Mistä ulkonäön piirteestä olet saanut kehuja?
Mä oon saanu paljon kehuja mun pitkistä ripsistä. ♡
On kysytty, että keneltä oon periny näin pitkät ripset ja että onko tekoripset.
Ne on mun paras ulkonäön piirre.
Onneksi poika on myös perinyt mun pitkät ripset. :-)
Kommentit (76)
Silmiä, kauniita kasvonpiirteitä, tummia ja tuuheita kulmia ja hiusten paksuutta.
Pituutta, pitkiä sääriä, hyvää ryhtiä, vartaloa ylipäätään.
Hiukset, silmät, huulet, tissit, perse
Sopusuhtaisuudesta, hyvä pylly. Olen useasti kuullut olevani poikkeuksellisen kaunis, mitä itse vaikea allekirjoittaa. Iho tosin on hyvä, vaikkakin tupakoinnin myötä huonontunut.
Niin ja parturissa käydessäni parturi ihmettelee mun paksuja hiuksia, että on sulle kyllä tuota tukkaa siunaantunut.
Muuta kehuttavaa mun ulkonäössä ei sit taida ollakaan. :-/
Ap
Hoikka vyötärö ja luonnonkihara vaalea tukka, suora sievä nenä.
Noh tukka on ainakin mulla paksu, kampaajat yleensä siitä mainitsevat.
Muuta ei oikeastaan mieleen tulekaan..
[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 22:14"]
Niin ja parturissa käydessäni parturi ihmettelee mun paksuja hiuksia, että on sulle kyllä tuota tukkaa siunaantunut.
Ap
[/quote]
Ei se ny oikein kehu, lähinnä varmaan päivittelee koska vtuttaa, joutuu tekee paljon hommaa.
Hiuksista :) kerran menin parturi-kampaamoon miehen kanssa ja odottaessa miehen hiustenleikkuun valmistumista kuulin jonkun tilaavan minun hiusvarini omaan paahansa! En siis varjaa hiuksiani, ja paanahkani kasvattaa pehkoon raitoja ihan itsestaan.
Toisen kerran taysin tuntematon nainen tuli kysymaan missa leikkautan hiukseni. Tuli hyva mieli, ja kerroin ilomielin kampaajan nimen!
Kissamaiset silmät ja paksu tukka.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 22:16"][quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 22:14"]
Ap
[/quote]
Ei se ny oikein kehu, lähinnä varmaan päivittelee koska vtuttaa, joutuu tekee paljon hommaa.
[/quote]
No kyllä olen kehuna ottanut, koska parturi on sanonut monien asiakkaiden olevan tyytyväisiä, jos saisivat edes osankin mun tukasta. ;-)
Ap
Vartalosta, etenkin tosta takapuolesta.. :D mulla on myös tosi pitkät ja tummat ripset :) myös kulmakarvat ja silmät yleensäkin ovat saaneet kehuja.
Poikaystävä on monesti kehunut että kauniit silimät, tosi piristävää koska olen itse pitänyt alakuloisia silmiäni rumina :)
Raikkaasta ihosta ja paksuista hiuksista eniten, sitten urheilullisesta ruumiinrakenteesta, takapuolesta ja silmistä.
Silmät, paksut huulet& suuri suu. Pituudesta, mutta kuitenkin siro/hoikka. Pitkät sääret.
Minua on usein kehuttu kauniiksi. Itse en tätä näe. Kauneus on kai katsojan silmässä. Pituuttani on kehuttu ja hiuksiani. Ai niin, ja takapuolta myös.
Pitkistä kiharista hiuksista, pitkistä ripsistä ja sirosta nenästä. Pepusta saan myös usein kehuja.
Silmät ja hiukset ovat ne yleisimmät. Myös naisellisuudesta olen saanut kehuja. Olen pieniluinen ja ilmeisesti liikehdin jotenkin naisellisen kevyesti. Miehet usein ihmettelee minun "lapsenkäsiäni" ohuita ranteita ja koon 35 jalkaa. Joskus on kehuttu tissitkin.