jotta yhden kanssa onnistuisi.
Enkä suinkaan ole kärsivä asian suhteen. Lopetin naisten etsimisen jo noin 10 vuotta sitten. Aikaa, rahaa ja vaivaa on säästynyt todella paljon muihin kehittävämpiin asioihin. En enää edes osaisi seurustella.
Hyvää juhannusta kaikille!
Kommentit (334)
AP-kun kerta uskot tasoteriasn, niin tasoteoria pätee myös sinuun ja muihin miehiin. Siksi.
Voivoi. Ap haluaa , yllätys, yllätys, nuoren, kauniin, hoikan , lapsettoman neisyen, joka panee kuin pokestara, jajota voi ylpeänä esitellä trophyna.
AP haluaa siis esineen, kuten auton, tsi moottoripyörän tai grillin.
Jos kerta haluat tommosen esineen, niin rahalla noita saa- tarpeeksi on rahaa, niin kyllä löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas tämä sama vanha aihe. Jos nää miehet käyttäisi murto-osan tästä jankkaamisajasta vaikka siihen että kävisivät terapiassa vähän avaamassa tunnelukkojaan niin ne kaikki olisi jo parisuhteessa. Mutta kun haluaa mieluummin syyttää naisia ongelmistaan ja sitten ihmetellä samalla miksi naiset ei innostu🤷♀️🤷♀️🤷♀️
Joo-o, ja naisethan ei jankkaa ja valita miehistä tällä palstalla lainkaan.
Millane æmmæ siellä russuttaa? Että koska ”ritu ja sirppiski saa nii epistä ku mää ja jakkeli ei muka saara”.
Tossa se ongelma sen naisen ”saannin” suhteen aika tiiviisti esitettynä sit tulikin.
100% totta.
Vierailija kirjoitti:
Voivoi. Ap haluaa , yllätys, yllätys, nuoren, kauniin, hoikan , lapsettoman neisyen, joka panee kuin pokestara, jajota voi ylpeänä esitellä trophyna.
Jos kerta haluat tommosen esineen, niin rahalla noita saa- tarpeeksi on rahaa, niin kyllä löytyy.
Ap saa haluta mitä haluaa. Vitusko se muille kuuluu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap saa haluta mitä haluaa. Vitusko se muille kuuluu.
Noooh...mikäli sen halun spinnaa, sokerikuorruttaa ja todella älyjättöisesti ”formalisoi” ”teoriaksi” ja sitten rupeaa sitä käyttämään itsesäälinsä ja maailmansyyttämisen välikappaleena, niin juu kyllä vähäsen myös muille kuuluu.
Mikäli taas älyää pitää turbiininsa kiinni ja esim tavoitella haluamaansa asiaa, ok.
Vierailija kirjoitti:
Minun syyni naisettomuuteeni on koulukiusaamisen aiheuttamat traumat. Että pitäkää ne kiusaavat kakaranne aisoissa tai ne saattavat pilata jonkun koko elämän.
Olen pahoillani siitä mitä olet joutunut kestämään💕 Kiusaaminen voi jättää syvät haava ja huonon itsetunnon ja on ihan kauheeta että sitä ei saada kuriin. Toivottavasti saat kuitenkin rauhan elämääsi💕💕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas tämä sama vanha aihe. Jos nää miehet käyttäisi murto-osan tästä jankkaamisajasta vaikka siihen että kävisivät terapiassa vähän avaamassa tunnelukkojaan niin ne kaikki olisi jo parisuhteessa. Mutta kun haluaa mieluummin syyttää naisia ongelmistaan ja sitten ihmetellä samalla miksi naiset ei innostu🤷♀️🤷♀️🤷♀️
Naiset valittaa miehistä toisille naisille tällä palstalla. Naiset ei tule miehille suunnatulle foorumille jankkaamaan ja valittamaan miehille siitä, miten _kaikki_ miehet sitä ja tätä.
Vierailija kirjoitti:
Kuvitelkaa: tuolla kaduilla kävelee oikeasti miehiä, jotka laskevat päässään pisteitä satunnaisille ohikulkijoille, samoissa harrastuksissa käyville naisille, työ- ja opiskelijakavereilleen, kaupankassoille, kelan tädeille ja postinjakajille. Voitteko ymmärtää?
Uli-laudan termein: huutista pisteyttäjille :D olette ihan pihalla.
Tehdäänkö tuota oikeasti? Luulin että tasoteoriaa pyöritellään vain teoreettisella tasolla ja ympäripyöreästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset valittaa miehistä toisille naisille tällä palstalla. Naiset ei tule miehille suunnatulle foorumille jankkaamaan ja valittamaan miehille siitä, miten _kaikki_ miehet sitä ja tätä.
Itse miehenä käyn foorumilla lukemassa kahvihuonekeskusteluja, enkä edes tiedä onko joku nainen vai mies. Ajatteletko oikeasti että tämä on joku naisten palsta?
AP täällä taas! Oh hoh, ketjuhan on tullut pitkäksi. Ja kuten arvasin, osa naisista jankkaa samoja syytöksiä automaattivaihteella. Ovatko he lukeneet ollenkaan viestejäni (joita taitaa olla muistaakseni 3 ennen tätä)?
Laitan tähän ihan ranskalaisilla viivoilla, niin ehkä sisäistyy osalle paremmin:
– En ole missään vaiheessa ketjussa syyllistynyt tai haukkunut naisia, toisin kuin moni nainen ketjussa väittää automaattivaihteella. Parinvalinta on aina kahden kauppa. Molemmilla on oikeus valita kumppaninsa omilla kriteereillään (tai olla valitsematta)
– En ole missään vaiheessa ketjussa valittanut tai surkutellut. Minähän nimenomaan sanoin, että olen tyytyväinen elämääni. Silti moni nainen ketjussa jankkaa väitettä valittamisesta
– Pisteytys ei tietenkään ole sellainen absoluuttinen fakta, joksi moni nainen sen ketjussa haluaa vääntää. Pisteytys lähinnä kuvaa ihmisen suhdetta toisiin ihmisiin. Jokainen meistä kuitenkin tietää, että toiset ovat esimerkiksi kauniimpia kuin toiset. Missikisoissa laitetaan kauneus paremmuusjärjestykseen. Tinderissä tasokkaimmat saavat eniten tykkäyksiä. On siis olemassa tasoja, jotka myös ketjun naiset hyvinkin tiedostavat, mutta eivät halua sitä myöntää itselleen. Miljonäärit lätkäpelaajat eivät valitse pulleaa tavistiinaa.
– Toisin kuin ketjussa useaan kertaan jankataan, niin kyse ei edelleenkään ole siitä, ettenkö minä saisi ketään naista. En vain saa sellaisia naisia, joihin tunnen kiinnostusta. Enkä toisaalta halua yrittää lähestyä 100 kiinnostavaa naista, joista ehkä yhden kanssa onnistuisi. Miksi pitäisi seurustella sellaisen kanssa, johon ei tunne kiinnostusta? Ja kuten sanoin aikaisemmin, myös naisilla on tämä sama oikeus, että tämä ei todellakaan ole mitään naisvihaa. Se ei ole naisvihaa, että ei tunne kiinnostusta esimerkiksi lihaviin naisiin, eikä halua seurustella sellaisen kanssa, vaan valitsee mieluummin naisettomuuden.
– Kertaus: Ketjun idea oli tuoda esille vähemmän kuultu ja kuunneltu miesnäkökulma naisettomuuden syistä. Ketjun idea ei todellakaan ole mikään naisten syyttäminen tai haukkuminen, eikä mikään valitus. Olen edelleen tyytyväinen elämääni enkä vihaa naisia. Ketju on kuitenkin todistanut itsensä, että moni nainen A) ei halua kuulla miesnäkökulmaa asiaan, B) vääristelee miesnäkökulman muuksi (esim. syytökset valittamisesta, naisten syyllistämisestä jne.) ja C) ei usko miehen olevan tyytyväinen elämään ilman parisuhdetta.
Toivottavasti teillä oli mukava juhannus!
AP
Ei sun lässytyksiä jaksa kukaan lukea muutamaa riviä pidemmälle
Jos oma taso määräytyy sen perusteella, minkä tasoisen kanssa päätyy parisuhteeseen, niin miten sen toisen osapuolen taso sitten on määräytynyt? Mistä se taso siis tulee "alunperin"? Kaikkihan eivät ole ikinä seurustelleet, mutta kai heilläkin jokin taso on tasoteoreetikoiden mukaan.
Naiset tällä palstalla eivät spekuloi miesten naisettomuutta, tästä pitävät huolen kaltaisesi täällä pyörivät miehet.
Onnea elämääsi ja yritä keksiä siihen jotain sisältöä.
Ai niin, hypoteesissasi on pieni ongelma. Sen mukaan kaikki pariutuneet miehet olisivat jollain tapaa naisen yläpuolella nainenhan "pariutuu ylöspäin."
Vierailija kirjoitti:
Ei läheskään kaikki naiset voi pariutua ylöspäin. Ei esim. täysin tavallisen näköinen nainen saa itseään komeampaa ja rikkaampaa miestä. Niille kelpaa vain ne kauniit naiset.
Lihava nainen voi myös laihtua, jos hän muuttaa elämntapojaan. Niin kävi minulle. Joten ei kannata automaattisesti torjua lihavia naisia.
Jos olisin lihava, en haluaisi kenenkään ryhtyvän suhteeseen kanssani vain siksi, että toivoo minun laihtuvan. Muutenkin, jos joku pitää minua itseään huonompana, oli se sitten henkisiltä tai fyysisiltä ominaisuuksilta, on parempi ettei yritä kanssani mitään. Luultavasti väheksyvä asennoituminen paistaisi läpi, vahingoittaen itsetuntoani tms.
Vierailija kirjoitti:
Jos oma taso määräytyy sen perusteella, minkä tasoisen kanssa päätyy parisuhteeseen, niin miten sen toisen osapuolen taso sitten on määräytynyt? Mistä se taso siis tulee "alunperin"? Kaikkihan eivät ole ikinä seurustelleet, mutta kai heilläkin jokin taso on tasoteoreetikoiden mukaan.
Tuo on ketjussa esitetty väärintulkinta tasoista. Tasot määräytyvät esimerkiksi Tinderissä tykkäyksinä. Tasokkaimmat saavat eniten tykkäyksiä. Eniten saanut on 10/10. Tilastollisesti hänellä on siis parhaimmat edellytykset pariutua. Vaikka yksittäinen 1/10 henkilö pariutuisi 10/10 kanssa, ei tuo 1/10 muutu itse 10/10, eikä siitä voi tehdä mitään yleistä sääntöä. Noita 10/10, jotka suostuvat pariutumaan 1/10 kanssa, ei riitä kaikille halukkaille.
Ja kuten sanoin aikaisemmin, niin numerot lähinnä kuvaavat olemassa olevia tasoja noin suurinpiirtein, ei absoluuttisesti. Tasot kuitenkin ovat olemassa, sen jokainen sydämessään tuntee.
Ja Tinderiä käytin vain esimerkkinä, vaikka itse en sitä ole ikinä halunnut käyttää. Olen liian romantikko tuollaiseen seksisovellukseen. Mutta parisuhteen etsimisenkin lopetin jo 10 vuotta sitten.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on ketjussa esitetty väärintulkinta tasoista. Tasot määräytyvät esimerkiksi Tinderissä tykkäyksinä. Tasokkaimmat saavat eniten tykkäyksiä. Eniten saanut on 10/10. Tilastollisesti hänellä on siis parhaimmat edellytykset pariutua. Vaikka yksittäinen 1/10 henkilö pariutuisi 10/10 kanssa, ei tuo 1/10 muutu itse 10/10, eikä siitä voi tehdä mitään yleistä sääntöä. Noita 10/10, jotka suostuvat pariutumaan 1/10 kanssa, ei riitä kaikille halukkaille.
Ja kuten sanoin aikaisemmin, niin numerot lähinnä kuvaavat olemassa olevia tasoja noin suurinpiirtein, ei absoluuttisesti. Tasot kuitenkin ovat olemassa, sen jokainen sydämessään tuntee.
Ja Tinderiä käytin vain esimerkkinä, vaikka itse en sitä ole ikinä halunnut käyttää. Olen liian romantikko tuollaiseen seksisovellukseen. Mutta parisuhteen etsimisenkin lopetin jo 10 vuotta sitten.
AP
Kun avaustasi lukee, niin ei vaikuta siltä, että tasot olisivat olemassa noin suurinpiirtein.
Pidätkö aloittaja mahdollisena, että olet itse hypergaminen? Ja sinulla ei ole mitään velvollisuutta tuntea kiinnostusta ketään kohtaan, mutta luuletko että on mahdollista, että koet kiinnostusta vain niihin naisiin, joilla on toden totta varaa valita? Ja että omat rahkeesi eivät vain kertakaikkiaan heihin riitä? Ja heillä tietenkin on sama oikeus olla tuntematta kiinnostusta kuin sinulla?
Ap, tämä voi tulla sinulle yllätyksenä, mutta näkökulmasi ei totisesti ole "vähän kuultu" ainakaan tällä palstalla. Tästä aiheesta on sisällöltään (ja usein sanamuodoiltaankin) täysin identtisiä aloituksia lähes päivittäin, vähintään useasti viikossa. Mutta tokihan sinä tämän tiesitkin. A
loitusten lukumäärä tai saman asian tarjoaminen uutena ei tee agendastanne totta tai muuta kokemustanne edes missään määrin kuvastamaan todellisuutta, jossa valtaosa ihmisistä elää. Sinänsä esim. minulla ei ole mitään sitä vastaan, että joku kuluttaa aikaansa ihmisiä (naisia) pisteyttämällä ja "tasoteoria" -nimisen ideologian kanssa puuhastellen.
Aloittajalla sen enempää kuin kenelläkään toisella ei silti ole minkään valtakunnan oikeutta kertoa minulle, millä perusteella valitsen tai olen valitsematta kumppanini. Ja voin vakuuttaa, että statuksella tai varallisuudella ei ole mitään tekemistä tuon kanssa, koska niitä minulla riittää omasta takaa sen verran kuin tarvitsen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Eli heetkinen😅 Olet 10 vuotta sitten lopettanut parisuhteen etsimisen. Eli tasoilla ei pitäisi enää olla väliä. Silti lasket täällä tasoja sen perusteella että luulet tietävät miten Tinder toimii😂
Ihan vinkkivitonen, kannattaa ehkä tutustua Tinderiin ennen kun perustat teoriasi siihen ja haukut sitä samalla😂
28-35 vuotiaiden keskuudessa Tinder on nykyään tutkitusti yleisin paikka tavata elämänkumppani ja Tinderissä tavanneita aviopareja on nykyään pilvin pimein.
Olen seurustellut monen naisen kanssa. Seksi on ollut aina hyvää, mutta kaikki muu on ollut paskaa. Kyllästyin samaan kuvioon jossa alkuhuuman jälkeen tulee ero. En pidä naisista.