Pe 8.8. Yllätysten yö: Tauski, Matti Nykänen ja Tuksu
Tällainen esiintyjäkaarti Hämeenlinnan Elomessuilla 8.8. Jokaisen AV-mamman unelmakattaus! Kaikki paikalle!
Kommentit (46)
Myötähäpeä on niin hirveä tunne. Elän mieluummin tätä tylsää perhearkea kotosalla
Saa nähdä, epäileeköhän Tukiainen taas tänä vuonna Tauskia tyrmäystipoista ja raiskauksesta.
No se on kyllä yllätysten yllätys jos noi kaikki on ajoissa paikalla ja esiintymiskunnossa.
Ja yleisö selvinpäin katsomassa taidepläjäystä.
[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 14:52"]
No se on kyllä yllätysten yllätys jos noi kaikki on ajoissa paikalla ja esiintymiskunnossa.
[/quote]Tai edes elossa....
Miksi, oi miksi???
Kuka tästä line-upista on vastuussa?
[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 15:12"]Miksi, oi miksi???
Kuka tästä line-upista on vastuussa?
[/quote]
Anna kun arvaan, sama Silvennoinen joka on vastannut monista television täyttävistä turhien julkkisten ohjelmista. :D
[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 14:47"]
Myötähäpeä on niin hirveä tunne. Elän mieluummin tätä tylsää perhearkea kotosalla
[/quote]
Mä en nykyisin enää tunne myötähäpeää. Olen niin turtunut tähän maailman menoon ettei toisten kommellukset hetkauta. Kerro mulle millainen se tunne on koska olen jo unohtanut?
Mites jytinät meni, kuka oli paikalla? :)
Tuksuhan näytti noissa kuvissa ihan eloisalta.
Silmistä alaspäin on naama kuin 65-vuotiaalla.
Turbohuulten paino venyttänyt posketkin?
Enemmän tuollakin oli varmaan hipstereitä Punavuoresta kuin juntteja Hämeenlinnasta.
No mutta kyllähän tämä edustaa nimenomaan sitä nykypäivän kulttuuria.
Oon kuullut, että Hämeenlinnassa on aika vahva "hyvä veli"-verkosto. Tää kolmikko taitaa kuulua siihen....miten muuten olisivat tuolla esiintymässä, kun eivät kuitenkaan yleisesti ole suosittuja?
Onko jollain tietoa kuuluuko Nykänen ja Tuksu tähän Hämeenlinan kaupungin johdon ja kerman ns.mafiaan? Kukaan paiakllienn nähnyt heitä esim kaupungilla silmäätekevien seurassa?!
Mikään muu ei voi selittää tätä....
Ei oikein reality-tragikomediat innosta.