Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voi käydä nykyään rannalla, kun siellä voimaantumispeppuja vilkkuu joka puolella?

Vierailija
26.06.2021 |

Haluaisin vain katsoa kaunista järvimaisemaa.

Kommentit (145)

Vierailija
41/145 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs sen mukavampaa kuin joutua katselemaan toisten paljaita kankkuja.

Vierailija
42/145 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtaosalla suomalaisista on sellainen vartalo, että kannattaisi pysyä kaukana rannoilta. Vain riittävän hoikat ja kiinteät ihmiset rannalle. Muut sitten omille takapihoilleen pyllistelemään, kiitos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/145 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs sen mukavampaa kuin joutua katselemaan toisten paljaita kankkuja.

Et ole nähnyt kankkujani.

Vierailija
44/145 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä nyt ei kannata käydä ulkona ollenkaan jos ei kestä nähdä paljasta pintaa.

Näin tuossa sellaisen nuoren ja timmin pyöräilijän, jonka ryntäät olivat herkullisesti esillä etukumarassa ajoasennossa.

Rannalla näkee monen ikäistä pyllynesittelijää, teinitytöistä aikuisiin naisiin. Mikäs siinä, jos on esittelykuntoista peppua. Enemmänkin saisi olla naisväkeä rannalla...

Vierailija
45/145 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään esitellä itseäni. T. Sara23 v.

Vierailija
46/145 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne paljaat perskannikat julkisella uimarannalla ovat niin yököttävät, että olen lopettanyt sellaisilla käymisen. Onko se nyt niin hemaisevaa, kun tietää, että siellä persvaossa on paskainen naru? Yöks!

Vierailija
47/145 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peppubikinit on lähinnä irvokkaat. Estettisesti kauniimmat on sellaiset jotka näyttävät sopivasti, mutta ei liikaa. Hyvä testi sopiville rantavaatteille on se että voisitko sallia oman tyttäresi menemään rannalle samanlaisessa.

Vierailija
48/145 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkään esitellä itseäni. T. Sara23 v.

Ja minä tykkään katsella sinua ja kavereitasi 😋 Keep up the good work.

Vierailija
49/145 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
50/145 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katon baywatch sarjaa ja siinä on hienoja bikinejä 👍

Vierailija
51/145 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi, sinun täytyy sitten varmaan olla käymättä siellä rannalla.

Vierailija
52/145 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi voi, sinun täytyy sitten varmaan olla käymättä siellä rannalla.

Ja älä mene Lidliin. Mene muihin marketteihin. Kauhea ilmiö tämä Lidl touhupeppuilmiö

Vierailija
53/145 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa munkin voimaantua.

Vierailija
54/145 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin juuri rannalla. Naisena en erityisesti tarkkaile muiden arsenaaleja, mutta siinä lähistöllä keikisteli (ihan todella keikisteli ja poseerasi) ja pyöri lapsensa kanssa arviolta ikäiseni, eli n.35-vuotias nainen pyllybikineissään. Ei siinä mitään, mutta hän alkoi sitten kumarrella suoraan edessäni ja paljasti valtavan finnirykelmistön kannikoidensa välissä. En ihan vähästä hätkähdä ja kaikki kukat kukkikoon, mutta tuo oli ällöttävää ja irvokasta enkä haluaisi sellaista näkyä silmilleni yleisellä paikalla. Ja ennenkuin tulee kommentti: mikset vaihtanut paikkaa, leikin lapseni kanssa rantavedessä kuten hänkin omansa, kun tuo pyllistely noin metrin etäisyydellä alkoi.

Vierailija
55/145 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin juuri rannalla. Naisena en erityisesti tarkkaile muiden arsenaaleja, mutta siinä lähistöllä keikisteli (ihan todella keikisteli ja poseerasi) ja pyöri lapsensa kanssa arviolta ikäiseni, eli n.35-vuotias nainen pyllybikineissään. Ei siinä mitään, mutta hän alkoi sitten kumarrella suoraan edessäni ja paljasti valtavan finnirykelmistön kannikoidensa välissä. En ihan vähästä hätkähdä ja kaikki kukat kukkikoon, mutta tuo oli ällöttävää ja irvokasta enkä haluaisi sellaista näkyä silmilleni yleisellä paikalla. Ja ennenkuin tulee kommentti: mikset vaihtanut paikkaa, leikin lapseni kanssa rantavedessä kuten hänkin omansa, kun tuo pyllistely noin metrin etäisyydellä alkoi.

MITEN aikaisin ihmiset oikein menee rannalle? Sä tulit jo pois ja ehdit palstallekin, vaikka postasit viestisi ennen kahdeksaa aamulla? Mä olen just herännyt ja aamukahvilla vasta tässä...

Vierailija
56/145 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleinen uimaranta on tuskin muutenkaan paras paikka järvimaiseman katselemiseen. Vaikka ei perse vilkkuisi, niin silti siellä on porukkaa pilaamassa sen maiseman. Hanki joku erämaamökki viikoksi järven rannalta, ja katsele maisemaa siellä. Ja anna perseiden vilkkua uimarannoilla.

Muista hyttyssuoja!

Vierailija
57/145 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä järkytyin ihan totaalisesti kun olin uittamassa lasta perjantaina, yhtäkkiä joku mamma ponkaisi edestä sellaiselle isolle lasten uimarenkaalle mahalleen perse pystyssä ja haarat levällään, suora näköyhteys ja matkaa alle metri.

Läskit selluliitti reidet punoittava näppyläinen haaroväli, uikkarit häppäreiden välissä ja karvat tursusivat ympäriinsä.

Tuo järkyttävä näky pilasi varmasti oman seksielämän loppu kesäksi.

Jotain pientä rajaa millaisia uikkareita käyttää.

Vierailija
58/145 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kivat rusketusraidat https://img.ilcdn.fi/LWlpMsOhoWEgkMqu9J7IkYBr4nQ=/full-fit-in/612x0/img…

Ketä kuvassa, aika kivoja perseitä, minkälaiset tissit neideillä mahtaa olla?

Vierailija
59/145 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä syö mitään ennen rannalle menoa, niin nämä peput eivät oksennuta niin paljon.

Vierailija
60/145 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M kirjoitti:

Minä järkytyin ihan totaalisesti kun olin uittamassa lasta perjantaina, yhtäkkiä joku mamma ponkaisi edestä sellaiselle isolle lasten uimarenkaalle mahalleen perse pystyssä ja haarat levällään, suora näköyhteys ja matkaa alle metri.

Läskit selluliitti reidet punoittava näppyläinen haaroväli, uikkarit häppäreiden välissä ja karvat tursusivat ympäriinsä.

Tuo järkyttävä näky pilasi varmasti oman seksielämän loppu kesäksi.

Jotain pientä rajaa millaisia uikkareita käyttää.

Voi nykymiesten haurasta seksuaali-identiteettiä ja vielä hauraampaa libidoa! :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä