Mistä ulkonäön piirteestä olet saanut kehuja?
Mä oon saanu paljon kehuja mun pitkistä ripsistä. ♡
On kysytty, että keneltä oon periny näin pitkät ripset ja että onko tekoripset.
Ne on mun paras ulkonäön piirre.
Onneksi poika on myös perinyt mun pitkät ripset. :-)
Kommentit (76)
Silmistä, ne on kauniin muotoiset ja ilmeisesti mulla on "makuukammarikatse" vaikka en itse tajua sitä, mulla on vaan huono näkö :D
Korkeat poskipäät, korvista olen saanut kehuja. Hiuksista, ne on paksut ja luonnonkiharat. Pepusta ja sääristä on kehuttu.
Kasvoistani. Kasvojen muoto vastaa kuulema yleistä ihannetta :))))))
Ja joskus tisseistä ja perseestä.
Ketju, missä pääsee kehumaan itseään oikein upein sanakääntein, tuottaa runsaimmin vastauksia av:lla. Ei ylläri.
Silmistä. Erikoisen väriset, monet kehuu ja loput kysyy onko mulla piilarit. Hiuksianikin kehutaan, koska ne on pitkät, paksut, kiiltävät ja pehmeät.
Täysin siniset silmät, paksu kivannäköinen tukka, kroppa (erityisesti vatsa, kädet, selkä). Olen mies.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 00:55"]No höh, ei mua ulkonäöstä kehuta koskaan. Olenkin aika ruma, joten ei kait se mikään ihme ole. Kerran sidoin hiukset tiukasti korkealle, jolloin pomo kehui, että mulla on kauniin muotoinen kallo.
Pitää koittaa pärjätä persoonallisuudella....
[/quote]
Sama homma, vaikka omasta mielestä olen ihan nätti. Onneksi on muita avuja kuin ulkonäkö.
Tukkaa on kehuttu, luonnonkihara kun on, ja näyttää paksulta kun on ilmava vaikkei oikeasti paksu olekaan. Myös vihreät silmäni ovat saaneet positiivista kommenttia ja huuleni ovat kuulemma kauniin muotoiset. Mies tietysti kehuu myös pyllyä ja muuta kroppaa
Suuria vihreitä silmiäni kehutaan. Monien naisten mielestä olen kaunis.
Olen mies: naisilta kehuja pitkistä silmäripsistä, tukkivista silmistä ja ekoista harmaista hiuksista. Miehet ovat kehuneet silmäripsiä, pyllyä ja karvaista vatsaa.
Luonnonkiharia hiuksiani ja harmaita silmiäni. T: kundi 26 vee.
Rinnoista ja pitkistä sääristä.
Ja kumma kyllä, useammankin kerran hampaista, vaikka itseäni lähinnä hävettää omat hampaat. Ne on joo hyvin valkoiset luonnostaan, mutta myös ulkonevat, alahampaat lievästi vinot ja hampaissa on joitain lapsena saadun liian fluorin aiheuttamia ruskeita läikkiä.
Kulmakarvoista, jotka ovat luonnostaan ilmeikkäät ja "laitetun" näköiset vaikka niitä ei ole muotoiltu. Olen mies..
Häpyhuulistani. Ovat kuulemma ihanat imeskeltävät. :3
Pisamistani! Minulla on vaalea iho ja varsinkin kesäaikaan nenässä ja poskissa on pisamia. Tuo kehu ilahduttaa sillä pienenä minua kiusattiin pisamista..
Silmiä on kehuttu eniten. Hassua, että joskus teininä vihasin suuria silmiäni. Sitten joku ihastukseni sattui niitä kerran kehaisemaan ja siitä lähtien huomasin itsekin niiden kauneuden.
Hiuksista, silmistä, ripsistä, huulista, pepusta, reisistä, rinnoista ja kynsistä
Peppu ja kissamaiset, ruskeat silmät ovat ne joista useimmiten kuulee kivoja kehuja. Myös hiuksista silloin, kun ne on täysin tummanruskeat ilman raitoja :D
Mulle on sanottu pari kertaa että mulla on pitkät jalat.
Silmät, hymy