Mitä olisivat vauvojen kirjoittamat AV:n keskustelut?
Eli millaisia avauksia vauvat tekisivät?
Tässä muutama esimerkki:
-Kuinka pidättää kakkaa lentokoneeseen asti?
-Äitisi nimi ja mitä pidät siitä?
-Syön vain Bonaa, kysyttävää?
Keksikää lisää!
Kommentit (171)
Minulla on naama, joka saa jopa äidinkin itkemään - kysyttävää?
Aion ottaa tänään ensiaskeleeni. Ehdotuksia, mikä olisi hyvä paikka? Teenkö sen muskarissa vai vasta kotona? Entä hyviä ehdotuksia ensimmäiseksi sanaksi? Sitä en kyllä sano vielä, antaa noiden odottaa etteivät liikaa innostu. Äiti on minusta kulunut ensisana, jotain nasevampaa pitäisi keksiä. Sanonko tietokone?
Täällä on sikana porukkaa. Mulla taitaa olla ainakin 5 veljeä, voi vittu , mut ei siltikään sais kiroilla.
Pahin painajaisesi ? Näin unta että hukuin tisseihin
Kissan vesikuppi nostettiin niin ylös etten yllä siihen. Istuin ja huusin lattialla sen alapuolella, miten saan sen takaisin?
Tulis jo lämmin! Mua ärsyttää kun puetaan pukua päälle ja käsiä väännetään.. ja jalatkin pitäis olla paikoillaan kun vetskaria laitetaan kiinni. Sori avautuminen.
Söin kissan kupista nappuloita ja nyt äiti nosti kissan kupin liian ylös. Miten saan kupin takaisin alemmas.
ps. perustuu tositapahtumiin.
Muita jotka herää öisin siihen että jalka on pinnojen välissä?
G: Noloin ripulikakkakokemuksesi?
Meillä kävi niin kerran, että oltiin äidin kanssa kaupassa. Äiti laitto mut siihen kärryissä olevaan vauvakaukaloon. Sit ihan yhtäkkiä, mun vatsasta rupes kuulumaan jotain ihme murinaa.
Tajusin, että tässähän on tosi kyseessä. Paskat tulee housuun millä hetkellä hyvänsä!!! Yritin pidätellä, mutta ei!!! Just kun oltiin kassalla ja pitkä jono takana, niin pakko oli hellittää, en pystynyt enää pidättämään. :-/
Löysää ripulikakkaa valui vaippaan ja vaipan reunojen yli koppaan ja vielä latialle.
Voi sitä noloutta!!! Sekä mua hävetti, että äitiä hävetti!!! En koskaan unohda niiden muiden asiakkaiden ja myyjän ilmettä. :-(
Terkkuja tutuille, jos tunnistitte. ;-)
Joo mä olen söpö, tiedän!
Jumalauta! Ei yhtä ainoaa kauppareissua saa käydä rauhassa!
Kuka onnistui pysymään pisimpään mahassa?
Äiti ilmoitti painoni koko suvulle !
En haluaisi käyttää vaippoja. Onko pakko?
Äitini on nolo. Kohtalontovereita?
Joko teillä on kakka-nauha?
Minulla on 2 cm, naiset riittääkö se?
Hävettää kun äiti kaivaa tissin esiin julkisilla paikoilla, mites te, onko teille ok imeä tissiä kenen tahansa nähden?