Olen 20v mies, kysy jotain?
Kommentit (164)
En oo ikinä seurustellu... :/ Baarissa en ikinä oo uskaltanu tehä alotetta vaan oon jutellu niitten pelimiesten olosten kanssa jotka on tullu iskeen
Oot 40v läskimahainen juoppa jolla ei oo naisii.. Tai ainaki arvaannn
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 00:15"]
Onko noloa ja inhottaako miehiä jos naisella on lörppö alapää? T.19v muija hesast
[/quote]
Moi sori en tiedä, kun mulla ei oo kokemusta :( kaverit ei oo kertonu kokemuksia.
Missä olet oppinut kirjoittamaan oikein? :--O
Miksi olet vauva.fissä?
Sori en jaksanut lukea aiempia sivuja.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 00:18"]
Oot 40v läskimahainen juoppa jolla ei oo naisii.. Tai ainaki arvaannn
[/quote]
Väärin arvattu.
Miksi olet vauva.fissä?
[/quote]
Olen opiskellut kirjoitustaidot koulun penkillä. Tulin piipahtamaan tällä sivulla, kun ei ole mitään tekemistä.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 00:17"]
En oo ikinä seurustellu... :/ Baarissa en ikinä oo uskaltanu tehä alotetta vaan oon jutellu niitten pelimiesten olosten kanssa jotka on tullu iskeen
[/quote]
Juu :) Okei. Minä oon tehny aloitteita, mutta tytöt ei oo innostuneet :/ Mun mielestä ois kiva jos tytötkin/naiset tekis aloitteen :)
Voiko 19-vuotias komistus olla kiinnostunut 30-vuotiaasta äidistä oikeasti? Meillä on nyt salasuhde ja hän haluaa sen julkiseksi.
Menisikkö panee, jos joku 21 vuotias tyttö pyytäs?
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 00:21"]
Kuvaile itseäsi 5 sanalla? :)
[/quote
rohkea, sporttinen, rehellinen, huumorintajuinen, viisas
Entä jos et ni kui kaua sun täytyy tuntee/ seurustella/ käyd treffeil ennen kuin annat?
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 00:24"]
Voiko 19-vuotias komistus olla kiinnostunut 30-vuotiaasta äidistä oikeasti? Meillä on nyt salasuhde ja hän haluaa sen julkiseksi.
[/quote]
Voihan se olla mahdollista.
Joku täs sivustos mättää.. Tiiän sen
Miksi olet vauva.fissä?
[/quote]
Olen opiskellut kirjoitustaidot koulun penkillä. Tulin piipahtamaan tällä sivulla, kun ei ole mitään tekemistä.
[/quote]
Et kyllä kuulosta 20-vuotiaalta pojalta. Mieheltä? En tiiä. Anyways, olen hämmentynyt ja vähän järkyttynytkin, luulin että miespuolisille henkilöille kasvaa kielioppitaju vasta +30v, ja silloinkin vain harvoille ja valituille.
Oletko joku wow4ever-läski? :-D
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 00:25"]
Entä jos et ni kui kaua sun täytyy tuntee/ seurustella/ käyd treffeil ennen kuin annat?
[/quote]
Ei siihen nyt mittään aikaa oo tiedossa :) mutta kyllä mää haluaisin tutustua ennen seksiä.. ettei päissään baarista vaan :)
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 00:24"]
Menisikkö panee, jos joku 21 vuotias tyttö pyytäs?
[/quote]
No kyllä mää haluaisin tutustua ensin :)
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 00:28"]
Miksi olet vauva.fissä?
[/quote]
[/quote]
Et kyllä kuulosta 20-vuotiaalta pojalta. Mieheltä? En tiiä. Anyways, olen hämmentynyt ja vähän järkyttynytkin, luulin että miespuolisille henkilöille kasvaa kielioppitaju vasta +30v, ja silloinkin vain harvoille ja valituille.
Oletko joku wow4ever-läski? :-D
[/quote]
Olen ja kielioppi on hallussa. Onko siinä jotain pahaa?
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 00:15"]
Montako ketjua olet aloittanut täällä tänä iltana noiden läskiketjujen lisäksi? Tyylisi paljastaa sut!
[/quote]
En yhtään.