Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen perhepäivähoitaja, mitä haluat

Vierailija
24.06.2014 |

Mitä arvoistasit minun tekevän noin.1-2 vuotiaan lapsen kanssa? Ohjattua toimintaa? Vapaata leikkiä? Rauhallista kiireetöntä arkea vai mahdollisimman paljon kaikkea...? 189

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiireetön sylittelyä, ihmetelkää pihalla vaikka ruohonkorsia :)

Vierailija
2/6 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen pph miettii.. Yleensä noin pienen kanssa ei ohjattu toiminta ole ehkä ihan omiaan. Vielä niin paljon perushoitoon menee aikaa. Pitää saada leikkiä sen välissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En antanut omaa lastani hoitoon kenellekään . Vein vasta päiväkotiin lähes 4 v. Silloinkin puolipvää.

Vierailija
4/6 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 12:03"]

En antanut omaa lastani hoitoon kenellekään . Vein vasta päiväkotiin lähes 4 v. Silloinkin puolipvää.

[/quote]

Tästä vastauksesta taisi olla paljon apua.

Vierailija
5/6 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisellään meillä on yleensä vapaata leikkiä kun lapsilla on niin mukavaa. Ja tosiaan tulee ohjattua aika paljon vielä Päivittäis toiminnoissa joten en muulloin viitsisi ohjastella. Onkohan päiväkodissa näin pienille ohjattua toimintaa..

Paljon yhdessä ihmetellään ruohoja ja muuta. olen myös äiti ja jatkuvasti tuntuu että pitäisi olla parempi, nyt sitten mietin että pitäisikö tehdä enemmän jotain...? Ap

Vierailija
6/6 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hoitaisit omaa lastani niin toivoisin paljon vapaata leikkiä ja yhdessä lapselle uusien asioiden ihmettelyä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän