Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tässä ketjussa mies kertoo rehellisesti syyn naisettomuuteensa

Vierailija
26.06.2021 |

Tällä foorumilla naiset usein spekuloivat keskenään, että miksi osa miehistä on naisettomia. Miehen näkökulma jää kertomatta ja kuulematta. Sen kerron miehenä alla.

Olen arviolta 6/10 mies. Kysynnän ja tarjonnan takia vain naiset voivat pariutua ylöspäin, joten minulla olisi realistinen mahdollisuus 5/10 tai 4/10 naisiin. Sellaisiin naisiin lasketaan esimerkiksi lihavat naiset. En kuitenkaan koe mitään vetoa 5/10 tai sitä alempitasoisiin naisiin, joten olen päättänyt olla ilman naisia. Maksullisia en halua käyttää. Pohjimmiltani olen myös enemmän romantikko kuin panomies.

Joten toisin kuin tällä palstalla usein väitetään, niin kysymys ei ole siitä, ettenkö esimerkiksi minä voisi saada ketään naista. Kysymys on siitä, että koska mahdollisuudet itseäni kiinnostavan naisen saamiseen ovat niin olemattomat, niin olen päättänyt olla ilman parisuhdetta.

Ja aina puhutaan myös yrittämisen tärkeydestä, mutta itse en romanttisena miehenä jaksa tai halua yrittää 100 eri naista, jotta yhden kanssa onnistuisi.

Enkä suinkaan ole kärsivä asian suhteen. Lopetin naisten etsimisen jo noin 10 vuotta sitten. Aikaa, rahaa ja vaivaa on säästynyt todella paljon muihin kehittävämpiin asioihin. En enää edes osaisi seurustella.

Hyvää juhannusta kaikille!

Kommentit (334)

Vierailija
41/334 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän pisteyttämisiä voi ulkonäön perusteella eikä muutenkaan. Kyse on enemmänkin kemioista, jotkut sopii paremmin yhteen kuin toiset. Liian huonot pisteet ap itselleen ja muille antanut. Onhan luonne, kiinnostuksen kohteet, käytös jne. Ja vaikka nainen olisi 10:n nainen ulkoisesti niin ei siitä mitään tulisi jos kemiat ei käy yhteen. Kannattaa hakea seuraa muun kuin ulkonäön perusteella. Toki pitää jotenkin olla omaa tyyppiä, antaa mahdollisuus luonteelle jne.

Miksi sitten joillakin miehillä on kemiaa todella monen naisen kanssa ja joillakin ei kenenkään kanssa? Miksi mies voi kokea kemiaa ja pitää naista perfect matchina mutta naista ei nappaa ollenkaan?

Elämä on tällainen suuri mysteeri. Joskus siltä saa ja joskus ei. Näille asioille ei voi mitään. Valitus ja kiukuttelu täällä on ihan turhaa. Kannattaa vaikka kehittää itseä ja miettiä voisiko se pullea nainen olla siltikin aivan riittävän hyvä itselle. Ja jos ei, niin lopettakaa hyvän tähden valitus ja ul¡na. Eläkää niiden omien valintojen kanssa, kestäkää ne kuin mies, eikä nössykkä.

Vaikuttaako itsensä kehittäminen kemiaan? 

Vaikkei vaikuttaisikaan, niin kehittyneenä yksilönä on ehkä astetta mukavampi olla itsensä kanssa.

Vierailija
42/334 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän pisteyttämisiä voi ulkonäön perusteella eikä muutenkaan. Kyse on enemmänkin kemioista, jotkut sopii paremmin yhteen kuin toiset. Liian huonot pisteet ap itselleen ja muille antanut. Onhan luonne, kiinnostuksen kohteet, käytös jne. Ja vaikka nainen olisi 10:n nainen ulkoisesti niin ei siitä mitään tulisi jos kemiat ei käy yhteen. Kannattaa hakea seuraa muun kuin ulkonäön perusteella. Toki pitää jotenkin olla omaa tyyppiä, antaa mahdollisuus luonteelle jne.

Miksi sitten joillakin miehillä on kemiaa todella monen naisen kanssa ja joillakin ei kenenkään kanssa? Miksi mies voi kokea kemiaa ja pitää naista perfect matchina mutta naista ei nappaa ollenkaan?

Haet seuraa liian pinnallisista piireistä, ulkonäkökeskeisistä. Netin kautta usein on niin.

Osa ihmisistä tulee aina pariutumaan ulkonäön tai statuksen mukaan.

Sitten on koko joukko tavallisia ihmisiä, jotka etsivät rinnalleen ihmistä, ei esiteltävää ” voitettua” pokaalia.

Ehkä olet etsinyt pinnallisista piireistä itsellesi naista, minkä kyllä ymmärtää hyvin, koska kuulostat pinnallisella itsekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/334 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy naisettomuuteeni on homoseksuaalisuus.

