Olen 20v mies, kysy jotain?
Kommentit (164)
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 00:35"][quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 00:31"]
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 00:22"][quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 00:17"]
En oo ikinä seurustellu... :/ Baarissa en ikinä oo uskaltanu tehä alotetta vaan oon jutellu niitten pelimiesten olosten kanssa jotka on tullu iskeen
[/quote]
Juu :) Okei. Minä oon tehny aloitteita, mutta tytöt ei oo innostuneet :/ Mun mielestä ois kiva jos tytötkin/naiset tekis aloitteen :)
[/quote]
Yritän rohkastua ja tehä alotteen sitten seuraavalla kerralla ku meen baariin :D Minkälaisia tyttöjä oot lähestyny?
[/quote]
Mukava kuulla :) Toivon että minuakin joku tyttö lähestyisi :)
Ulkonäöltä hoikkia ja perus nättejä nuoria n.20v.
[/quote]
Toivottavasti löydät ittelles jonku kivan tytön :)
Onko sulla mitää vinkkejä miten jätkiä kannattais lähestyä? :)
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 00:39"]
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 00:37"]
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 00:30"]
Olen ja kielioppi on hallussa. Onko siinä jotain pahaa?
[/quote]
No öö, ei toki, mutta mikäli olet lainkaan tietoinen normista, tiedät, ettei ole itsestäänselvyys kirjoittaa yhdyssanat yhteen ja pilkut paikalleen.
Okei, seuraava on paha. Onko mielenterveytesi joskus järkkynyt?
(...oletan että tiesit joutuvasi tentattavaksi, kun tulit vauva.fi:hin...)
[/quote]
Olen harjoitellut, kun ennen valitettiin jos ei osannut kielioppia. Voitko tarkentaa kysymystä? :)
[/quote]
Grammar is the greatest joy, don't you find ja sillee. Luulen, että sinulle "sopivat" naiset pitävät valttikorttinasi tuota, mä ainakin olen hurmattavissa sillä että toinen osaa kirjoittaa :---------D
Tarkennukseni kysymykseeni puolestaan on se, että oletko traumatisoitunut/käynyt terapiassa/joutunut osastolle/yrittänyt itsemurhaa/psykopaatti/kaltoinkohdeltu/huono isä- tai äitisuhde/hyväksikäytetty/masentunut/syömishäiriöinen/huonoitsetuntoinen/aggressiivinen itseä tai muita kohtaan/itsetuhoinen/jotain muuta
:-----------)
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 00:59"]
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 00:35"][quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 00:31"]
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 00:22"][quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 00:17"]
En oo ikinä seurustellu... :/ Baarissa en ikinä oo uskaltanu tehä alotetta vaan oon jutellu niitten pelimiesten olosten kanssa jotka on tullu iskeen
[/quote]
Juu :) Okei. Minä oon tehny aloitteita, mutta tytöt ei oo innostuneet :/ Mun mielestä ois kiva jos tytötkin/naiset tekis aloitteen :)
[/quote]
Yritän rohkastua ja tehä alotteen sitten seuraavalla kerralla ku meen baariin :D Minkälaisia tyttöjä oot lähestyny?
[/quote]
Mukava kuulla :) Toivon että minuakin joku tyttö lähestyisi :)
Ulkonäöltä hoikkia ja perus nättejä nuoria n.20v.
[/quote]
Toivottavasti löydät ittelles jonku kivan tytön :)
Onko sulla mitää vinkkejä miten jätkiä kannattais lähestyä? :)
[/quote]
Kiitos samoin :)
En nyt mikään expertti ole mutta tervehtii, kysyy vaikka että miten menee ja jatkaa keskustelua :) Tykkään itse kun nainen välillä hymyilee :)
Mä uskon että olet joku satuolento! Kuullostat liian täydelliseltä, sellaiselta normaalilta, kiltiltä jne, just sellasta ketä vierelleni kaipaisin :(
-95 forever alone-tyttö
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 01:02"]
[/quote]
No öö, ei toki, mutta mikäli olet lainkaan tietoinen normista, tiedät, ettei ole itsestäänselvyys kirjoittaa yhdyssanat yhteen ja pilkut paikalleen.
