Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tässä ketjussa mies kertoo rehellisesti syyn naisettomuuteensa

Vierailija
26.06.2021 |

Tällä foorumilla naiset usein spekuloivat keskenään, että miksi osa miehistä on naisettomia. Miehen näkökulma jää kertomatta ja kuulematta. Sen kerron miehenä alla.

Olen arviolta 6/10 mies. Kysynnän ja tarjonnan takia vain naiset voivat pariutua ylöspäin, joten minulla olisi realistinen mahdollisuus 5/10 tai 4/10 naisiin. Sellaisiin naisiin lasketaan esimerkiksi lihavat naiset. En kuitenkaan koe mitään vetoa 5/10 tai sitä alempitasoisiin naisiin, joten olen päättänyt olla ilman naisia. Maksullisia en halua käyttää. Pohjimmiltani olen myös enemmän romantikko kuin panomies.

Joten toisin kuin tällä palstalla usein väitetään, niin kysymys ei ole siitä, ettenkö esimerkiksi minä voisi saada ketään naista. Kysymys on siitä, että koska mahdollisuudet itseäni kiinnostavan naisen saamiseen ovat niin olemattomat, niin olen päättänyt olla ilman parisuhdetta.

Ja aina puhutaan myös yrittämisen tärkeydestä, mutta itse en romanttisena miehenä jaksa tai halua yrittää 100 eri naista, jotta yhden kanssa onnistuisi.

Enkä suinkaan ole kärsivä asian suhteen. Lopetin naisten etsimisen jo noin 10 vuotta sitten. Aikaa, rahaa ja vaivaa on säästynyt todella paljon muihin kehittävämpiin asioihin. En enää edes osaisi seurustella.

Hyvää juhannusta kaikille!

Kommentit (334)

Vierailija
241/334 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiks tää hypergamiahomma oo ihan sitä, että rikkaammat miehet huolii köyhemmän naisen, koska nainen suostuu ottamaan vastuun lapsista ja kodista. Mies saa tehdä uraa ja omia juttujaan.

Oon ymmärtänyt, että miehet ei halua koti-ja lapsihommia hoitaa yksin. Eihän naiset sitten pysty ottamaan köyhää miestä elätiksi, kun ei se tee omaa osaansa. Että sinäänsä turha valittaa kun ite ette oo valmiita tekemään sitä uhrausta, jolla saisitte rikkaampia naisia.

Uranaiset eivät halua kotimiestä, vaan uramiehen.

He hakevat "vertaistaan miestä", taisteluparia.

Kotinaiset hakevat vastakohtaaansa, eli sitä uramiestä.

Naiset ovat tässä konservatiivisempia kuin Taleban-liike. Sukupuoliroolit eivät saa kääntyä "väärin päin".

Väärin. "Uranaisena" itse halusin kotimiehen, jolloin voin hyvällä omatunnolla mennä nopeasti takaisin töihin ja lapsi voi jäädä isänsä kanssa kotiin. Meillä muutenkaannei sukupuoliroolit niin tarkasti näy. Esim minä leikkaan ruohon ja hakkaan polttopuut, mies kokkaa. Mies kuitenkin hoitaa auton ja minä siivouksen. Fiiliksen ja mieltymysten mukaan, ei sukupuolen mukaan.

Vierailija
242/334 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiks tää hypergamiahomma oo ihan sitä, että rikkaammat miehet huolii köyhemmän naisen, koska nainen suostuu ottamaan vastuun lapsista ja kodista. Mies saa tehdä uraa ja omia juttujaan.

Oon ymmärtänyt, että miehet ei halua koti-ja lapsihommia hoitaa yksin. Eihän naiset sitten pysty ottamaan köyhää miestä elätiksi, kun ei se tee omaa osaansa. Että sinäänsä turha valittaa kun ite ette oo valmiita tekemään sitä uhrausta, jolla saisitte rikkaampia naisia.

Naiset ovat tässä konservatiivisempia kuin Taleban-liike. Sukupuoliroolit eivät saa kääntyä "väärin päin".

Kuka haluaisi kumppanikseen "taisteluparin"?😆

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/334 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei läheskään kaikki naiset voi pariutua ylöspäin. Ei esim. täysin tavallisen näköinen nainen saa itseään komeampaa ja rikkaampaa miestä. Niille kelpaa vain ne kauniit naiset.

Lihava nainen voi myös laihtua, jos hän muuttaa elämntapojaan. Niin kävi minulle. Joten ei kannata automaattisesti torjua lihavia naisia.

Tuo on melkoista lottoamista.

Ylipainoiset naiset jotka ovat kiinnostuneet minusta olivat kaikki hulluna maistuvaan ruokaan ja herkkuihin, eivätkä tykänneet liikunnasta.

Jokainen näistä on nyt isompi kuin minut tavatessaan. Samat elintavat ja iän karttuminen lähes takaavat sen.

Parisuhde tuskin lisää motivaatiota liikkua, etenkin kun oma lähtökohtani on että kyllä toinen pitää hyväksyä sellaisenaan eikä oletuksella että olemus ja elämäntavat muuttuvat (huom. te naiset ete kylläkään toimi näin, vaan oletatte useinkin että mies muuttuu...).

Ainoat naiset jotka ovat laihtuneet, olivat sellaisia jotka pariutuivat vähän masentuneina tms. Mutta sitten on melkoisen suuri mahdollisuus että mies vaihtuu laastarista menevämpään.

Miksi sitten olet ottanut läskin naisen , jos kerta et pidä niistä? Etkö muuta saa?

En ole ottanut.

En saisi muuta.

(olen itse hoikka ja urheilullinen, mutta lyhyehkö, tavallisen näköinen ja tavallisessa työssä)

Niin et halua saada. Mun korviin kuulostaa siltä ettet tajua olevasi miesliikkeen uhri. Liikkeen sisällä kilpaillaan kenellä on hotein (kallein) misu.

Jokainen palkkaa nauttiva pystyy ostamaan hottiksen. Kysymys kuuluu: missä järki?

Ei ole kiinnostusta tuohon.

Inhoan miesten välistä kilpailua (ja tämä saattaa olla huono asia, kilpailuhenkisillä miehillä tuntuu olevan kysyntä, vaikka naiset aina miesten nokittelua arvostelevatkin).

Minua kiinnostaisi kaltaiseni sporttinen tai edes liikunnallinen, mukava nainen. Ei instaheruttelijaa, luksusvaimoa, tai muuta vastaavaa. Mukava ja maanläheinen ihminen joka saa olla vaikka täysin meikkaamaton ja lyhythiuksinen, ei väliä.

Mutta taso riittää vain selkeästi ylipainoisiin naisiin, ja toistaiseksi kaikki tapaamani ovat olleet ihan erilaisia ihmisenä kuin minä. Harrastuspiirien naiset saavat minua komeampia ja menestyneempiä miehiä.

Ei taas montaa lausetta tarvittu siihen, että osoitat olevasi epämiellyttävä mies. Oikein meikkaamaton ja lyhythiuksinenkin nainen kelpaa, jestas. Naiset varmasti huomaa susta heti miten arvioit meidät objekteina ja miten katkera oo. Siksi naiset ei huoli sua. Se on se syy.

Vierailija
244/334 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yksinkertaisesti jaksa etsiä tyttöystävää. Hirveä vaiva ja ehkä joku 267.yritys onnistuu ja sitten taas erotaan 3-4v päästä.

Vierailija
245/334 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei läheskään kaikki naiset voi pariutua ylöspäin. Ei esim. täysin tavallisen näköinen nainen saa itseään komeampaa ja rikkaampaa miestä. Niille kelpaa vain ne kauniit naiset.

Lihava nainen voi myös laihtua, jos hän muuttaa elämntapojaan. Niin kävi minulle. Joten ei kannata automaattisesti torjua lihavia naisia.

Ylipainoiset naiset jotka ovat kiinnostuneet minusta olivat kaikki hulluna maistuvaan ruokaan ja herkkuihin, eivätkä tykänneet liikunnasta.

Jokainen näistä on nyt isompi kuin minut tavatessaan. Samat elintavat ja iän karttuminen lähes takaavat sen.

Parisuhde tuskin lisää motivaatiota liikkua, etenkin kun oma lähtökohtani on että kyllä toinen pitää hyväksyä sellaisenaan eikä oletuksella että olemus ja elämäntavat muuttuvat (huom. te naiset ete kylläkään toimi näin, vaan oletatte useinkin että mies muuttuu...).

Ainoat naiset jotka ovat laihtuneet, olivat sellaisia jotka pariutuivat vähän masentuneina tms. Mutta sitten on melkoisen suuri mahdollisuus että mies vaihtuu laastarista menevämpään.

