Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voi käydä nykyään rannalla, kun siellä voimaantumispeppuja vilkkuu joka puolella?

Vierailija
26.06.2021 |

Haluaisin vain katsoa kaunista järvimaisemaa.

Kommentit (145)

Vierailija
61/145 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

MITEN aikaisin ihmiset oikein menee rannalle? Sä tulit jo pois ja ehdit palstallekin, vaikka postasit viestisi ennen kahdeksaa aamulla? Mä olen just herännyt ja aamukahvilla vasta tässä...[/quote]

Pahoittelen tätä valtavaa väärinymmärrystä. 'Olin juuri' ilmaisulla tarkoitin, että olin juuri nyt juhannusviikonlopun aikana rannalla, tarkasti ottaen eilisaamupäivänä. Täytyypä olla jatkossa tarkempi kirjoittelussaan jottei aiheuta hämmennystä.

Vierailija
62/145 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MITEN aikaisin ihmiset oikein menee rannalle? Sä tulit jo pois ja ehdit palstallekin, vaikka postasit viestisi ennen kahdeksaa aamulla? Mä olen just herännyt ja aamukahvilla vasta tässä...

Pahoittelen tätä valtavaa väärinymmärrystä. 'Olin juuri' ilmaisulla tarkoitin, että olin juuri nyt juhannusviikonlopun aikana rannalla, tarkasti ottaen eilisaamupäivänä. Täytyypä olla jatkossa tarkempi kirjoittelussaan jottei aiheuta hämmennystä.

Olin juuri = olin eilen? No en ihmettele väärinymmärrystä, mutta tuskin tuo nyt kovin valtava saati elämää suurempi asia silti on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/145 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks suomalaiset miehet aina haukkuu suomalaisia naisia?

Vierailija
64/145 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset eivät ymmärrä että se on seksuaalista häirintää aivan kuten huutelukin.

Peittäkää itsenne

Vierailija
65/145 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks suomalaiset miehet aina haukkuu suomalaisia naisia?

Onneksi naiset eivät hauku miehiä.

Vierailija
66/145 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkään esitellä itseäni. T. Sara23 v.

Minä en, ällöttää kun miehet katsoo

-Sonyahh, tiktok, 17vee

Vierailija
67/145 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peittäkää itsenne

Täsmennä vielä, miten kohdentamaton oleminen ja aktiivinen kohdennettu tekeminen ovat mielestäsi sama asia?

Vierailija
68/145 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä jos katselisit sitä järveä ja jättäisit naiset rauhaan, pervo.

Mene ihan rauhassa rannalle. Kukaan ei katso sinua ei huomaa edes. Katselevat otsikosi aloitus kuvaamasi henkilöitä.Olet ihan ilmaa,ei mitään hätää sinulla siellä rannalla.

Heikommalla suomen kielen taidolla siunattu röllipajan Pavel?

Vierailija
69/145 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peittäkää itsenne

Muuta kaapumaahan, jos peitettyjä naisia haluat katsella.

Vierailija
70/145 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M kirjoitti:

Minä järkytyin ihan totaalisesti kun olin uittamassa lasta perjantaina, yhtäkkiä joku mamma ponkaisi edestä sellaiselle isolle lasten uimarenkaalle mahalleen perse pystyssä ja haarat levällään, suora näköyhteys ja matkaa alle metri.

Läskit selluliitti reidet punoittava näppyläinen haaroväli, uikkarit häppäreiden välissä ja karvat tursusivat ympäriinsä.

Tuo järkyttävä näky pilasi varmasti oman seksielämän loppu kesäksi.

Jotain pientä rajaa millaisia uikkareita käyttää.

Voi nykymiesten haurasta seksuaali-identiteettiä ja vielä hauraampaa libidoa! :(

t. nainen joka alkaa itkemään kun häntä sanoo naiseksi (oletimme sukupuolesi) ja koko maailmma romahtaa jos joku pyytää kävelemään hitaammin ohi joska sulla oli aikoinaan hyvä perse.

Mitä ihmettä? Mikä sulla on hätänä? Psykoosit tulilla vai vain tavallista pahempi laskuhumala?

