Mitä olisivat vauvojen kirjoittamat AV:n keskustelut?
Eli millaisia avauksia vauvat tekisivät?
Tässä muutama esimerkki:
-Kuinka pidättää kakkaa lentokoneeseen asti?
-Äitisi nimi ja mitä pidät siitä?
-Syön vain Bonaa, kysyttävää?
Keksikää lisää!
Kommentit (171)
- kumpaa nyrkkiä imet mieluummin? Vasen vai oikea?
-koukussa omien varpaiden imeskelyyn. Muita?
-minkä kodin tekstiilin päälle ET VIELÄ ole onnistunut puklaamaan tai pissaamaan?
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 10:24"]Vauva: Äitini on itsensäpaljastajahuora koska imettää minua julkisesti!
AV-vauvojen vastaus: Jätä se horo!
[/quote]
Tällaiset viestit on mun mielestä mauttomia lasten suusta sanottavaksi. Ei vauvat näin puhu!!!
veikkaisin pikemminkin tämmöistä avausta:
alfkj qpoj as asd onad kmnql w maf kasbf iqwfq f gsdgiis
Suunnilleen samanlaista kirjoitti kissanikin yhteen asiakirjaan kun kävin jossain poissa koneelta välillä.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 11:51"]
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 10:24"]Vauva: Äitini on itsensäpaljastajahuora koska imettää minua julkisesti!
[/quote]
Tällaiset viestit on mun mielestä mauttomia lasten suusta sanottavaksi. Ei vauvat näin puhu!!!
[/quote]
Mistä tiedät? Jos minä olisin tiennyt että äiti imettänyt minua vauvana muiden nähden niin olisin katkaissut välini häneen koska arvostukseni äitiä kohtaan olisi laskenut jumalaisesta naisesta tissityrkyn tasolle!
[/quote]
[/quote]
Ei ne vauvat oo niin viattomia kun sä luulet !!!
[/quote]
[/quote]
ne onkin av-mammojen vauvoja, katkeria vittuilijoita ja rumaturpaisia kiusaajia jo syntyessään :-D
Äitini jakoi toosaansa eri värisille ja kokoisille kikkeleille kun asuin vielä hänen mahassa, haluatko kysyä jotain?
Äiti lähti töihin liian aikaisin. Ehdottakaa kiinnynkö nyt mummuun vai päiväkodin hoitajaan?
Miksi kirjoitatte niin tylsiä lässytysviestejä, antakaa tulla oikein olan takaa nyt kun mahdollisuus, mitä ne vauvat OIKEASTI ajattelevat aikuisen sanoin? :D
Minulla rumat vanhemmat, mitä teen? Muutanko pois kun opin kävelemään?
Äidilleni tehtiin sektio. Enkö siis olekaan syntynyt? Identiteettikriisiä pukkaa.
Näin tänään kaupassa vauvan, jolle ostettiin vain korviketta. Nakkasin kärryihin imetysoppaan.
Olenko wt? Minulle ostetaan vain Giraffin vaatteita.
Naurattaa kun naapurin vauvalle ostettiin uudet rumat wt-tyyliset vaunut ja nyt se kuvittelee olevansa parempi kuin me muut!
Millä aineella tukka tuuheaksi? Entä tämä kamala kaksoisleuka?
Äiti osti väärän värisen tutin ja sain traumoja kun se tippui vielä lattialle, haluatko kysyä jotain?
Vähänkö nolottaa kun äitini kailottaa, että mitä tehdä kun etupyllyni - pimpulani siis - punottaa! Vähän yksityisyyttä, kiitos! Puhuis vaan omasta pimpulistaan.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 23:34"]
Vaippa-asiantuntijat hoi!
Käytän Lidlin halpisvaippoja, mutta haluan antaa vauvajumpassa kuvan et käytän vaan pampersia. Kyssäreitä:
1. Jos laittaa pampersin pussiin Lidlin vaippoja, HUOMAAKO muut et ei oo aitoja?
2. Onko vauvajumpissa läpinäkyvät roskapussit (näkeekö muut vaipan merkin pussin läpi?)
3. Pystynkö pidättämään molempia kotoa lähdöstä kotiintuloon asti niin ettei tarvis miettii tätä vaippashowta?!? Vinkkejä?
Riskinä kolmosessa tietty se et äiti vaihtaa "varmuuden vuoks" kuitenkin vaipan.*huoh*
Kiitti jo etukäteen vastauksista, nyt tissiä ja zzzzZzzzzz...
[/quote]
Ihana. :))))
Nyt apuja äkkiä!
Nielaisin tänään lattialta löytyneen isin paidannapin kun
pääsin livahtamaan vaatehuoneeseen salaa.
pääsin sieltä uloskin eikä noista kumpikaan huomannut mitään!
No, kaikki meni hyvin siihen asti kun äiti katseli tapansa mukaan
"Olet mitä syöt"-ohjelmaa missä se täti kattelee ihmisten kakkoja.
Äiti alkoi innoissaan selittää isille miten heidän täytyy nyt alkaa tarkkailla
mun kakkoja!
Siis terveysjutut on tosi jees, mut mulla on nyt se nappi siel tulossa!
Jos noista kumpikaan saa vihiä siitä että mä pääsin sinne vaatehuoneeseen,
iskä ruuvaa lukon siihen oveen!!!! Se tarkoittaa sitä et mun leikkialue
supistuu sektoriin oma huone-olohuone-keittiö!
Se nappi ei saa tulla tänään kun äidillä on toi into päällä!
MITÄ TEEN?
Vinkkejä miten saada kaukosäädin korkealta sohvapöydältä?
Nimim. Teletappi-fani
Olisiko vanhemmille jotain kesäleirejä, minne ne voisi lähettää välillä kun haluaisi pois tästä vauva-arjesta - haluaisin saada ihan omaa aikaa ja lomaa kaikesta? Mummi tai naapurin tyttö antaisi varmasti mun olla enemmän rauhassa ja vain relata ja kattella ympärilleni ilman jatkuvaa toohottamista ja viihdyttämistä.