Olen 20v mies, kysy jotain?
Kommentit (164)
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 01:17"]
Mitä mieltä oot tatuoinneista ja lävistyksistä naisella?
[/quote]
Liika on liikaa. Pari tatuointia ihan okei, ja lävistyksistä en tykkää
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 01:20"][quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 01:17"]
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 01:15"][quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 01:11"][quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 01:07"]
Mä uskon että olet joku satuolento! Kuullostat liian täydelliseltä, sellaiselta normaalilta, kiltiltä jne, just sellasta ketä vierelleni kaipaisin :(
-95 forever alone-tyttö
[/quote]
Kiitos kiva kuulla :) oletko sinä samanlainen? oletko mistäpäin? :)
[/quote]
Joo. En kaipaa villejä seksiseikkailuja pitkin maita ja mantuja tuhannen kännissä, vaan kaipaan sitä että saa käpertyä toisen kainaloon vaikka kattoo jotai kivaa elokuvaa tms :3 tällä hetkellä asun etelä-pohjanmaalla. :)
[/quote]
Äh, ilmaisin pointtini vähän tyhmästi, mut varmaan tajusit:) Tuo kik oli siis mun, forever alonerin. :)
[/quote]
aa okei, mulla ei oo sellasta kikiä :/
[/quote]
Lataa se ja luo tunnus jos sulla on älypuhelin. :)
Ovatko pienet rinnat mielestäsi seksikkäät?
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 01:20"]
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 01:08"]
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 01:02"]
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 00:39"]
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 00:37"]
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 00:30"]
Olen ja kielioppi on hallussa. Onko siinä jotain pahaa?
[/quote]
No öö, ei toki, mutta mikäli olet lainkaan tietoinen normista, tiedät, ettei ole itsestäänselvyys kirjoittaa yhdyssanat yhteen ja pilkut paikalleen.
Okei, seuraava on paha. Onko mielenterveytesi joskus järkkynyt?
(...oletan että tiesit joutuvasi tentattavaksi, kun tulit vauva.fi:hin...)
[/quote]
Olen harjoitellut, kun ennen valitettiin jos ei osannut kielioppia. Voitko tarkentaa kysymystä? :)
[/quote]
Grammar is the greatest joy, don't you find ja sillee. Luulen, että sinulle "sopivat" naiset pitävät valttikorttinasi tuota, mä ainakin olen hurmattavissa sillä että toinen osaa kirjoittaa :---------D
Tarkennukseni kysymykseeni puolestaan on se, että oletko traumatisoitunut/käynyt terapiassa/joutunut osastolle/yrittänyt itsemurhaa/psykopaatti/kaltoinkohdeltu/huono isä- tai äitisuhde/hyväksikäytetty/masentunut/syömishäiriöinen/huonoitsetuntoinen/aggressiivinen itseä tai muita kohtaan/itsetuhoinen/jotain muuta
:-----------)
[/quote]
Ookei, eei mulla mitään tommosta vakavaa oo ollu :) tottakai, jokaisella on joskus jotain normaalia alakuloisuutta tms :))
[/quote]
hmm olikohan tämä nyt se suuri tunnustus joka kuulostaa paljon viattomammalta kuin mitä on p__________________p
Ootsä siis -94? Ootko nyt jossain koulussa? Jos et, niin mitä oot tehnyt vuoden? Eiku oho, ootko töissä sitten? Miksi valitsit ammattikoulun etkä lukiota?
[/quote]
Mikä tunnustus? Oon työtön. Että saisin ammatin.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 01:22"]
Ovatko pienet rinnat mielestäsi seksikkäät?
[/quote]
Juu.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 01:22"]
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 01:20"][quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 01:17"]
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 01:15"][quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 01:11"][quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 01:07"]
Mä uskon että olet joku satuolento! Kuullostat liian täydelliseltä, sellaiselta normaalilta, kiltiltä jne, just sellasta ketä vierelleni kaipaisin :(
-95 forever alone-tyttö
[/quote]
[/quote]
Joo. En kaipaa villejä seksiseikkailuja pitkin maita ja mantuja tuhannen kännissä, vaan kaipaan sitä että saa käpertyä toisen kainaloon vaikka kattoo jotai kivaa elokuvaa tms :3 tällä hetkellä asun etelä-pohjanmaalla. :)
[/quote]
Äh, ilmaisin pointtini vähän tyhmästi, mut varmaan tajusit:) Tuo kik oli siis mun, forever alonerin. :)
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Yritän huomenna ladata :)
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 01:26"][quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 01:22"]
-95 forever alone-tyttö
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Yritän huomenna ladata :)
[/quote]
Jipii, odotan sun yhteydenottoa. :)
Kyllä sinä varmasti löydät vielä joskus oikein mukavan tytön. :) Ja jos olet oikeasti tuollainen kuin kuvailit, niin tuo tyttö saa olla ikionnellinen. Kaikkea hyvää sinulle! :)
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 01:27"]
Kyllä sinä varmasti löydät vielä joskus oikein mukavan tytön. :) Ja jos olet oikeasti tuollainen kuin kuvailit, niin tuo tyttö saa olla ikionnellinen. Kaikkea hyvää sinulle! :)
[/quote]
Kiitos paljon! :) Kiitos samoin :)
Joo viaton ja kiltti mutta... Sinun tulee olla blondi, luikku ja et saa omistaa lävistyksiä kelvataksesi tälle "täydelliselle" miehelle....
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 01:24"]
Mikä tunnustus? Oon työtön. Että saisin ammatin.
[/quote]
Että on perusalakuloa. Se on hieno peitenimi ahdistuksille ja masennuksille!
Etsitkö vaan oman alan töitä?
Etkö välitä opiskelusta, tai jaksa kouluttautua pidemmälle?
Minkälainen kampaus on parhain pildelle? :3
Mitä väliä sillä on vaikka sattuisikin olemaan hieman masentunut? Tekeekö se ihmisestä kelvottoman seurustelemaan?
tuo :3 on ärsyttävin hymiö ikinä
Ja täytyy vielä lisätä. Itse olen ollut masentunut lapsuudestani saakka, ja olen seurustellut useamman vuoden maanis-depressiivisen kanssa. Hän on maailman ihanin ihminen. Masentuneissa on omat huonot puolensa, mutta niin on ns. "terveissäkin". Itse olen huomannut että monet masentuneet ihmiset ovat äärimmäisen huomaavaisia ja ymmärtäväisiä ihmisiä.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 01:42"]
Mitä väliä sillä on vaikka sattuisikin olemaan hieman masentunut? Tekeekö se ihmisestä kelvottoman seurustelemaan?
[/quote]
Ei toki. Mutta kokemuksesta voin sanoa, että tasapainoinen yhteiselo toimii harvoin, mikäli molemmat osapuolet ovat taipuvaisia negatiivisuuteen. Ja - valitettavaa ja sukupuolittunutta kyllä - usein oletetaan, että mies on se vahvempi, joka tukee ja seisoo omilla jaloillaan, kuin naisen pelastaen.
Tässä kohtaa puhunkin ja kyselen siis lähinnä omasta puolestani; minulle on tärkeää, ettei ympärilläni ole yhtään enempää hoitamattomia mieleltään järkkyneitä henkilöitä. :) Enkä nyt tarkoita, että yrittäisin tässä iskeä ap:ta tai yhtään mitään, vaan lähinnä kyselen mielenkiinnosta. En nimittäin usko, että noin "täydellistä" on oikeasti olemassa - joku vika on pakko olla ;> tässä vain otan selvää, mikä se minun mittapuullani "viaksi" luettu asia on. :)
No joo totta, oma masennukseni on vuosien mittaan hieman hellittänyt, mutta avokkini masennuskausina itse masennun pahemmin. Mutta en kyllä jättäisi tutustumatta mukavaan ihmiseen, jos hän sattuu kärsimään jostain "mielenhäiriöstä". Tavallaan kyllä ymmärrän pointtisi. Minäkään en jaksa katsella ympärilläni alkoholisoituneita ihmisiä, olen joutunut niitä lapsuudessani näkemään liikaa.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 02:04"]
No joo totta, oma masennukseni on vuosien mittaan hieman hellittänyt, mutta avokkini masennuskausina itse masennun pahemmin. Mutta en kyllä jättäisi tutustumatta mukavaan ihmiseen, jos hän sattuu kärsimään jostain "mielenhäiriöstä". Tavallaan kyllä ymmärrän pointtisi. Minäkään en jaksa katsella ympärilläni alkoholisoituneita ihmisiä, olen joutunut niitä lapsuudessani näkemään liikaa.
[/quote]
Nimenomaan näin. On hyvä tunnistaa, tunnustaa ja tiedostaa myös omat rajat ja vaatimukset. Jos itse tietää masentuvansa herkemmin toisen masentuneen vierellä, ei ehkä tietoisesti kannata lähteä etsimään elämänkumppania ryhmäterapiaporukoista. Ja mukavan henkilön tavatessa voi asian tuoda esille tai muistaa ainakin itse omat rajoituksensa. En minäkään toki sulkisi tai olekaan sulkenut elämästäni mielenterveydeltään hieman epävakaita henkilöitä, mutta sanotaanko, etten heitä myöskään tieten tahtoen ympärilleni etsi.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 01:16"]
Ootko tissi- vai peppumiehiä?
[/quote]
Peppu.