Vierailija
71/145 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pitää julkisille paikoille osata pukeutua asiallisesti. Nakurannat ovat erikseen sitten näille paljastelijoille

Vierailija
72/145 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu juu, järvimaiseman ihailu onnistuu paremmin muualla kuin yleisillä uimarannoilla.

Sitäpaitsi silmissä on kätevät luontaiset kaihtimet, silmäluomet, jotka voi sulkea kun ei halua katsella ja pääkin kääntyy atlasnikaman varassa.

Paitsi jos on jäykkäniskainen va jukki, joka nimenomaan tirkistelee perseitä eikä maisemaa.

Eivät naisten takapuolet sinulle kuulu etkä selvästi mitään niin paljon kaipaa kuin niitä, mutta etpä saa, sinä evoluution turha, kuivunut oksankarahka.

Vierailija
73/145 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M kirjoitti:

Minä järkytyin ihan totaalisesti kun olin uittamassa lasta perjantaina, yhtäkkiä joku mamma ponkaisi edestä sellaiselle isolle lasten uimarenkaalle mahalleen perse pystyssä ja haarat levällään, suora näköyhteys ja matkaa alle metri.

Läskit selluliitti reidet punoittava näppyläinen haaroväli, uikkarit häppäreiden välissä ja karvat tursusivat ympäriinsä.

Tuo järkyttävä näky pilasi varmasti oman seksielämän loppu kesäksi.

Jotain pientä rajaa millaisia uikkareita käyttää.

Voi nykymiesten haurasta seksuaali-identiteettiä ja vielä hauraampaa libidoa! :(

t. nainen joka alkaa itkemään kun häntä sanoo naiseksi (oletimme sukupuolesi) ja koko maailmma romahtaa jos joku pyytää kävelemään hitaammin ohi joska sulla oli aikoinaan hyvä perse.

Röllihtehtaalla ihan miehissä siellä teette oletuksia? Cool.

Vierailija
74/145 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

I N C E L iä ahdistaa taas. Siitä puhe mistä puute 😂

Vierailija
75/145 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirmu älykäs aloitus. Varmaan jopa kahdeksanvuotiaan Nico-Petteri Paska-ahon hengentuote.

Vierailija
76/145 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunnon perspanopeppujen katselu rannoilla ja muuallakin on mielipuuhaani.

XXXL-Reijo 58

Siitä puhe mistä puute. Jos kuvittelet saavasi naiset ahdistumaan tuolla horinallasi, olet väärässä.

Tirkistely on luuserien puuhaa, velttoletku.

Oikeasti olet Nico 14 v., ikuinen luuseri. Omiin housuihisi rutkiva rakki.

Vierailija
77/145 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs katsotte toisten perseitä siellä? Näkyy ne silti vaikka olisi normaalit uimapuvun päällä. Tuollaisten typerysten takia moni juuri kokee voimaantumista.

Itse menen rannalle uimaan ja viilentymään, enkä todellakaan kyttää siellä muiden vartaloita.

Vierailija
78/145 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peittäkää itsenne

Peitä itse silmäsi silmäluomillasi. Ihan oma vika jos tuijottaa toisia rannalla ja kiihottuu. En minäkään tuijota miehiä siellä kieli pitkänä, ihan sama vaikka munat pullottaa märkien uimahousujen läpi, en katso.

Vierailija
79/145 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunnon perspanopeppujen katselu rannoilla ja muuallakin on mielipuuhaani.

XXXL-Reijo 58

Siitä puhe mistä puute. Jos kuvittelet saavasi naiset ahdistumaan tuolla horinallasi, olet väärässä.

Tirkistely on luuserien puuhaa, velttoletku.

Oikeasti olet Nico 14 v., ikuinen luuseri. Omiin housuihisi rutkiva rakki.

Feministi löysi tänne…

Miksiköhän feministipuolueen kannatus laski …

Vierailija
80/145 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi voi, sinun täytyy sitten varmaan olla käymättä siellä rannalla.

Hyi kamala. Itsensäpaljastelijanaiset ajavat perseillään muut ihmiset pois rannoilta. Tulee mieleen jotkut valkoposkihanhet, tosin ne ovat suloisia. Edellä mainitut lähinnä pelottavia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi