Miten voi käydä nykyään rannalla, kun siellä voimaantumispeppuja vilkkuu joka puolella?
Kommentit (145)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MITEN aikaisin ihmiset oikein menee rannalle? Sä tulit jo pois ja ehdit palstallekin, vaikka postasit viestisi ennen kahdeksaa aamulla? Mä olen just herännyt ja aamukahvilla vasta tässä...
Pahoittelen tätä valtavaa väärinymmärrystä. 'Olin juuri' ilmaisulla tarkoitin, että olin juuri nyt juhannusviikonlopun aikana rannalla, tarkasti ottaen eilisaamupäivänä. Täytyypä olla jatkossa tarkempi kirjoittelussaan jottei aiheuta hämmennystä.
Olin juuri = olin eilen? No en ihmettele väärinymmärrystä, mutta tuskin tuo nyt kovin valtava saati elämää suurempi asia silti on.
Ihan täysin normaalia sanoa vaikkapa jostain kaupasta, kaupungista, maasta, paikasta: "no mä olin just siellä" - ja tarkoittaa mitä tahansa ajanjaksoa minuutti-viikko sitten välillä.
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät ymmärrä että se on seksuaalista häirintää aivan kuten huutelukin.
Peittäkää itsenne
Kummasti mulle on huudettu "näytä tissit" ja muuta mukavaa, kun uin ja oleskelen rannalla pitkähihaisessa ja -lahkeellisessa uima-asussa.
Nainen ei voi voittaa: jos peität, olet joku outo siveydensipuli tai uskonnollinen; jos näytät ihoa, olet joko h*ro (jos olet perinteisesti kaunis) tai ällöttävä/häiritsijä (jos olet vähemmän nyt vallitsevien kauneusihanteiden mukainen).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peittäkää itsenne
Täsmennä vielä, miten kohdentamaton oleminen ja aktiivinen kohdennettu tekeminen ovat mielestäsi sama asia?
Se vaatteiden valinta ei ole olemista vaan aktiivista tekemistä.
Niiden vaatteiden kanssa liikkuminen ei ole olemista vaan aktiivista tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peittäkää itsenne
Kummasti mulle on huudettu "näytä tissit" ja muuta mukavaa, kun uin ja oleskelen rannalla pitkähihaisessa ja -lahkeellisessa uima-asussa.
Nainen ei voi voittaa: jos peität, olet joku outo siveydensipuli tai uskonnollinen; jos näytät ihoa, olet joko h*ro (jos olet perinteisesti kaunis) tai ällöttävä/häiritsijä (jos olet vähemmän nyt vallitsevien kauneusihanteiden mukainen).
Että sellainen voimaantumistarina taas... näytä tissit.
Anna kun arvaan. Sä olit ihan yksin siellä rannalla kun sinut ympäröi miesjoukko joka vaati sinua "näyttämään tissit" eikä ole mitään mahdollisutta että he olisivat vitsillä sanoneet noin kaverilleen jolla on taipumusta lorttoiluun.
Vierailija kirjoitti:
Voi voi, sinun täytyy sitten varmaan olla käymättä siellä rannalla.
Toimiiko tuo jos rannalla on kasa miehiä huutelemassa naisille ja tytöille?
Pysykää poissa rannalta jos huutelu (ei laitonta) häiritsee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peittäkää itsenne
Muuta kaapumaahan, jos peitettyjä naisia haluat katsella.
Miksi kukaan haluaisi katsella naisia? Eivät naiset halua että heitä katsellaan. Itselleen ne niitä twerkkausvideoita persvakobikineissä tekee
Paradoksi - naiset esittelevät itseään mutta eivät halua, että heitä katsellaan…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peittäkää itsenne
Että sellainen voimaantumistarina taas... näytä tissit.
Anna kun arvaan. Sä olit ihan yksin siellä rannalla kun sinut ympäröi miesjoukko joka vaati sinua "näyttämään tissit" eikä ole mitään mahdollisutta että he olisivat vitsillä sanoneet noin kaverilleen jolla on taipumusta lorttoiluun.
Ei. Kävelin maassa istuneiden alkoholia nauttineiden keski-ikäisten miesten ohi. Heitä oli kolme. Yksi huusi hei mikä kaapu ja toinen huusi näytä tissit. Heidän ohitseen ei kävellyt ketään muuta ja kaikilla muilla olo normaalit uikkarit eli kyllä he puhuivat juuri minulle.
Oliko muita typeriä olettamuksia?
