Mitä olisivat vauvojen kirjoittamat AV:n keskustelut?
Eli millaisia avauksia vauvat tekisivät?
Tässä muutama esimerkki:
-Kuinka pidättää kakkaa lentokoneeseen asti?
-Äitisi nimi ja mitä pidät siitä?
-Syön vain Bonaa, kysyttävää?
Keksikää lisää!
Kommentit (171)
-Huonekaveri synnärillä huutaa KOKO ajan!
-G: kuka leikkasi napanuorasi?
-Petyin äidin valitsemiin kotiinmenovaatteisiini, muita?
Isäni valitsi tämän päivän vaatteeni ja sen huomaa... Vai sopiiko jonkun mielestä pinkki, vihreä ja oranssi yhteen??
Apua!! Löysin omituisen ulokkeen jalkojen välistä.. Onkohan vaarallinen?? Pitääkö mennä lääkäriin?
1-2 kk:
- kuulin että mun nimeksi tulee Yasminellasikuriina. Apua, en halua sitä nimeä! Mitä teen? Miten pääsen karkuun, kun en osaa edes kieriä vielä?
- miten toiset vauvat voi olla niin pulleita? Mä lopetan imemisen heti kun vatsa on täynnä. Eikö toiset osaa vaan lopettaa ajoissa?
- mä vihaan mun ruskeita rattaita.
- onko siellä neuvolassa pakko käydä, kun siellä vaan itketetään?
- mua alkoi tänään ihan tajuttomasti naurattaa, kun äiti oli niin hassun näköinen kun se oli ihan väsynyt. Mikä ihme sille tuli, kun se näki mun hymyilevän, se sai ihan ihme hepulin ja huusi isänkin katsomaan ja soitti mummolle. Mitä ihmeellistä siinä on, jos joku hymyilee? Mutta sitten kun kokeilin samaa muutaman kerran lisää, ei se sitten enää kiinnostanutkaan. Ihme porukkaa, miten noille osaa mieliksi olla.
- Miks äiti laittaa aina uudestaan nuo sukat jalkaan, vaikka mä vähän väliä potkin ne pois?
- Olen yksi vitosista, kysyttävää.
Johon kommentti: Provo! Olisit koettanut edes kolmosia, niin olisi uskottavampaa.
Äitini tekee makaronilaatikon väärin, pitääkö sille hankkia apua?
Vauva: Äitini on itsensäpaljastajahuora koska imettää minua julkisesti!
AV-vauvojen vastaus: Jätä se horo!
Onko monivärinen huputon potkuhaalari ihan WT?
Isä ja äiti ovat saamatonta rupusakkia, haluatko kysyä jotain?
Näin viereisessä vaunussa läskin vauvan, siltä puuttuu itsekuri!
Äiti antoi minulle lähiömäisen stripparinimen, haluatko kysyä jotain?
Sain vasta ristiäisissä kuulla, minkä nimen saan: Se on ihan kauhee lähiö-WT J- ja C-nimi! Huusin koko ristiäisten ajan, jotta saisin mielipiteeni selväksi ja vanhemmat vaihtamaan nimen. Itkin, vääntelehdin ja lopuksi pursotin housuihini isot selkäkakkat niin, että vaippa falskasi ja suvun perintöristiäispuku oli ihan ripulissa eikä SEKÄÄN auttanu! Minusta se oli hyvin konkreettinen haiseva vastalause eikä kukaan tajunnu. Mä mielestäni yritin kaikkeni, mutta mitä nyt voi enää tehdä??? En nyt kaipaa saarnaa, että pitää olla kiitollinen minkä nimen vanhempasi antoivat, 'ei nimi miestä pahenna' jne. Vertaistukea, neuvoja, jotain pliis. Mun elämä on pilalla :,(
Mä päätin, että en todellakaan synny äidin pimpan kautta. Niin mä sitten keksin, että kiepautan napanuoran kunnolla solmuun ympärilleni ja pääsin kuin pääsinkin syntymään sektiolla. Olin pitkään tyytyväinen valintaani, kunnes sain kuulla, että äitini ei ole synnyttänyt minua, koska synnyin sektiolla! Arvatkaa millainen identiteettikriisi nyt on päällä.
:)) tämä ketju on AV:ta parhaimillaan. Kiitos! :D
Puklasin vieraiden naisten päälle. Tuntui paremmalta kuin kakka vaipassa!
- Mies 0,5v -
Vauvastyle-bloggaaja aurinkorannikolla!!! :P
Taas samanlainen postaus kuin tusina edellistä. Aina samat bodyt päällä, samat ilmeet, samat poseeraukset. Laskin, että oli ainakin 50 kuvaa siitä rannalta. Eix oo vähän noloo aina mennä samaan paikkaan lomalle? Mun vanhemmat vie mua Thaimaahan, Havaijille ja Disney Worldiin.
Eikä se edes vastaa kommentteihin. Mäkin oon yrittänyt monta kertaa kysyä, mistä se on ostanut tuttinsa, mutta ei vastausta. Mitään negatiivista en ole koskaan kommentoinut. On tainnut nousta pissi päähän (mitä en ihmettelis, kun käyttää tuota vaippamerkkiä).
G: Mitä teet ja missä olet juuri tällä hetkellä?
Mä surffailen av-vauvojen kanssa vauvapalstalla täällä kantoliinan sisällä. 8-)
Kukaan ei epäile mitään, hih! ;-P
Huomasin yhtäkkiä, että mulla on kädet!! Muita?
Tänään muskarissa nähtyä: vierustoveri puklasi ohjaajan päälle.
Apua, tuntuu, että kaikki puhuvat minusta koko ajan :( Olenko vainoharhainen?