Olen 20v mies, kysy jotain?
Kommentit (164)
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 00:28"][quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 00:25"]
Entä jos et ni kui kaua sun täytyy tuntee/ seurustella/ käyd treffeil ennen kuin annat?
[/quote]
Ei siihen nyt mittään aikaa oo tiedossa :) mutta kyllä mää haluaisin tutustua ennen seksiä.. ettei päissään baarista vaan :)
[/quote]
No onko mahdollista, että tapaat vaikka baarissa tytön meette yhdessä nukkuu johonki, seuraavana aamuna sovitte ylihuomiselle et näätte ja sit ylihuomenna ku ootte hengannu puol päivää ni annat munaa?
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 00:22"][quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 00:17"]
En oo ikinä seurustellu... :/ Baarissa en ikinä oo uskaltanu tehä alotetta vaan oon jutellu niitten pelimiesten olosten kanssa jotka on tullu iskeen
[/quote]
Juu :) Okei. Minä oon tehny aloitteita, mutta tytöt ei oo innostuneet :/ Mun mielestä ois kiva jos tytötkin/naiset tekis aloitteen :)
[/quote]
Yritän rohkastua ja tehä alotteen sitten seuraavalla kerralla ku meen baariin :D Minkälaisia tyttöjä oot lähestyny?
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 00:27"]
Joku täs sivustos mättää.. Tiiän sen
[/quote]
Outoa sakkia.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 00:31"]
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 00:28"][quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 00:25"]
Entä jos et ni kui kaua sun täytyy tuntee/ seurustella/ käyd treffeil ennen kuin annat?
[/quote]
Ei siihen nyt mittään aikaa oo tiedossa :) mutta kyllä mää haluaisin tutustua ennen seksiä.. ettei päissään baarista vaan :)
[/quote]
No onko mahdollista, että tapaat vaikka baarissa tytön meette yhdessä nukkuu johonki, seuraavana aamuna sovitte ylihuomiselle et näätte ja sit ylihuomenna ku ootte hengannu puol päivää ni annat munaa?
[/quote]
On mahdollista, mutta en usko että niin tekisin :)
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 00:33"][quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 00:31"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Miksi et? :D
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 00:31"]
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 00:22"][quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 00:17"]
En oo ikinä seurustellu... :/ Baarissa en ikinä oo uskaltanu tehä alotetta vaan oon jutellu niitten pelimiesten olosten kanssa jotka on tullu iskeen
[/quote]
Juu :) Okei. Minä oon tehny aloitteita, mutta tytöt ei oo innostuneet :/ Mun mielestä ois kiva jos tytötkin/naiset tekis aloitteen :)
[/quote]
Yritän rohkastua ja tehä alotteen sitten seuraavalla kerralla ku meen baariin :D Minkälaisia tyttöjä oot lähestyny?
[/quote]
Mukava kuulla :) Toivon että minuakin joku tyttö lähestyisi :)
Ulkonäöltä hoikkia ja perus nättejä nuoria n.20v.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 00:33"]
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 00:33"][quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 00:31"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Miksi et? :D
[/quote]
Ei tuntuisi oikein seurustelulta :)
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 00:30"]
Olen ja kielioppi on hallussa. Onko siinä jotain pahaa?
[/quote]
No öö, ei toki, mutta mikäli olet lainkaan tietoinen normista, tiedät, ettei ole itsestäänselvyys kirjoittaa yhdyssanat yhteen ja pilkut paikalleen.
Okei, seuraava on paha. Onko mielenterveytesi joskus järkkynyt?
(...oletan että tiesit joutuvasi tentattavaksi, kun tulit vauva.fi:hin...)
Eli haluat seurustella ennen seksiä? :)
Oikeesti tosi ihailtavaa tuollainen! Nykyään tuntuu että kaikki jätkät haluu vaan sitä yhtä keinolla millä hyvänsä :)
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 00:37"]
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 00:30"]
Olen ja kielioppi on hallussa. Onko siinä jotain pahaa?
[/quote]
No öö, ei toki, mutta mikäli olet lainkaan tietoinen normista, tiedät, ettei ole itsestäänselvyys kirjoittaa yhdyssanat yhteen ja pilkut paikalleen.
Okei, seuraava on paha. Onko mielenterveytesi joskus järkkynyt?
(...oletan että tiesit joutuvasi tentattavaksi, kun tulit vauva.fi:hin...)
[/quote]
Olen harjoitellut, kun ennen valitettiin jos ei osannut kielioppia. Voitko tarkentaa kysymystä? :)
Ap on joko nainen tai homo.
-M20
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 00:38"]
Oikeesti tosi ihailtavaa tuollainen! Nykyään tuntuu että kaikki jätkät haluu vaan sitä yhtä keinolla millä hyvänsä :)
[/quote]
Jep kiitos :) Olen kaveripiirissäni varmaan ainoa, joka on tätä mieltä :/ kaverit justiin puhuu vain, että pitäisi saada... :(
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 00:39"]
-M20
[/quote]
Sori mutta en ole.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 00:40"][quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 00:38"]
[/quote]
Jep kiitos :) Olen kaveripiirissäni varmaan ainoa, joka on tätä mieltä :/ kaverit justiin puhuu vain, että pitäisi saada... :(
[/quote]
Tiedän tuon. Tosi ärsyttävää... Oon 20 kans ja oon seurustellu 4.5 vuotta ja mun miehen kaverit yritti iskee jussina kun olin ainut tyttö paikalla... Ei tosiaankaan hyvää käytöstä.. Olin kuskina ja onneks mun mies oli sen verran fiksu ettei vetäny ns koko vartalo puudutusta ja piti musta huolta :D
mistä päi muuten oot? :)
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 00:43"]
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 00:40"][quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 00:38"]
[/quote]
[/quote]
Tiedän tuon. Tosi ärsyttävää... Oon 20 kans ja oon seurustellu 4.5 vuotta ja mun miehen kaverit yritti iskee jussina kun olin ainut tyttö paikalla... Ei tosiaankaan hyvää käytöstä.. Olin kuskina ja onneks mun mies oli sen verran fiksu ettei vetäny ns koko vartalo puudutusta ja piti musta huolta :D
mistä päi muuten oot? :)
[/quote]
Jep näin on :) En viitti sanoa
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 00:39"]
-M20
[/quote]
Tai vähän nössö
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 00:41"][quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 00:39"]
-M20
[/quote]
Sori mutta en ole.
[/quote]Et ehkä ole löytäny vielä ittees, mutta en tunne ketään heteromiestä joka ajattelis oikeesti noin.
-M20
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 00:46"]
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 00:41"][quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 00:39"]
-M20
[/quote]
Sori mutta en ole.
[/quote]Et ehkä ole löytäny vielä ittees, mutta en tunne ketään heteromiestä joka ajattelis oikeesti noin.
-M20
[/quote]
Ok
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 00:26"]
AP on nainen.
[/quote]
En ole.