Vierailija kirjoitti:
Paradoksi - naiset esittelevät itseään mutta eivät halua, että heitä katsellaan…
Korjataan vähän...
Naiset esittelevät itseään mutta varaavat oikeuden päättää kuka heitä saisi katsoa.
M kirjoitti:
Minä järkytyin ihan totaalisesti kun olin uittamassa lasta perjantaina, yhtäkkiä joku mamma ponkaisi edestä sellaiselle isolle lasten uimarenkaalle mahalleen perse pystyssä ja haarat levällään, suora näköyhteys ja matkaa alle metri.
Läskit selluliitti reidet punoittava näppyläinen haaroväli, uikkarit häppäreiden välissä ja karvat tursusivat ympäriinsä.
Tuo järkyttävä näky pilasi varmasti oman seksielämän loppu kesäksi.Jotain pientä rajaa millaisia uikkareita käyttää.
Miten matalat voi miehellä testotasot olla, että tosta lähtee seksihalut? Normaalilla miehellä ne nousisi tosta näystä. Tai tuskin sinä edes olet mies.
Helppoa! Katsot sitten vaan sitä järveä etkä epäkohteliaasti tuijota muita rannallaolijoita. En minä ainakaan kiinnitä huomiota siihen, mitä muilla on päällään. Keskityn omiin tekemisiini ja omaan seurueeseen. Ei ole mitään syytä kytätä ja tuijottaa muita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleinen uimaranta on tuskin muutenkaan paras paikka järvimaiseman katselemiseen. Vaikka ei perse vilkkuisi, niin silti siellä on porukkaa pilaamassa sen maiseman. Hanki joku erämaamökki viikoksi järven rannalta, ja katsele maisemaa siellä. Ja anna perseiden vilkkua uimarannoilla.
Mutku erämaamökissä voi nähdä jonkun linnun paljaan voimaantumisperseen siellä järvellä. Tai vaikka karhun voimaantumisperseen...
Tai Ritvan, joka meloo kanootilla persus paljaana.
Nyt on mielikuvitusta. Onko se kanootti läpinäkyvä, jos näet Ritvan paljaan perseen sen läpi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunnon perspanopeppujen katselu rannoilla ja muuallakin on mielipuuhaani.
XXXL-Reijo 58
Siitä puhe mistä puute. Jos kuvittelet saavasi naiset ahdistumaan tuolla horinallasi, olet väärässä.
Tirkistely on luuserien puuhaa, velttoletku.
Oikeasti olet Nico 14 v., ikuinen luuseri. Omiin housuihisi rutkiva rakki.
Muista ettei huutelu ole ahdistelua :)
Ensin persejonne ahdistuu burkineista ja seuraavaksi liian paljastavista uima-asuista.
Olisko sun paras ja luontaisin olotila yksin pimeässä huoneessa ilman ärsykkeitä, vaikka deprivaatiotankissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
XXXL-Reijo 58
Siitä puhe mistä puute. Jos kuvittelet saavasi naiset ahdistumaan tuolla horinallasi, olet väärässä.
Feministi löysi tänne…
Miksiköhän feministipuolueen kannatus laski …
Kaikki naiset on tuollaisia.
Aina asia mikä niitä kiihottaa on miehen pankkitili
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
XXXL-Reijo 58
Muista ettei huutelu ole ahdistelua :)
Huutelu? Mä veikkaan, ettet saa suutasi auki, hiirihannu. Ja hiukan on klappia loogisessa ajattelussasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
XXXL-Reijo 58
Feministi löysi tänne…
Miksiköhän feministipuolueen kannatus laski …
Kaikki naiset on tuollaisia.
Aina asia mikä niitä kiihottaa on miehen pankkitili
Sulla ei sitten ole ollut yhtään kiihottunutta naista. Kertoo kaiken sekä kokemuksestasi (0) että luonteestasi.
Naisvihajonnella on hirveä tarve saada naisilta huomiota.
Ja ihan siitä ilosta poistatan ketjun ❤😊
Miten te siveyden sipulit voitte ikinä mennä yhtään mihinkään kun ihmiskehoja jotka ovat vielä kaiken lisäksi vaatteiden alla alasti hyllähtelee kaduilla ja kaupoissa ja turuilla ja toreilla. Kantsii varmaan hankkii sellaset laput mitkä laitetaan hevosten silmille ni ei pääse katse harhailemaan.
No minne sitten? Lidl on juuri tuon tasoinen paikka.