Tässä ketjussa mies kertoo rehellisesti syyn naisettomuuteensa
Tällä foorumilla naiset usein spekuloivat keskenään, että miksi osa miehistä on naisettomia. Miehen näkökulma jää kertomatta ja kuulematta. Sen kerron miehenä alla.
Olen arviolta 6/10 mies. Kysynnän ja tarjonnan takia vain naiset voivat pariutua ylöspäin, joten minulla olisi realistinen mahdollisuus 5/10 tai 4/10 naisiin. Sellaisiin naisiin lasketaan esimerkiksi lihavat naiset. En kuitenkaan koe mitään vetoa 5/10 tai sitä alempitasoisiin naisiin, joten olen päättänyt olla ilman naisia. Maksullisia en halua käyttää. Pohjimmiltani olen myös enemmän romantikko kuin panomies.
Joten toisin kuin tällä palstalla usein väitetään, niin kysymys ei ole siitä, ettenkö esimerkiksi minä voisi saada ketään naista. Kysymys on siitä, että koska mahdollisuudet itseäni kiinnostavan naisen saamiseen ovat niin olemattomat, niin olen päättänyt olla ilman parisuhdetta.
Ja aina puhutaan myös yrittämisen tärkeydestä, mutta itse en romanttisena miehenä jaksa tai halua yrittää 100 eri naista, jotta yhden kanssa onnistuisi.
Enkä suinkaan ole kärsivä asian suhteen. Lopetin naisten etsimisen jo noin 10 vuotta sitten. Aikaa, rahaa ja vaivaa on säästynyt todella paljon muihin kehittävämpiin asioihin. En enää edes osaisi seurustella.
Hyvää juhannusta kaikille!
Kommentit (334)
Vierailija kirjoitti:
Miksi tehdä kovasti työtä päästäkseen onnettomaan avioliittoon ja perhehelvettiin. Onhan naiset mukavia tapailuvaiheessa mutta se tulee muuttumaan.
Kuinkahan monen itse koetun avioliiton perusteella olet tähän havaintoon päätynyt? Itse solmin ensimmäisen avioliittoni vasta 41-vuotiaana, mutta ei se minusta mitenkään kidutukselta ole tuntunut.
Jos ap ei tunne vetoa naisiin, se on ok.
Mutta vetäytyä suhteista siksi, että ylipainoiset naiset kiinnostuu...
No, ei ole rikos olla kiinnostunut anorektikoista, mutta jos mitkään muut ei kiinnosta, se on jo perversio.
"Olen arviolta 6/10 mies." Tuohon lopetin lukemisen ja painoin nuolta alaspäin.
Tuo nyt ei valottanut yhtään asiaa tai syytä. Et millään tavalla kuvaile näitä arvosteluasteikkojasi, miten ne muodostuvat tai mistä oma tai naisten "arvo" muodostuu, tai millä tavalla tai eri ominaisuuksilla voi kompensoida mitäkin asioita. Et kerro yhtään minkälainen olet, se nyt kuitenkin on se tärkein tekijä pariutumisasioissa. Tai miksi muka eri "arvoiset" eivät voisi olla yhdessä, jos niin vain haluavat.
Täysin tyhjä ja sisällyksetön aloitus siis.
Summa summarum, uskon, että silti joka tapauksessa kertoi jotain syistä sinun sinkkuuteesi. Todennäköisesti se johtuu sinun ajatusmaailmastasi ja huonosta ulosannistasi.
Joskus ihmettelen, että mikä siinä lihavuudessa on niin kamalan kamalan kamalan kamalaa? Juu, totta kai toivoisin vaikka itse pysyväni hoikkana, mutta ei sitä tiedä mitä elämä tuo eteen, ja olisinko sitten heti suunnattoman paljon arvottomampi ihminen, jos lihoisin?
Joo, ei kiitos minultakin parisuhteelle, t. Tällä hetkellä ihan huomiota saava nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän pisteyttämisiä voi ulkonäön perusteella eikä muutenkaan. Kyse on enemmänkin kemioista, jotkut sopii paremmin yhteen kuin toiset. Liian huonot pisteet ap itselleen ja muille antanut. Onhan luonne, kiinnostuksen kohteet, käytös jne. Ja vaikka nainen olisi 10:n nainen ulkoisesti niin ei siitä mitään tulisi jos kemiat ei käy yhteen. Kannattaa hakea seuraa muun kuin ulkonäön perusteella. Toki pitää jotenkin olla omaa tyyppiä, antaa mahdollisuus luonteelle jne.
Miksi sitten joillakin miehillä on kemiaa todella monen naisen kanssa ja joillakin ei kenenkään kanssa? Miksi mies voi kokea kemiaa ja pitää naista perfect matchina mutta naista ei nappaa ollenkaan?
Haet seuraa liian pinnallisista piireistä, ulkonäkökeskeisistä. Netin kautta usein on niin.
Vierailija kirjoitti:
Ketjun idea oli juuri tuoda tämä vähemmän kuultu ja kuunneltu miehen näkökulma asiaan.
AP
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😃😂😂😂😂😂
Joo ihan uusi ja ennennäkemätön miehinen avautuminen aiheesta tasoteoria ja pisteytetyt naiset. Kuinka keksitki.
Vierailija kirjoitti:
Ketjussa tuli taas esille naisten pakottamat näkemykset A) syistä miesten naisettomuuteen ja B) mielipiteet naisettomia miehistä.
Toisin kuin moni nainen yrittää pakottaa, niin en minä valita asiasta. Kuten sanoin, en koe kärsiväni. Tämä on myös ensimmäinen kerta, kun olen aiheesta tälle palstalle kertonut, joten syyttelyt jankuttamisesta ovat outoja. Koen eläväni hyvää elämää ilman parisuhdetta.
Ketjun idea oli juuri tuoda tämä vähemmän kuultu ja kuunneltu miehen näkökulma asiaan. Syy ei todellakaan ole valittaminen. Tämänkin kerroin heti alussa, mutta moni ei rekisteröi sitä.
AP
Eli koska et saa sellaista naista minkä itse haluaisit, niin olet kokonaan ilman? Ok. Vaikka juuri sinä et olisi tuonut tätä näkökulmaa aiemmin esiin, niin tästä on täällä vuosikausia jauhettu. Alkaa maistumaan puulta ja odotin oikeasti jotain uutta tältä aloitukselta.
Ei kenenkään pidä tietenkään olla sellaisen kanssa kuka ei sytytä. Niin me naisetkin tehdään, ollaan vain harvojen ja valittujen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän pisteyttämisiä voi ulkonäön perusteella eikä muutenkaan. Kyse on enemmänkin kemioista, jotkut sopii paremmin yhteen kuin toiset. Liian huonot pisteet ap itselleen ja muille antanut. Onhan luonne, kiinnostuksen kohteet, käytös jne. Ja vaikka nainen olisi 10:n nainen ulkoisesti niin ei siitä mitään tulisi jos kemiat ei käy yhteen. Kannattaa hakea seuraa muun kuin ulkonäön perusteella. Toki pitää jotenkin olla omaa tyyppiä, antaa mahdollisuus luonteelle jne.
Miksi sitten joillakin miehillä on kemiaa todella monen naisen kanssa ja joillakin ei kenenkään kanssa? Miksi mies voi kokea kemiaa ja pitää naista perfect matchina mutta naista ei nappaa ollenkaan?
Joillakin nyt vaan on paremmat feromonit kuin sulla. Minkäs sille mahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämä on tällainen suuri mysteeri. Joskus siltä saa ja joskus ei. Näille asioille ei voi mitään. Valitus ja kiukuttelu täällä on ihan turhaa. Kannattaa vaikka kehittää itseä ja miettiä voisiko se pullea nainen olla siltikin aivan riittävän hyvä itselle. Ja jos ei, niin lopettakaa hyvän tähden valitus ja ul¡na. Eläkää niiden omien valintojen kanssa, kestäkää ne kuin mies, eikä nössykkä.
Vierailija kirjoitti:
Ketjussa tuli taas esille naisten pakottamat näkemykset A) syistä miesten naisettomuuteen ja B) mielipiteet naisettomia miehistä.
Toisin kuin moni nainen yrittää pakottaa, niin en minä valita asiasta. Kuten sanoin, en koe kärsiväni. Tämä on myös ensimmäinen kerta, kun olen aiheesta tälle palstalle kertonut, joten syyttelyt jankuttamisesta ovat outoja. Koen eläväni hyvää elämää ilman parisuhdetta.
Ketjun idea oli juuri tuoda tämä vähemmän kuultu ja kuunneltu miehen näkökulma asiaan. Syy ei todellakaan ole valittaminen. Tämänkin kerroin heti alussa, mutta moni ei rekisteröi sitä.
AP
Ymmärrämme kyllä. Kiitos vielä, kun kerroit. Olet tehnyt oikean valinnan. Olet viisas mies.
Kirjamarkkinoilla pisteytetään lehmät. Koiranäyttelyssä nartut laitetaan paremmuusjärjestykseen.
Kyllä tämä kohtelu tulee ilmi, kun naisia tapaa. Karjaa, pisteytetty kantturoita tai valio yksilöitä.
Ei oikein voi rakastaa muita, jos ei ole oppinut rakastamaan itseään. Harmillista, että pisteytetään itsesi, siinä syy, että naisetkin saa osakseen samaa.
Ehkä hyväksyvämpi suhtautuminen itseen tuo avun, jota et tiedä tarvitsevasi!
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama argumentti on ollut monella tänne kirjoittavalla naisella lukuisissa viestiketjuissa: koska en saa sellaista, jonka haluaisin, olen mieluummin yksin kuin tyydyn huonoon.
KUKAAN meistä naisista ei silloin hyökkää niin brutaalin karkeasti kimppuun niin kuin nyt tätä miestä kohtaan ja ala syyttämään lässyttämisestä jne jne. Ihan oikeasti: voitteko lopettaa tuon ihmeellisen aggression aina, kun mies avautuu. Ja jos ette, niin syyttäkää itseänne siitä, etteivät ne ihan hirveästi meitä arvosta. Tätäkin ketjua kun lukee, huomaa, ettei ole mitään syytäkään.
Kuten sanottu, monella naisella täällä on ihan samoja mietteitä kuin tällä miehellä. Ne eivät ole ongelma, kun nainen puhuu mutta valtava lyttäyksen aihe, kun mies avautuu. Ällötätte minua, ihan oikeasti.
Naiset ei vongu jotain tasoteoriaa, pisteytä miehiä ja hauku kaikkia lihavia alempitasoiseksi.
Mee lekkimään tasoteoriamiesten kanssa ni koet jotain oikeesti ällöttävää, ei tartte täällä inistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama argumentti on ollut monella tänne kirjoittavalla naisella lukuisissa viestiketjuissa: koska en saa sellaista, jonka haluaisin, olen mieluummin yksin kuin tyydyn huonoon.
KUKAAN meistä naisista ei silloin hyökkää niin brutaalin karkeasti kimppuun niin kuin nyt tätä miestä kohtaan ja ala syyttämään lässyttämisestä jne jne. Ihan oikeasti: voitteko lopettaa tuon ihmeellisen aggression aina, kun mies avautuu. Ja jos ette, niin syyttäkää itseänne siitä, etteivät ne ihan hirveästi meitä arvosta. Tätäkin ketjua kun lukee, huomaa, ettei ole mitään syytäkään.
Kuten sanottu, monella naisella täällä on ihan samoja mietteitä kuin tällä miehellä. Ne eivät ole ongelma, kun nainen puhuu mutta valtava lyttäyksen aihe, kun mies avautuu. Ällötätte minua, ihan oikeasti.
Naiset ei vongu jotain tasoteoriaa, pisteytä miehiä ja hauku kaikkia lihavia alempitasoiseksi.
Mee lekkimään tasoteoriamiesten kanssa ni koet jotain oikeesti ällöttävää, ei tartte täällä inistä.
Tämä on totta. Osa ihmisistä on parempia kuin itse, osa taas aivan paljon alempiarvoisina. Ihmiset ovatkin esineitä, ei ihmisiä.
Oikeastihan jokaisella on ihmisarvo ja se on kaikilla.
Vierailija kirjoitti:
”Me naiset” lehahti paikalle ihan minuutilleen oikeaan aikaan. Tämähän toimii taas kuin junan vessa.
Olen myös ap:n kaltainen mies. Täysin samoilla linjoilla. Olen lakannut etsimästä naista koska itselle mieluisan kumppanin löytäminen on niin epätodennäköistä. Helpompi sitten vain tunnustaa tosiasiat, että tulen elämään koko elämäni ilman parisuhdetta ja tyytyä elämään yksin.
Muuten ei ole valittamista. En kaipaa edes seksiä tai muutakaan yhdessäoloa.
Jutut mitkä tässä tilanteessa ottavat päähän, on tuttavat, jotka ihmettelevät naisettomuuttani. Miksi sulla ei ole koskaan ollut ketään? Mikset hommaa naista itsellesi? Aivan älyttömiä kysymyksiä. Kun ei ole mahdollisuuksia saada mukavaa naista niin mitä pitäisi tehdä?
Ikävintä on se, että jotkut aivan selvästi kuvittelevat minun olevan homo. Kun ei kerta ole koskaan nähty naisen kanssa, sen on oltava homo.
Eli koska ap kokee itsestään kiinnostuvan naisen "naivan alaspäin" niin veikkaisin elämän hänen kanssaan olevan jatkuvaa kontrollointia, vähättelyä, mustasukkaisuutta ja vähintään henkistä väkivaltaa.
Ihan hyvä että pysyt kaukana muista ihmisistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämä on tällainen suuri mysteeri. Joskus siltä saa ja joskus ei. Näille asioille ei voi mitään. Valitus ja kiukuttelu täällä on ihan turhaa. Kannattaa vaikka kehittää itseä ja miettiä voisiko se pullea nainen olla siltikin aivan riittävän hyvä itselle. Ja jos ei, niin lopettakaa hyvän tähden valitus ja ul¡na. Eläkää niiden omien valintojen kanssa, kestäkää ne kuin mies, eikä nössykkä.
Vaikuttaako itsensä kehittäminen kemiaan?
Ei suinkaan ulkonäkö ole ainut asia. En minä niin ole sanonut. Esimerkiksi akateemisuus on itselleni tärkeää, koska olen itsekin akateeminen.
Mutta ulkonäkökin on itselleni kynnyskysymys. En näe syytä, että miksi pitäisi seurustella, jos ei koe toista fyysisesti puoleensavetäväksi. En pystyisi siihen. Itse valitsen mieluummin naisettomuuden. Naisilla on tämä sama oikeus olla seurustelematta, jos eivät pidä miestä puoleensavetävänä.
AP