Mitä olisivat vauvojen kirjoittamat AV:n keskustelut?
Eli millaisia avauksia vauvat tekisivät?
Tässä muutama esimerkki:
-Kuinka pidättää kakkaa lentokoneeseen asti?
-Äitisi nimi ja mitä pidät siitä?
-Syön vain Bonaa, kysyttävää?
Keksikää lisää!
Kommentit (171)
Vähän noloa, kun äitini kertoo kaikki asiani vauvatapaamisissa!! Arghhhhh...
Nyt on ls-ilmon paikka, tissinainen ja sänkileuka aikoo hukuttaa mut! Vauvauintia muka...
Minkä ikäisenä teidät vietiin / aiotaan viedä hoitoon?
Kiinteä ruoka on pahaa. En kyllä ikinä ala syödä sitä, jos eivät ala antaa parempaa. Peruna varsinkin, ihan hirveää. Miksi mulle annetaan semmoista, mihin on sotkettu tissimaitoa, kun ei täällä kukaan muukaan sellaista syö? Ne purkissa olevat litkut ovat mautonta moskaa. Kaiken lisäksi se nainen, joka mulle aina sitä väkisin suuhun työntää, leikkii jotain lentokonetta samalla kun yrittää syöttää sitä. Onkohan se ihan täysjärkinen?
Tänään otin Sessen kupista naksuja, ja ne olivat hyviä. Mutta siitä tuo nainen meni ihan hysteeriseksi ja hoki mulle ei-ei-ei. Tuntuu, ettei mitään muuta osata täällä puhuakaan kuin ei. Aina kun teen jotain kivaa, alkaa se ei. Kun koetin työntää sormet niihin kahteen valkoiseen reikään lattialla, heti huudettiin ei ja tultiin kantamaan pois. Aina kun tyhjennän jotain laatikoita tai kaappeja, kun koetan löytää sieltä jotain kivaa, tullaan sanomaan ei ja viedään pois.
Miksei niitä koiran naksuja saa syödä, kun kerran Sessekin saa ja kun ne kerran on tuohon sopivasti laitettu?
Oikein viimeisenpäälle AV-mamma.
Millainen on lempituttisi? Oletko koskaan pudottanut/kadottanut tuttia ulkona ollessasi? Itkettikö?
Miten olette motivoineet äitejänne tekemään soseita? Mun äiti on niin laiska, että se mieluummin roikkuu netissä kuin tekee ruokaa. Sitten tunkee mulle niitä kaupan kamalia valmiita soseita. Ei se edes tiedä sitä, että hedelmäsokeri (jota on hedelmäsoseissa) rasittaa mun maksaa :(
"Äitini on suluttaja!"
Sain vaivalla tyhjennettyä keittiön kattilakaapin ja puolet laatikoista, avattuani ensin kaikki ovet ja luukut mihin yllän, ja eikö tuo perkele heti kulje perässä sulkemassa kaiken! Miten se ehtikin joka paikkaan?!
Miten tähtäät pissan äitin naamaan?
MKFoiasdgfossidhg sdghOIDHG OIDSHGOIh9q30tu iha w9e0tughoies gh?
Joko teiltä muilta vastasyntyneiltä on napatyngät irronneet?
Kummasta tissistä aloitat mieluummin?
Kuinka herätä toooooooosi monta kertaa yössä?
Äiti hei, leiki mun kaa äläkä päivitä koko ajan mun kuvia faceen..
Parhaat vinkit pitää molemmat vanhemmat kiireisenä yhtäaikaa.
Miten saan äitini ymmärtämään itkuani? Hän ymmärtää itkuni aina väärin. Jos on väsy, hän yrittää antaa lisää ruokaa; jos kakat on vaipassa hän vain kanniskelee minua ympäriinsä...jne...en kestä. ;-(
Auttakaa!!!
Mistä tiesit, että syntymä on lähellä?
Äiti roikkuu kaiket illat netissä! Kohtalotovereita?
Pelkään että äiti ja isä alkavat yrittää uutta vauvaa. Mitä teen? Nyt apuja, pliis...
[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 22:26"]Kummasta tissistä aloitat mieluummin?
Kuinka herätä toooooooosi monta kertaa yössä?
Äiti hei, leiki mun kaa äläkä päivitä koko ajan mun kuvia faceen..
Parhaat vinkit pitää molemmat vanhemmat kiireisenä yhtäaikaa.
[/quote]
anteeksi alapeukku, osui vahingossa kännykällä selaillessa.
Syökö isi teidänkin vanukkaat?