Mitä olisivat vauvojen kirjoittamat AV:n keskustelut?
Eli millaisia avauksia vauvat tekisivät?
Tässä muutama esimerkki:
-Kuinka pidättää kakkaa lentokoneeseen asti?
-Äitisi nimi ja mitä pidät siitä?
-Syön vain Bonaa, kysyttävää?
Keksikää lisää!
Kommentit (171)
Oonko outo ku tykkään vaan MAM-tuttipulloista?
En tiä jotenkin mua vaan ärsyttää muut mallit.
Äiti puhu taas mummille että "sillä varmaan alkaa masu kuplia kun juo muusta kuin MAMista, eikä siksi huoli muusta pullosta maitoa". Hei haloo, suomi on vapaa maa ja jos mä satun tykkään pyöreästä imuosasta ni se on kai mun asia! Ärsyttää kun pitäs olla tyyliin joku lääkärintodistus että saa juoda mistä haluaa.
Kohtalotovereita?
Apua nielaisin hämähäkin onko vaarallista ?
Oltiin muskarissa ja Jaskajanniina löi mua marakassilla naamaan. Olisiko minun pitänyt olla itkemättä?
Nään äitiä hyvin harvoin. Vieraat tädit hoitaa mua jossain isossa talossa missä on paljon vieraita lapsia. Mua pelottaa et äiti ei tuu hakemaan. Mutta kyllä oon nyt alkanu huomaan et tulee. Sittenkun ei mennä aamulla sinne vieraaseen paikkaan vietetään isin kanssa iltaa ja seuraavaa päivää. Jos konttaan äitin huoneeseen isi sanoo "eipäs mennä sinne annetaan äitin nukkua"
Äiti ei oikeastaan koskaan leiki mun kans. Isi on tosi kiva. Mutta kaipaisin äitinkin seuraa. Onko muilla samaa? Voisko sitä äitin huomioo jotenkin herättää? Vinkkejä?
Eilen illalla heräsin pinniksessä ja aioin juuri alkaa huutamaan niin kuin tapana on, että pääsen äidin ja isin sänkyyn... mutta mitä ihmettä näinkään! Isi oli sängyssä äidin päällä, äiti huokaili omituisesti ja he heiluivat edestakaisin. Mitä ihmettä tuollainen voi olla? Kun aloin huutaa kauhuissani, äiti näytti nolostuneelta ja hänen naamansa oli ihan punainen. Isi vaan nauroi.
Mitähän tämä nyt oikein oli? Onko isillä jotain salattavaa? Oletteko koskaan nähneet tällaista?
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 11:23"]
Puklasin vieraiden naisten päälle. Tuntui paremmalta kuin kakka vaipassa!
- Mies 0,5v -
[/quote]
Hahhahhaaa! Repesin! Enkä saa lopetettua nauramista!
Onko niitä valittavia mummoja pakko raahata bussiin??? On se kumma, kun ei yhtä bussimatkaa saa rauhassa itkeä.
Kauan teidän synnyttäminen kesti? Mun mutsilla meni vain 2h!! :))))
En kestä enää! Äitini on ihan mahdoton! AINA kun alan tekemään jotain, se tulee ja ottaa tavarat käsistä, laittaa kaapit ja laatikot kiinni tai nostaa mut muualle. Mun piti tänään ottaa selvää, mitä eteisen kaapit ja lipasto sisältää, mutta eihän siitä mitään tullut. Olen koittanut hoitaa hommani niin että äidillä olisi jotain mielenkiintoista tekemistä, mutta se ei viihdy edes telkkarin ääressä minuuttia kauempaa ja tulee heti estämään mun puuhat! Olen niin kyllästynyt kun kaikki asiat jää tutkimatta ja selvittämättä!! Isä saa kyllä luvan herätä mun kanssa viikonloppuaamuna, niin saisin kerrankin tehdä jotain rauhassa, kun se ei ole koko ajan kieltämässä.
Vaippa-asiantuntijat hoi!
Käytän Lidlin halpisvaippoja, mutta haluan antaa vauvajumpassa kuvan et käytän vaan pampersia. Kyssäreitä:
1. Jos laittaa pampersin pussiin Lidlin vaippoja, HUOMAAKO muut et ei oo aitoja?
2. Onko vauvajumpissa läpinäkyvät roskapussit (näkeekö muut vaipan merkin pussin läpi?)
3. Pystynkö pidättämään molempia kotoa lähdöstä kotiintuloon asti niin ettei tarvis miettii tätä vaippashowta?!? Vinkkejä?
Riskinä kolmosessa tietty se et äiti vaihtaa "varmuuden vuoks" kuitenkin vaipan.*huoh*
Kiitti jo etukäteen vastauksista, nyt tissiä ja zzzzZzzzzz...
Miksi teillä kutsutaan isää? Meillä se on isi ja minunsta tuntuu hassulta, että joillakin on esim. iskä.
Muita jotka herää paniikissa omaan paukkuunsa?
Nimim. Sleepless in Seattle
Äiti pukee mulle nolot villahousut ja sanoo, että ulkona on "niiiin kylmä".
Mitä mieltä tämän päivän muumeista?
Äitini on teiniäiti ja isäni 48. Kysyttävää?
Apua olen ihastunut neuvolatätiin, vinkkejä?
Kakat vaipassa jo toista tuntia. Milloin toi äiti oikein tajuaa??
Äiti ei välitä enää minusta. On vain netissä ja laittaa nukkumaan yksin pimeään huoneeseen. Mitä teen?