[/quote]
Olen harjoitellut, kun ennen valitettiin jos ei osannut kielioppia. Voitko tarkentaa kysymystä? :)
[/quote]
Grammar is the greatest joy, don't you find ja sillee. Luulen, että sinulle "sopivat" naiset pitävät valttikorttinasi tuota, mä ainakin olen hurmattavissa sillä että toinen osaa kirjoittaa :---------D
Tarkennukseni kysymykseeni puolestaan on se, että oletko traumatisoitunut/käynyt terapiassa/joutunut osastolle/yrittänyt itsemurhaa/psykopaatti/kaltoinkohdeltu/huono isä- tai äitisuhde/hyväksikäytetty/masentunut/syömishäiriöinen/huonoitsetuntoinen/aggressiivinen itseä tai muita kohtaan/itsetuhoinen/jotain muuta
[/quote]
Ookei, eei mulla mitään tommosta vakavaa oo ollu :) tottakai, jokaisella on joskus jotain normaalia alakuloisuutta tms :))
Peniksen ympärysmitta erektiossa keskeltä mitattuna.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 01:07"]
Mä uskon että olet joku satuolento! Kuullostat liian täydelliseltä, sellaiselta normaalilta, kiltiltä jne, just sellasta ketä vierelleni kaipaisin :(
-95 forever alone-tyttö
[/quote]
Kiitos kiva kuulla :) oletko sinä samanlainen? oletko mistäpäin? :)
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 01:10"]
Peniksen ympärysmitta erektiossa keskeltä mitattuna.
[/quote]
En oo mitannut
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 01:07"]Mä uskon että olet joku satuolento! Kuullostat liian täydelliseltä, sellaiselta normaalilta, kiltiltä jne, just sellasta ketä vierelleni kaipaisin :(
-95 forever alone-tyttö
[/quote]
Tulipa mieleen et jos jutella haluut nii kik elina995
:)
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 01:11"][quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 01:07"]
-95 forever alone-tyttö
[/quote]
[/quote]
Joo. En kaipaa villejä seksiseikkailuja pitkin maita ja mantuja tuhannen kännissä, vaan kaipaan sitä että saa käpertyä toisen kainaloon vaikka kattoo jotai kivaa elokuvaa tms :3 tällä hetkellä asun etelä-pohjanmaalla. :)
Mitä mieltä oot tatuoinneista ja lävistyksistä naisella?
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 01:13"]
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 01:07"]Mä uskon että olet joku satuolento! Kuullostat liian täydelliseltä, sellaiselta normaalilta, kiltiltä jne, just sellasta ketä vierelleni kaipaisin :(
-95 forever alone-tyttö
[/quote]
[/quote]
Millä sivustolla? :)
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 01:15"][quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 01:11"][quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 01:07"]
-95 forever alone-tyttö
[/quote]
[/quote]
Joo. En kaipaa villejä seksiseikkailuja pitkin maita ja mantuja tuhannen kännissä, vaan kaipaan sitä että saa käpertyä toisen kainaloon vaikka kattoo jotai kivaa elokuvaa tms :3 tällä hetkellä asun etelä-pohjanmaalla. :)
[/quote]
Äh, ilmaisin pointtini vähän tyhmästi, mut varmaan tajusit:) Tuo kik oli siis mun, forever alonerin. :)
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 01:17"][quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 01:13"]
-95 forever alone-tyttö
[/quote]
[/quote]
Millä sivustolla? :)
[/quote]
Kik on whatsappin kaltainen puhelinsovellus :)
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 01:15"]
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 01:11"][quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 01:07"]
-95 forever alone-tyttö
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Minä oisin just samanlainen :) mutta asut vähän kaukana :/
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 01:17"]
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 01:15"][quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 01:11"][quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 01:07"]
-95 forever alone-tyttö
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Äh, ilmaisin pointtini vähän tyhmästi, mut varmaan tajusit:) Tuo kik oli siis mun, forever alonerin. :)
[/quote]
aa okei, mulla ei oo sellasta kikiä :/
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 01:08"]
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 01:02"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ookei, eei mulla mitään tommosta vakavaa oo ollu :) tottakai, jokaisella on joskus jotain normaalia alakuloisuutta tms :))
[/quote]
hmm olikohan tämä nyt se suuri tunnustus joka kuulostaa paljon viattomammalta kuin mitä on p__________________p
Ootsä siis -94? Ootko nyt jossain koulussa? Jos et, niin mitä oot tehnyt vuoden? Eiku oho, ootko töissä sitten? Miksi valitsit ammattikoulun etkä lukiota?
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 01:19"][quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 01:15"]
-95 forever alone-tyttö
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Minä oisin just samanlainen :) mutta asut vähän kaukana :/
[/quote]
Muutan syksyllä Helsinkiin tai tampereelle, riippuen siitä mistä opiskelupaikan saan - jos saan :D että se ei sinänsä ole ongelma. :)
Kiitos kysymyksistä!