Vierailija
44/334 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämä on tällainen suuri mysteeri. Joskus siltä saa ja joskus ei. Näille asioille ei voi mitään. Valitus ja kiukuttelu täällä on ihan turhaa. Kannattaa vaikka kehittää itseä ja miettiä voisiko se pullea nainen olla siltikin aivan riittävän hyvä itselle. Ja jos ei, niin lopettakaa hyvän tähden valitus ja ul¡na. Eläkää niiden omien valintojen kanssa, kestäkää ne kuin mies, eikä nössykkä.

Vaikuttaako itsensä kehittäminen kemiaan? 

Vaikkei vaikuttaisikaan, niin kehittyneenä yksilönä on ehkä astetta mukavampi olla itsensä kanssa.

Vaikuttaako itsensä kanssa oleminen kemiaan? Kyse oli nyt kemian merkityksestä pariutumisessa ja oikeastaan koko kemian käsitteestä. Minulle tuo on ollut aina jotenkin vaikeasti määriteltävissä ja jonkinlainen ad hoc.

Vierailija
45/334 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että aika moni ikisinkuista on päätynyt siihen, että yksin on parempi ja perustelutkin muistuttavat toisiaan, vaikkei käytettäisi numeroita.

Outoa, että parisuhde olisi jokin tärkeä mittari sille onko ihminen "onnistunut". Jonkinlaisen parisuhteen saa melkein joka ikinen, mutta silloin elämä voi olla aika kurjaa. Ei mullekaan sellainen kelpaisi, josta ei oikeasti välitä. Viihdyn hyvin yksin eikä koskaan ole tylsää. 

Vierailija
46/334 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisin seurustelukumppanini oli ulkonäön perusteella valittu ja sanon kyllä, että niin ei kannata tehdä. "Suhde" oli pahimmillaan yhtä helvettiä toisen ripustautuvan ja lapsellisen käytöksen vuoksi. Jos kuka tahansa kelpaisi ja ulkonäkö olisi tärkein, olisin kai edelleen sen kanssa yhdessä, mutta en säilyisi täyspäisenä sen id i o o t in kanssa.

Vierailija
47/334 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nämä 4/10 tai 6/10 tarkoittaa? Tuumakokoja? Pituuden ja painon suhdetta? Jotain keskiarvoja?

Vierailija
48/334 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin juhannuksena 4/10, illalla jo ihmisen näköinen ja vähintään 8/10.

Vierailija
49/334 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei läheskään kaikki naiset voi pariutua ylöspäin. Ei esim. täysin tavallisen näköinen nainen saa itseään komeampaa ja rikkaampaa miestä. Niille kelpaa vain ne kauniit naiset.

Kyllä ne tavallisen näköiset naisetkin pariutuvat ylös päin.

Mutta jos tämä tavallinen nainen on vaikka 5/10, niin ei hän mitään 9-10 miestä (sellaista joita kuvailit), mutta kyllä silti jonkin 7/10 miehen.

Homon mielestä, joka näkee miehet naisia houkuttelevampina.

Kun tasohan on tasan se mihin saa vastakkaisen sukupuolen sitoutettua, niin nainen joka sitouttaa seiskan, on väistämättä seiska, ei 5.

Vierailija
50/334 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ymmärrä näitä pisteitä. Ihminen on aivan liian monimutkainen yksiselitteisesti pisteytettäväksi

Verrataan vaikka koiranäyttelyyn, jossa sentään pisteytetään vain ulkonäkö, ei luonnetta. (eihän kukaan ajattele valitsevansa elämänkumppanin vain ulkonäön perusteella, eihän?).

Kaksi eri tuomaria ei ole samaa mieltä jonkun koiran sijoituksesta. Yhdellä tuomarilla on yhdet näkemykset, toisella toiset. Tämän takia näyttelyissä käydään paljon. Ja näillä sentään on tarkat rotumääritelmät, että pitääkö olla korvat lurpassa vai ei, kuono pitkä vai lyhyt. Silloinkaan ei puhuta vielä kauneudesta mitään.

Että sääliksi käy, jos joku on sitonut kuvansa maailmasta ja itsestään ihmisten pisteyttämiseen.

Vierailija
51/334 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeisin seurustelukumppanini oli ulkonäön perusteella valittu ja sanon kyllä, että niin ei kannata tehdä. "Suhde" oli pahimmillaan yhtä helvettiä toisen ripustautuvan ja lapsellisen käytöksen vuoksi. Jos kuka tahansa kelpaisi ja ulkonäkö olisi tärkein, olisin kai edelleen sen kanssa yhdessä, mutta en säilyisi täyspäisenä sen id i o o t in kanssa.

Luulis nyt tällaisten asioitten olevan itsestään selviä sanomattakin.

Vierailija
52/334 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän tässä huolestuttavaa on, että ei ole itsestäänselvää, osa ei tunnu katsovat luonnetta lähes lainkaan, vaan mennä ulkonäkö edellä.

Vierailija
53/334 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuon mielestä naisen luonteella ole mitään merkitystä, koska nainen on esine.

Pinnallinen saa sen, minkä ansaitseekin.

Vierailija
54/334 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus ihmettelen, että mikä siinä lihavuudessa on niin kamalan kamalan kamalan kamalaa? Juu, totta kai toivoisin vaikka itse pysyväni hoikkana, mutta ei sitä tiedä mitä elämä tuo eteen, ja olisinko sitten heti suunnattoman paljon arvottomampi ihminen, jos lihoisin?

Joo, ei kiitos minultakin parisuhteelle, t. Tällä hetkellä ihan huomiota saava nainen

No ihmisillä nyt on tiettyjä taipumuksia ja harvempaa merkittävä ylipaino viehättää. Tiedän tämän itse koska olin nuorena aika pahasti ylipainoinen nuoruuden suhteessa, mutta sittemmin kun se suhde päättyi niin treffirintamalla oli lähes kuollutta. Jokunen ärsyttävä sekopullukka innostui nettijutuissa, mutta itse en. Kuvattomana kyllä sain paljon naisia kiinnostumaan, mutta normaalipainoisilta ja monilta pyöreämmiltäkin tuli nopeasti Njääh, ei kiitos-vastaus kuvan näytön jälkeen. Noh, sittemmin laihdutin normaaliin painoon, niin olen nusaissut jopa mallia ja kiinnostuneita on riittänyt muutenkin paljon. Nyt toki olen suhteessa, joten mammojen ei kannata liikoja innostua!

Vierailija
55/334 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän niitten luulisi, mutta fiksumpikin voi haksahtaa.

Lähestyin tyyppiä ilman muita tietoja hänestä paitsi ulkonäkö (tietenkin, kun en sokeakaan ole). Alkuun synkkasi ihan hyvin ja minulla oli mielessä kevyt romanssi, joka sitten muuttui todella ahdistavaksi ja rasittavaksi ripustautumissuhteeksi toisen luullessa, että me ollaan nyt loppuelämä yhdessä, mennään naimisiin ja minä korjaan hänen kiintymyssuhdetraumat. Kiitos mutta ei kiitos.

Vierailija
56/334 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luojan p er se mikä aloitus.

En jaksanu jotain numeroita pidemmälle lukea.

Vierailija
57/334 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ymmärrä näitä pisteitä. Ihminen on aivan liian monimutkainen yksiselitteisesti pisteytettäväksi

Verrataan vaikka koiranäyttelyyn, jossa sentään pisteytetään vain ulkonäkö, ei luonnetta. (eihän kukaan ajattele valitsevansa elämänkumppanin vain ulkonäön perusteella, eihän?).

Kaksi eri tuomaria ei ole samaa mieltä jonkun koiran sijoituksesta. Yhdellä tuomarilla on yhdet näkemykset, toisella toiset. Tämän takia näyttelyissä käydään paljon. Ja näillä sentään on tarkat rotumääritelmät, että pitääkö olla korvat lurpassa vai ei, kuono pitkä vai lyhyt. Silloinkaan ei puhuta vielä kauneudesta mitään.

Että sääliksi käy, jos joku on sitonut kuvansa maailmasta ja itsestään ihmisten pisteyttämiseen.

Ai ne on ulkonäköpisteitä! Voi hyvänen aika. Ala-asteellako me ollaan!

Vierailija
58/334 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tehdä kovasti työtä päästäkseen onnettomaan avioliittoon ja perhehelvettiin. Onhan naiset mukavia tapailuvaiheessa mutta se tulee muuttumaan.

Sad että niputat kaikki maailman 3 miljardia naista yhteen muottiin. Koita ajatella vähän fiksummin, jooko!

Vierailija
59/334 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hienoa, jos beta- pisteyttäjät jäävät lapsettomiksi. Ihmiskunta jalostuu pikkuhiljaa luonnollisen valinnan kautta ja fiksuimmat jatkavat sukua, toisin kuin invaasioiden aikaisissa ns. rikastuttamistapahtumissa.

Vierailija
60/334 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus ihmettelen, että mikä siinä lihavuudessa on niin kamalan kamalan kamalan kamalaa? Juu, totta kai toivoisin vaikka itse pysyväni hoikkana, mutta ei sitä tiedä mitä elämä tuo eteen, ja olisinko sitten heti suunnattoman paljon arvottomampi ihminen, jos lihoisin?

Joo, ei kiitos minultakin parisuhteelle, t. Tällä hetkellä ihan huomiota saava nainen

No ihmisillä nyt on tiettyjä taipumuksia ja harvempaa merkittävä ylipaino viehättää. Tiedän tämän itse koska olin nuorena aika pahasti ylipainoinen nuoruuden suhteessa, mutta sittemmin kun se suhde päättyi niin treffirintamalla oli lähes kuollutta. Jokunen ärsyttävä sekopullukka innostui nettijutuissa, mutta itse en. Kuvattomana kyllä sain paljon naisia kiinnostumaan, mutta normaalipainoisilta ja monilta pyöreämmiltäkin tuli nopeasti Njääh, ei kiitos-vastaus kuvan näytön jälkeen. Noh, sittemmin laihdutin normaaliin painoon, niin olen nusaissut jopa mallia ja kiinnostuneita on riittänyt muutenkin paljon. Nyt toki olen suhteessa, joten mammojen ei kannata liikoja innostua!

Tuskin sulla on suurta vaaraa, tuolla ymmärryksellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi