Miten voi käydä nykyään rannalla, kun siellä voimaantumispeppuja vilkkuu joka puolella?
Kommentit (145)
Mikä helvetti edes on voimaantumispeppu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät ymmärrä että se on seksuaalista häirintää aivan kuten huutelukin.
Peittäkää itsenne
Täsmennä vielä, miten kohdentamaton oleminen ja aktiivinen kohdennettu tekeminen ovat mielestäsi sama asia?
Se vaatteiden valinta ei ole olemista vaan aktiivista tekemistä.
Niiden vaatteiden kanssa liikkuminen ei ole olemista vaan aktiivista tekemistä.
Niin siis aktiivisesti häiritsee juuri sinua, kohdennetusti? Tuleeko se nenäsi eteen esittelemään perspyllyköitään juuri sinulle? Silloin kyllä voidaan puhua häirinnästä ja voit ilmoittaa häirikösrä rantavahdille.
Ellei ole näin kohdennettua, voidaan ajatella, että tyyppi joka jättää tukkansa kampaamatta ja partansa ajamatta aktiivisesti ja suunnitelmallisesti pilaa juuri minun visuaalisen maisemani. Se jolla on iso finni nenässä aiheuttaa aktiivisesti minulle ällötystä. Nenäkarvojaan leyhyttelevä tyyppi kaupan kassajonossa kohtelee kanssaihmisiään törkeästi.
Ok, hyvä tietää.
Jos joku juoppo kulkee alasti kaupungilla ja huutelee ilmaan rivoja asiattomuuksia, häiritseekö hän ympäristöään uolimatta siitä ettei hän nyt juuri Sinulle niitä huutelisi, tai olisi alasti juuri Sinun vuoksesi?
En pahoittaisi mieltäni, mutta järjestyksenvalvoja varmaan pahoittaisi. Rivoudet varmaan yksinäänkin riittäisivät poiskorjuuseen. Miksi tämä huutelu on sinulle niin tärkeä asia? Uimarannasta ja bikineistä oli kyse, ei mistään kaupungilla huutelusta?
M kirjoitti:
Minä järkytyin ihan totaalisesti kun olin uittamassa lasta perjantaina, yhtäkkiä joku mamma ponkaisi edestä sellaiselle isolle lasten uimarenkaalle mahalleen perse pystyssä ja haarat levällään, suora näköyhteys ja matkaa alle metri.
Läskit selluliitti reidet punoittava näppyläinen haaroväli, uikkarit häppäreiden välissä ja karvat tursusivat ympäriinsä.
Tuo järkyttävä näky pilasi varmasti oman seksielämän loppu kesäksi.Jotain pientä rajaa millaisia uikkareita käyttää.
Sulla ei ole mitään seksielämää
Vierailija kirjoitti:
https://li6.rightinthebox.com/images/384x500/201908/tjexai1567223774023…
Ajattelin ostaa tällaiset voimaantumisuikkarit
M45
Kiva. Kerro sitten mille rannalle aiot lähteä voimaantumaan, niin tulen kannustamaan.
N59
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät ymmärrä että se on seksuaalista häirintää aivan kuten huutelukin.
Peittäkää itsenne
Täsmennä vielä, miten kohdentamaton oleminen ja aktiivinen kohdennettu tekeminen ovat mielestäsi sama asia?
Se vaatteiden valinta ei ole olemista vaan aktiivista tekemistä.
Niiden vaatteiden kanssa liikkuminen ei ole olemista vaan aktiivista tekemistä.
Niin siis aktiivisesti häiritsee juuri sinua, kohdennetusti? Tuleeko se nenäsi eteen esittelemään perspyllyköitään juuri sinulle? Silloin kyllä voidaan puhua häirinnästä ja voit ilmoittaa häirikösrä rantavahdille.
Ellei ole näin kohdennettua, voidaan ajatella, että tyyppi joka jättää tukkansa kampaamatta ja partansa ajamatta aktiivisesti ja suunnitelmallisesti pilaa juuri minun visuaalisen maisemani. Se jolla on iso finni nenässä aiheuttaa aktiivisesti minulle ällötystä. Nenäkarvojaan leyhyttelevä tyyppi kaupan kassajonossa kohtelee kanssaihmisiään törkeästi.
Ok, hyvä tietää.
Jos joku juoppo kulkee alasti kaupungilla ja huutelee ilmaan rivoja asiattomuuksia, häiritseekö hän ympäristöään uolimatta siitä ettei hän nyt juuri Sinulle niitä huutelisi, tai olisi alasti juuri Sinun vuoksesi?
En pahoittaisi mieltäni, mutta järjestyksenvalvoja varmaan pahoittaisi. Rivoudet varmaan yksinäänkin riittäisivät poiskorjuuseen. Miksi tämä huutelu on sinulle niin tärkeä asia? Uimarannasta ja bikineistä oli kyse, ei mistään kaupungilla huutelusta?
Taitaa olla tourette tuolla, siksi huutelu niin läheinen aihe?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MITEN aikaisin ihmiset oikein menee rannalle? Sä tulit jo pois ja ehdit palstallekin, vaikka postasit viestisi ennen kahdeksaa aamulla? Mä olen just herännyt ja aamukahvilla vasta tässä...
Pahoittelen tätä valtavaa väärinymmärrystä. 'Olin juuri' ilmaisulla tarkoitin, että olin juuri nyt juhannusviikonlopun aikana rannalla, tarkasti ottaen eilisaamupäivänä. Täytyypä olla jatkossa tarkempi kirjoittelussaan jottei aiheuta hämmennystä.
Olin juuri = olin eilen? No en ihmettele väärinymmärrystä, mutta tuskin tuo nyt kovin valtava saati elämää suurempi asia silti on.
Ihan täysin normaalia sanoa vaikkapa jostain kaupasta, kaupungista, maasta, paikasta: "no mä olin just siellä" - ja tarkoittaa mitä tahansa ajanjaksoa minuutti-viikko sitten välillä.
Joku sanoo: ”Olin juuri rannalla.” Ajatteletko, että hän ei kuitenkaan ollut siellä juuri vaan hän oli siellä eilen tai kenties viime viikolla?
Jos oli eilen niin mikä ongelma sanoa: ”Olin eilen rannalla” ja välttyä väärintulkinnoilta?
(Ja nyt on jo niin iso OT että en tähän tämän enempää puutu. T. Kielipoliisi)
Riippuu täysin kontekstista. Jos kaverini sanoisi, "kävin muuten rannalla x", voisin ihan hyvin huudahtaa "no mäkin olin juuri siellä, viime lauantaina" (ja "juuri" siis viitaten aikaan, ei paikkaan). Tai "palasin just Kreikasta" voisi viitata ihan hyvin eiliseen tai viime viikkoon. Voisin sanoa myös "eilen" jos se olisi kontekstin kannalta tärkeää. Ei tässä ole mitään vaikeaa...
Tässä tuo kiistanalainen ilmaus. Mitä mieltä olet, onko tästä kontekstista luettavissa, että tapahtui elien?
”Olin juuri rannalla. Naisena en erityisesti tarkkaile muiden arsenaaleja, mutta siinä lähistöllä keikisteli (ihan todella keikisteli ja poseerasi) ja pyöri lapsensa kanssa arviolta ikäiseni, eli n.35-vuotias nainen pyllybikineissään.”
(On tämä kiinnostavampaa kuin tuon vajukin huutelu-huutelu. Katselusta huuteluun alta minuutin, saa nähdä milloin se jo ojentaa kätensä kouriakseen...)
Tässä ei ole tärkeää tietää, oliko kirjoittaja rannalla 5 minuuttia sitten vai eilen vai viime viikolla. Se olisi tärkeä tieto, jos tarina kuuluisi tyyliin "olin eilen rannalla ja oli paljon porukkaa bikineissä, mutta toissapäivänä taas ei ollut". Tässä lainatussa kirjoituksessa tärkeää oli 35v mamman pyöriminen niissä bikineissä, ei se milloin se tapahtui. Siksi "juuri" on aivan riittävä ilmaisu.
Toivon todella, että tämä muoti menisi mahdollisimman nopeasti ohi. Ei ne bikinit näytä kenenkään päällä hyvältä, vaikka olisi kuinka hyvä peppu. Stringibikineitä voi käyttää omalla mökillään, mutta ei yleisellä rannalla. Erityisesti sellaiset bikinin alaosat ovat hirveitä, jotka on vedetty sivuista oikein ylös niin, että näyttää kuinka ne kannattelisivat p1llua.
Te jotka valitatte, että aina naisten pukeutumiseen puututaan niin katsokaa sitä pukeutumista johon puututaan. Se on mautonta.
Vierailija kirjoitti:
Kummallinen yhdistelmä, että pukuhuoneesta haluttaisiin salakuvia, mutta paljaat pakarat ja julkisesti imettävät äidit herättävät naiskauhun. Onhan rannalla miehiäkin, katse heihin ja siihen järveen.
Miksi naiset paljastavat p*rseensä julkisella paikalla? Itseään varten vai? On ilmeisesti kiva luoda ihmisille mielleyhtymiä ulostamiseen ja muihin alapään toimintoihin?
Onpa luokattoman ala-arvoinen keskustelu.
Vierailija kirjoitti:
Onpa luokattoman ala-arvoinen keskustelu.
Niin on se näkymäkin, jonka uimarannalla kohtaa, kun jotkut naiset eivät tajua peittää intiimejä kehonosiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MITEN aikaisin ihmiset oikein menee rannalle? Sä tulit jo pois ja ehdit palstallekin, vaikka postasit viestisi ennen kahdeksaa aamulla? Mä olen just herännyt ja aamukahvilla vasta tässä...
Pahoittelen tätä valtavaa väärinymmärrystä. 'Olin juuri' ilmaisulla tarkoitin, että olin juuri nyt juhannusviikonlopun aikana rannalla, tarkasti ottaen eilisaamupäivänä. Täytyypä olla jatkossa tarkempi kirjoittelussaan jottei aiheuta hämmennystä.
Olin juuri = olin eilen? No en ihmettele väärinymmärrystä, mutta tuskin tuo nyt kovin valtava saati elämää suurempi asia silti on.
Ihan täysin normaalia sanoa vaikkapa jostain kaupasta, kaupungista, maasta, paikasta: "no mä olin just siellä" - ja tarkoittaa mitä tahansa ajanjaksoa minuutti-viikko sitten välillä.
Joku sanoo: ”Olin juuri rannalla.” Ajatteletko, että hän ei kuitenkaan ollut siellä juuri vaan hän oli siellä eilen tai kenties viime viikolla?
Jos oli eilen niin mikä ongelma sanoa: ”Olin eilen rannalla” ja välttyä väärintulkinnoilta?
(Ja nyt on jo niin iso OT että en tähän tämän enempää puutu. T. Kielipoliisi)
Riippuu täysin kontekstista. Jos kaverini sanoisi, "kävin muuten rannalla x", voisin ihan hyvin huudahtaa "no mäkin olin juuri siellä, viime lauantaina" (ja "juuri" siis viitaten aikaan, ei paikkaan). Tai "palasin just Kreikasta" voisi viitata ihan hyvin eiliseen tai viime viikkoon. Voisin sanoa myös "eilen" jos se olisi kontekstin kannalta tärkeää. Ei tässä ole mitään vaikeaa...
Tässä tuo kiistanalainen ilmaus. Mitä mieltä olet, onko tästä kontekstista luettavissa, että tapahtui elien?
”Olin juuri rannalla. Naisena en erityisesti tarkkaile muiden arsenaaleja, mutta siinä lähistöllä keikisteli (ihan todella keikisteli ja poseerasi) ja pyöri lapsensa kanssa arviolta ikäiseni, eli n.35-vuotias nainen pyllybikineissään.”
(On tämä kiinnostavampaa kuin tuon vajukin huutelu-huutelu. Katselusta huuteluun alta minuutin, saa nähdä milloin se jo ojentaa kätensä kouriakseen...)