Miksi sitten olet ottanut läskin naisen , jos kerta et pidä niistä? Etkö muuta saa?

En ole ottanut.

En saisi muuta.

(olen itse hoikka ja urheilullinen, mutta lyhyehkö, tavallisen näköinen ja tavallisessa työssä)

Niin et halua saada. Mun korviin kuulostaa siltä ettet tajua olevasi miesliikkeen uhri. Liikkeen sisällä kilpaillaan kenellä on hotein (kallein) misu.

Jokainen palkkaa nauttiva pystyy ostamaan hottiksen. Kysymys kuuluu: missä järki?

Inhoan miesten välistä kilpailua (ja tämä saattaa olla huono asia, kilpailuhenkisillä miehillä tuntuu olevan kysyntä, vaikka naiset aina miesten nokittelua arvostelevatkin).

Minua kiinnostaisi kaltaiseni sporttinen tai edes liikunnallinen, mukava nainen. Ei instaheruttelijaa, luksusvaimoa, tai muuta vastaavaa. Mukava ja maanläheinen ihminen joka saa olla vaikka täysin meikkaamaton ja lyhythiuksinen, ei väliä.

Mutta taso riittää vain selkeästi ylipainoisiin naisiin, ja toistaiseksi kaikki tapaamani ovat olleet ihan erilaisia ihmisenä kuin minä. Harrastuspiirien naiset saavat minua komeampia ja menestyneempiä miehiä.

Mistä tiedät etteikö ylipainoinen voisi laihtua ollessaan sun kanssa? Väitän edelleenkin ettet edes halua kokeilla toisenlaisia naisia vaan just niitä 🤑

Vierailija
246/334 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uranaiset haluaa mielummin lapset päiväkotiin pitkiksi päiviksi kuin että niiden isä olisi kiinnostunut lapsistaan ja hoitaisi kotona? Tähän vaadin kyllä lähdettä, kuulostaa tosi oudolta.

Vierailija
247/334 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En yksinkertaisesti jaksa etsiä tyttöystävää. Hirveä vaiva ja ehkä joku 267.yritys onnistuu ja sitten taas erotaan 3-4v päästä.

Yksinkin voi olla. Seurustelu ei ole mikään 'must'

Vierailija
248/334 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se menee, ruman miehen raja kulkee useammassa miehessä kuin ruman naisen raja naisissa. Ja rumat eivät yleisesti ottaen juurikaan halua toisiaan.

Vierailija
249/334 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On muuten jännä ettei miehet käy juuri koskaan hakemassa ulkomailta pohjoismaalaisia naisia. Haut kohdistuu juurikin perinteisiä sukupuolirooleja kannattaviin maihin. Samaan aikaan valitatte kuinka KAIKKI naiset haluaa vain perinteitä sekä vaurautta.

Vierailija
250/334 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketjun idea oli juuri tuoda tämä vähemmän kuultu ja kuunneltu miehen näkökulma asiaan. Syy ei todellakaan ole valittaminen. Tämänkin kerroin heti alussa, mutta moni ei rekisteröi sitä.

AP

Ei, tämä ei ollut mikään vähemmän kuultu näkökulma. Jos vilpittömästi noin luulet, olet uusi palstalla.

Vierailija
251/334 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina ihmetyttänyt tämä tasojen laskeminen. Miten se tapahtuu? Jokainen siis vain päättelee itse oman tasonsa? Luulisi silloin, että moni taso on hieman yliarvioitu. Toisaalta, jos on huono itsetunto ja vääristynyt minäkuva, voi ehkä aliarvioida oman tasonsa.

Eikun se määräytyy sen mukaan, minkä tasoisen onnistuu sitouttamaan parisuhteeseen. Jolloin tietysti sen sitoutetun taso määräytyy hänen aiemmin sitouttamisensa mukaan. Teoreetikot eivät vielä ole vastanneet, miten se lasketaan, kun kyse on jomman kumman tai molempien ensimmäisestä parisuhteesta.

Lisäksi tasolaskennassa otetaan huomioon naisten hypergamia eli jos nainen saa parisuhteeseen seiskan miehen niin se ei suinkaan tarkoita, että hän olisi seiska vaan todellisuudessa hän on 5-6. Jos se seiskan mies on aiemmin ollut parisuhteessa seiskan naisen kanssa, koska siitähän hänen tasonumerokseen on tullut seiska, niin todellisuudessa kyse on ollut ysin naisesta, koska nainen on aina 1-2 pykälää alempitasoinen kuin mies, jonka onnistuu sitouttamaan.

Ei.

Hypergamian mahdollistaa kaksi tekijää:

Useimmissa ikäluokissa miehiä on enemmän.

Tasokkaimmat miehet vaihtavat naista useammin kun tasokkaimmat naiset miestä, johtuen siitä että tasokkaimmat miehet useammin päätyvät kokeilemaan matalatasoisempia.

Tasot menevät silti Gaussin käyrän mukaan.

Vierailija
252/334 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohtakaa jo nämä tasoteoriat. On toki olemassa laskelmoivia naisia, mutta muutoin ainoa asia, joka vaikuttaa on luonne. Laatikkoleuasya voi olla hyötyä jutulle pääsyssä, mutta siitä eteenpäin juttujen taso alkaa muokkaamaan ulkonäköäsi. Siis katsojan silmissä, joko paremmaksi, tai huonommaksi. Ja tasoteorian mukaan kaikki haluavat 10/10 naisen tai miehen. Mutta kun eivät saa, niin ovat joko yksin, tai tyytyneet huonoon kumppaniin. En ole huomannut. Onneksi tavattiin vaimon kanssa 90-luvulla, jolloin ei tarvinnut miettiä tasoteorioita. En ole mitenkään komea, ei ole, eikä ollut rahaa, ei ollut itsevarmuutta, antaisin itselle tasoksi silloin 3/10. Vaimolle 10/10. Katsokaas, kun se kympin tyttö ei välttämättä tykkää laatikkoleuasta, tai rahoilla pröystäilevästä vähän röyhkeästä "alfasta". Ei se oma ulkonäkö vaikuta mitään siihen, minkälaisista miehistä, tai naisista kiinnostuu. Ei kaikki halua laihaa. Itsekin tykkään vähän pyöreämmästä.

Vierailija
253/334 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku täällä ihmetteli miten uranaiset ei ota kotimiestä.

Hyvin harva haluaa ryhtyä kotimieheksi. Miehet kaipaa takaisin töihin, eivätkä mielellään jämähdä kotiin. Tän takia jouduin hakemaan oman kotimieheni muualta.

Vierailija
254/334 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei.

Hypergamian mahdollistaa kaksi tekijää:

Useimmissa ikäluokissa miehiä on enemmän.

Tasokkaimmat miehet vaihtavat naista useammin kun tasokkaimmat naiset miestä, johtuen siitä että tasokkaimmat miehet useammin päätyvät kokeilemaan matalatasoisempia.

Tasot menevät silti Gaussin käyrän mukaan.

Sinun pitää ensin määritellä mikä on: Tasokas Mies.

Oikeasti Tasokas Mies on se joka on löytänyt itselleen puolison jonka kanssa haluaa viettää loppuelämänsä.

Jos Tasokkuus tarkoittaa sitä, että mies saa kainaloonsa ulkoisesti sellaisia naisia kun haluaa saada, niin sitten minä olen sellainen. 

Mutta jos tapaisit minut kadulla, niin tuskin sitä huomaisit. Ai miksi? Koska sinulla ei ole mitään käsitystä mitä naiset miehestä oikein hakevat. Eikä naiset mistään yhdestä muotista tule. Kaikki haluaa eri asioita.

Tämän keskustelun myötä aloin pohtimaan, mistä johtuu minun oma suosio naisten keskuudessa. Olen introvertti eli en mikään juhlien keskipiste. Se ei myöskään johdu lompakon paksuudesta tai atleettisuudesta.

Päädyin tähän teoriaan: Me ihmiset olemme kuitenkin eläimiä ja meillä on alkukantaisia vaistoja. Minä tiedän olevani erittäin hedelmällinen mies ja on mahdollista että naiset vaistoavat sen. Jos katsoo lapsiani, niin en ihmettele miksi miksi pari naista on tullut suoraan sanomaan: Minä haluaisin lapsen sinun kanssasi. Ei, se ei ollut vitsi vaan totta. Kieltäydyin kohteliaasti koska itselläni ei käy edes mielessä hankkia lapsia naisen kanssa jonka kanssa en (edes koittaisi) elää. (ja ei, he eivät olleet sinun käyröjesi keskikastia, päinvastoin)

On toki "playereita", miehiä jotka harrastavat naisten kaatamista. Mutta he ovat aika harvoin aviomies materiaalia. Eli he eivät ole oikeasti Tasokkaita Miehiä. Kertakäyttölelu olisi ehkä hyvä kuvaus.

Eli. Jos käytätte sanaa Tasokas, niin olkaa ystävällisiä ja kertokaa mitä se TEILLE tarkoittaa. 

Jos elämäänsä katkeroitunut perusmies ei saa itselleen haikailemaansa InstaBeibeä, niin se on ihan normaalia evoluutiota. Se on kaikille parempi ettei naisia vihaavat miehen saa lapsia. Minä ainakin opetan omat poikani kunnioittamaan tyttöjä ja naisia sellaisina kuin he ovat. 

M46

Vierailija
255/334 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin se menee, ruman miehen raja kulkee useammassa miehessä kuin ruman naisen raja naisissa. Ja rumat eivät yleisesti ottaen juurikaan halua toisiaan.

Jos mies lähtökohtaisesti sulkee ulos kaikki joita pitää "rumina", niin missaa sen minkä moni nainen on ymmärtänyt: Ulkoisella koreudella ei pitkälle pötkitä.

Itse olen miehenä huomannut kuinka huimasti jonkun naisen viehätysvoima on kasvanut kun naiseen on kunnolla tutustunut. Mutta jos ei koskaan halua keneenkään tutustua, niin ei sitten.

Seurustelin itseäni 15v nuoremman naisen kanssa joka sanoi ihan suoraan: En olisi koskaan valinnut sinua Tinderissä. Hän kertoi että "unelma" mies on kovin erilainen kuin minä. Mutta kun tutustuttiin, niin hän rakastui minuun täysin. Pari kertaa tuli baarissa/klubilla tilanne jossa naista tuli pokaamaan hänen ikäiset miehet ja kun hän sanoi että on minun kanssani, niin miesten reaktio oli joko minulle kunnioitusta herättävä tai: "miten sä voit olla tollasen vanhan äijän kanssa". Jälkimmäisellä ryhmällä on vielä paljon opittavaa elämästä.

M46

Vierailija
256/334 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku täällä ihmetteli miten uranaiset ei ota kotimiestä.

Hyvin harva haluaa ryhtyä kotimieheksi. Miehet kaipaa takaisin töihin, eivätkä mielellään jämähdä kotiin. Tän takia jouduin hakemaan oman kotimieheni muualta.

Tätä miesten halua sinne duuniin en ole miehenä koskaan ymmärtänyt. Paljon mielummin olisin kotona leipomassa korvapuusteja kuin konttorilla stressaamassa jostain täysin yhdentekevästä työasiasta.

M32, KTM

Vierailija
257/334 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ottanut.

En saisi muuta.

Mistä tiedät etteikö ylipainoinen voisi laihtua ollessaan sun kanssa? Väitän edelleenkin ettet edes halua kokeilla toisenlaisia naisia vaan just niitä 🤑

Minusta tuo ylipainoisten naisten tuputtaminen on vastenmielistä. En naisena olisi halunnut, että mies olisi alkanut olla kanssani vain siinä toivossa, että laihdun ja sen jälkeen hän pystyy pitämään minua seksuaalisesti haluttavana. Itse en voisi pitää lihavaa miestä haluttavana ja siksi ajatuskin, että olisin alkanut seurustella seksittömästi lihavan miehen kanssa odottaen, että jonakin päivänä hän muuttuu haluttavaksi, olisi ollut ihan mahdoton.

Vierailija
258/334 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketjussa tuli taas esille naisten pakottamat näkemykset A) syistä miesten naisettomuuteen ja B) mielipiteet naisettomia miehistä.

Toisin kuin moni nainen yrittää pakottaa, niin en minä valita asiasta. Kuten sanoin, en koe kärsiväni. Tämä on myös ensimmäinen kerta, kun olen aiheesta tälle palstalle kertonut, joten syyttelyt jankuttamisesta ovat outoja. Koen eläväni hyvää elämää ilman parisuhdetta.

Ketjun idea oli juuri tuoda tämä vähemmän kuultu ja kuunneltu miehen näkökulma asiaan. Syy ei todellakaan ole valittaminen. Tämänkin kerroin heti alussa, mutta moni ei rekisteröi sitä.

AP

Kyllähän se tiedetään että nirsoudesta on kyse. Pysty katsella itseäsi peilistä vaikka et ole kummemman näköinen mutta et hyväksy naiselta samaa. Voisit saada rakkautta ja lämpöä mutta kiinnostaa vain todella kaunis nainen koska et näe naisia ihmisinä. 

Onkohan ap se mies, joka laittoi tänne kuvan naisesta, että "tällainenkin riittäisi, en ole nirso". Mies kuvasi olevansa rumahko, epäurheilullinen, kaljuuntuva jne. Siinä kuvassa oleva nainen paljastui Googletuksella alusvaatemalliksi, joka oli stailattu kuvaan kumppareihin, sadetakkiin ja luonnolliseen meikkiin. Sellainen häikäisevä naapurintyttö, huippumallivartalolla ja upealla kasvojen luustolla. Mies oli vain katsonut, että tuommoinenkin kelpaisi. Palstan naiset näki kuvasta heti, että nyt ei ole ihan peruslikka, ja google kertoi totuuden. Että sellaisia ne 6/10 naiset palstaukkojen mielestä. Just ja just kelpaisi kun ei parempaakaan saa. Se 9/10 olisi sitten 35-vuotias Dubaissa persepromokuvia julkaiseva instagram-malli, ja 10/10 20-vuotias Victoria's Secret -enkeli.

Vierailija
259/334 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ottanut.

En saisi muuta.

Minusta tuo ylipainoisten naisten tuputtaminen on vastenmielistä. En naisena olisi halunnut, että mies olisi alkanut olla kanssani vain siinä toivossa, että laihdun ja sen jälkeen hän pystyy pitämään minua seksuaalisesti haluttavana. Itse en voisi pitää lihavaa miestä haluttavana ja siksi ajatuskin, että olisin alkanut seurustella seksittömästi lihavan miehen kanssa odottaen, että jonakin päivänä hän muuttuu haluttavaksi, olisi ollut ihan mahdoton.

No sitten jää ilman tai kaivaa kuvetta. Rutina ei auta ketään.

Vierailija
260/334 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketjussa tuli taas esille naisten pakottamat näkemykset A) syistä miesten naisettomuuteen ja B) mielipiteet naisettomia miehistä.

Toisin kuin moni nainen yrittää pakottaa, niin en minä valita asiasta. Kuten sanoin, en koe kärsiväni. Tämä on myös ensimmäinen kerta, kun olen aiheesta tälle palstalle kertonut, joten syyttelyt jankuttamisesta ovat outoja. Koen eläväni hyvää elämää ilman parisuhdetta.

AP

Kyllähän se tiedetään että nirsoudesta on kyse. Pysty katsella itseäsi peilistä vaikka et ole kummemman näköinen mutta et hyväksy naiselta samaa. Voisit saada rakkautta ja lämpöä mutta kiinnostaa vain todella kaunis nainen koska et näe naisia ihmisinä. 

Onkohan ap se mies, joka laittoi tänne kuvan naisesta, että "tällainenkin riittäisi, en ole nirso". Mies kuvasi olevansa rumahko, epäurheilullinen, kaljuuntuva jne. Siinä kuvassa oleva nainen paljastui Googletuksella alusvaatemalliksi, joka oli stailattu kuvaan kumppareihin, sadetakkiin ja luonnolliseen meikkiin. Sellainen häikäisevä naapurintyttö, huippumallivartalolla ja upealla kasvojen luustolla. Mies oli vain katsonut, että tuommoinenkin kelpaisi. Palstan naiset näki kuvasta heti, että nyt ei ole ihan peruslikka, ja google kertoi totuuden. Että sellaisia ne 6/10 naiset palstaukkojen mielestä. Just ja just kelpaisi kun ei parempaakaan saa. Se 9/10 olisi sitten 35-vuotias Dubaissa persepromokuvia julkaiseva instagram-malli, ja 10/10 20-vuotias Victoria's Secret -enkeli.

Muistan sen ketjun. Ei kovin vakuuttavaa, samassa ketjussa Sirpa Selänne määriteltiin tavikseksi. Eikö lätkäpelaajat olleet tasoteoriassa niitä kymppejä 😆 Logiikka välillä ontuu.