Pitäisitkö tätä hametta ja millaisen yläosan laittaisit sen kanssa?
Kommentit (44)
Aivan ihana hame. Tuon kanssa voisi pitää mitä paitaa vaan, missä alaosa ei olisi liian pitkä vyötäröön nähden.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kaikille kommenteista, plussaa huomata, että miellyttää muidenkin silmää kuin vain omaani, kuva ei todellakaan anna ns oikeutta hameen ulkonäölle luonnossa eikä varsinkaan sille miltä se tuntuu päällä eli VAHVA suositus hankinnalle teille muillekin🙂.
Valkoiset uudet paksupohjaiset nahkatennarini ovat aivan mainiot tuon kanssa, ai vitsi😍.Ap
Mäkin laittaisin tuon kanssa valkoiset tennarit ja t-paidan vyötäröstä solmittuna. 😊
Vierailija kirjoitti:
Aivan ihana hame. Tuon kanssa voisi pitää mitä paitaa vaan, missä alaosa ei olisi liian pitkä vyötäröön nähden.
Tarkoittaa mitä? Kaikki ei halua/pysty esittelemään paljasta vatsaansa jonkin minitopin kanssa..
Koska hame on kirjava, laittaisin yksivärisen (esim. mustan) ja muotoon ommellun t-paidan. Ei sellaista suoranmallista, paksua ja muodotonta riepua, vaan laadukas ja hyvänmallinen paita. Se ei olisi ristiriidassa mekon kuvioiden kanssa, vaan ennemminkin korostasi sitä.
Ei sovi omaan tyyliini, mutta näyttää silti mielestäni kivalta ja sopisi yksivärisen topin kanssa.
Onpa kallis. Vuosituhannen vaihteessa muistan ostaneeni tuollaisia puuvillaisia "hippihame-retaleita" Lindexiltä 20 eurolla. Tosin en käyttänyt niitä kuin pari kertaa, koska tajusin että en tykkää hameista ollenkaan (ja kesähelteellä hiki valui ikävästi reisiä pitkin, housunlahkeet ovat mukavammat).
Onko vain minun silmissäni, mutta kävisikö tuohon muka musta pusero?
Vierailija kirjoitti:
Ok, ostin nimittäin tuon hameen ja on aivan helkutin ihana päällä, kevyt, laskeutuu täydellisesti nilkkoihin asti, hulmuava, kesäinen jne.
Kaveriksi nappasin London Fogin puhtaan valkoisen t-paidan, hihattomissa en osaa olla.
Harmikseni vain arastelen valkoista paitaa, koska se on, noh, niin valkoinen ja lisäksi olen povekas, mutta värinä se kyllä sopii tuohon täydellisesti.
Minkä muun väriset yläosat tuohon kävisi? Multa löytyy aikalailla tuon hameen vihreä ja murrettu tummahko oranssi, LF:n sekin eli paksuhkoa puuvillaa.Ap
Tummansininen sopii aina kaikkien muiden värien kanssa.
Maksihame on aina hyvä, mutta tuo väri on vähän plääh. Vaatteena varmaan mukava, kuten ap sanookin.
En missään tapauksessa ostaisi. Väri on ruma. Suosin yleensä yksivärisiä vaatteita, enkä välitä kukerruksista ja sökkeröistä. Lisäksi hame on liian pitkä, eikä pukisi minua malliltaan. Prisman viskoosihameeksi on hieman hintava. Itse suosin luonnonmateriaaleja, joista olen valmis maksamaan enemmänkin.
Prismasta ostan muutenkin korkeintaan jonkun teepaidan, koska noita näkee sitten joka toisella mammalla.
Jos olisi pakko pitää, yhdistäisin hameeseen hyvin istuvan yksivärisen hihattoman topin.
Malli sinänsä ihan hyvä mutta .inulle puoli metriä liian pitkä. Väri on myös no no. Yksivärinen pusero tai jakku käy tuon kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Malli sinänsä ihan hyvä mutta .inulle puoli metriä liian pitkä. Väri on myös no no. Yksivärinen pusero tai jakku käy tuon kanssa.
Et ole maksimekoista/hameista kuullut? Minkä pituinen olet?
Laittaisin mustan topin, mutta valkoinen sopisi myös, ei vaan sovi mun ulkonäköön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole maksimekoista/hameista kuullut? Minkä pituinen olet?
Se, että pitää pitkiä hameita itselleen liian pitkinä, ei kai tarkoita, ettei ole kuullut maksimekoista.
En osta yleensä pitkiä hameita, koska ne viistävät maata enkä jaksa lyhennyttää, varsinkin kun ne harvemmin imartelevat lyhyttä naista.
T. Eri, 160 cm
Jeejee kiitti vinkistä, kokoani oli meidän Prismassa 2kpl jäljellä ja nappasin toisen itselleni, nyt on hääjuhlan vaateprobleema ratkaistu🙂🙂. Pitää vain päättää mustan ja vihreän silkkitopin välillä, ja kengät vielä, todnäk mustat korkosandaletit.
Hintaa en kyllä tajua! Prismavaatteesta viisikymppiä pelkästä hameesta!
Alkaa olla jo hameen hinnaksi överiä.
Ei ole oikein mun makuun. En tykkää kuosista. Väri ja malli on kyllä kivat.
Vierailija kirjoitti:
Jeejee kiitti vinkistä, kokoani oli meidän Prismassa 2kpl jäljellä ja nappasin toisen itselleni, nyt on hääjuhlan vaateprobleema ratkaistu🙂🙂. Pitää vain päättää mustan ja vihreän silkkitopin välillä, ja kengät vielä, todnäk mustat korkosandaletit.
Tuo ei todellakaan ole mikään juhlahame! Ihan arkiseen käyttöön kaupungille tai rannalle.
Aivan liian arkinen häävieraan asuksi, ellei kyseessä ole jotkin hippihäät paljasjaloin rannalla.
Jokin tämmöinen toppi
https://www.anthropologie.com/en-gb/shop/ruffled-lace-cami?category=new…
No en pitäisi, väri tai kuosi ei ole yhtään mun tyyliä.