Tässä ei ole tärkeää tietää, oliko kirjoittaja rannalla 5 minuuttia sitten vai eilen vai viime viikolla. Se olisi tärkeä tieto, jos tarina kuuluisi tyyliin "olin eilen rannalla ja oli paljon porukkaa bikineissä, mutta toissapäivänä taas ei ollut". Tässä lainatussa kirjoituksessa tärkeää oli 35v mamman pyöriminen niissä bikineissä, ei se milloin se tapahtui. Siksi "juuri" on aivan riittävä ilmaisu.
No koko vääntö näyttää lähteneen siitä, että joku juuri herännyt ihmetteli, miten aikaisin ihmiset on rannalla, kun ed. postaus oli laitettu ennen kasia aamulla. Ja sitten tuo pyllybikineistä pahastunut riensi selittämään, että totta kai olin eilen, miten voi edes noin väärin joku tulkita että juuri tarkoittaisi juuri eikä eilen. Ei tässä sen suurempaa draamaa näyttänyt olevan. Mutta ihan viihdyttävää nähdä, mihin keskustelu rönsyää kun ihmisillä on riittävän tylsää. 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummallinen yhdistelmä, että pukuhuoneesta haluttaisiin salakuvia, mutta paljaat pakarat ja julkisesti imettävät äidit herättävät naiskauhun. Onhan rannalla miehiäkin, katse heihin ja siihen järveen.
Miksi naiset paljastavat p*rseensä julkisella paikalla? Itseään varten vai? On ilmeisesti kiva luoda ihmisille mielleyhtymiä ulostamiseen ja muihin alapään toimintoihin?
Tai sitten halutaan ruskettaa niitä talvivalkeita pakaroita? Mistä minä tiedän, en itse käytä bikineitä. Eikä mua haittaa, jos muut käyttävät, omathan ovat kannikkansa jotka kärventyvät.
Jos nainen haluaa esiintyä tärkeän asian puolesta, hän paljastaa tissit tai ainakin pyllyn. Miehen pitää pärjätä verbaalisesti, ettei tule leimatuksi pervoksi.
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen haluaa esiintyä tärkeän asian puolesta, hän paljastaa tissit tai ainakin pyllyn. Miehen pitää pärjätä verbaalisesti, ettei tule leimatuksi pervoksi.
Eikös olekin ihan hirveän hyvä asia tämä? Mieti, jos miehet kulkisivat kellit paljaana kehorauhaansa puolustamassa. Tai noooo, voisihan se olla ihan kiinnostavaa... 😂
Pidän siitä että kesällä kaikki kropat voivat olla enemmän tai vähemmän valloillaan, vähissä vaatteissa ei ole hävettävää vaan kesä on vapautumisen aikaa. En silti ymmärrä noita stringien julkisia käyttäjiä siksi, että tosiaan anus meinasi paistaa eilen mun ja tyttären silmiin rannalla ihan vieressä. Siis jonkun persereikä oli lähes tarjottimella kun hän istui meihin päin polvillaan. En ole varma, näkyivätkö intiimialueet kun en tietenkään voi tuijottaa ketään. Eli riisukaa, mutta joku raja.
Vierailija kirjoitti:
Kävin juuri rannalla. Varmaan 40% oli noita persusbikineitä. Hyvä näky oli, en valita.
Siitä ei ole kuin reilu puoli vuosikymmentä, kun Suomessa suurin osa naisista naureskeli stringibikineitä täällä ainoina käyttäville venäläisille naisille. Pitivät niitä yleisesti halpoina ja mauttomina.
Niin ne ajat ja mielipiteet muuttuu ;D
Vierailija kirjoitti:
Tapoitko jo vauvasi vai onko naisissa eroa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapoitko jo vauvasi vai onko naisissa eroa?
Soittiko jo joku sulle valkotakkiset vai vieläkö siellä yksin riehut psykoosipäissäsi?
Tänä aamuna. Välillä 10.24-11.57.