Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua tussuasiassa!!

Vierailija
24.06.2014 |

Tämä ei varmaankaan ole mikään järkevin kysymys hyvin naisvaltaisella foorumilla, mutta kenties miehenne on joutunut saman ongelman kohteeksi ja on apua tarjolla :)

Tarkoitus olisi uutta tussua hakea, mutta poliisin sivuilla lukee näin

''Tussua haettaessa on oltava mukana:

18 -30-vuotiaalla miehellä:tussupassi, naimatodistus tai pimpankutsuntatodistus.''

Entä jos minulla ei ole mitään kyseisistä lomakkeista? Kutsunnoissa olen kyllä käynyt, mutten mielestäni saanut mitään kutsuntatodistusta sieltä mukaan? Tai sitten vaan vitutti niin paljon, että heitin kaiken paperipaskan pois ja unohdin koko homman.

Mitähän minun nyt pitää tehdä? Saanko tussua ilman kyseistä lomaketta, vai pitääkö mun nyt jostain lähteä metsästämään tuo itselleni?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin sanoa, että todella hankalaa saada ilman lomakkeita. Itse en aluksi millään meinannut saada, mutta heti kun lomaketta vilautti niin alkoi tulemaan :)

Vierailija
2/8 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee nukkumaan.

T:Reserviläinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh! :D

Vierailija
5/8 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 02:45"]

Voin sanoa, että todella hankalaa saada ilman lomakkeita. Itse en aluksi millään meinannut saada, mutta heti kun lomaketta vilautti niin alkoi tulemaan :)

[/quote]

Vierailija
6/8 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 09:06"]

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 02:45"]

[/quote]

[/quote]

Vierailija
7/8 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 02:34"]

Tämä ei varmaankaan ole mikään järkevin kysymys hyvin naisvaltaisella foorumilla, mutta kenties miehenne on joutunut saman ongelman kohteeksi ja on apua tarjolla :)

Tarkoitus olisi uutta tussua hakea, mutta poliisin sivuilla lukee näin

''Tussua haettaessa on oltava mukana:

18 -30-vuotiaalla miehellä:tussupassi, naimatodistus tai pimpankutsuntatodistus.''

Entä jos minulla ei ole mitään kyseisistä lomakkeista? Kutsunnoissa olen kyllä käynyt, mutten mielestäni saanut mitään kutsuntatodistusta sieltä mukaan? Tai sitten vaan vitutti niin paljon, että heitin kaiken paperipaskan pois ja unohdin koko homman.

Mitähän minun nyt pitää tehdä? Saanko tussua ilman kyseistä lomaketta, vai pitääkö mun nyt jostain lähteä metsästämään tuo itselleni?

[/quote]

Vierailija
8/8 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 08:58"]

Heh! :D

[/quote]

http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/art-1288705429050.html

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän