Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kukas läskivihaaja täällä riehuu

Vierailija
23.06.2014 |

Me kannamme kilomme ylpeinä. Ei ole sulta pois. Jos noin inhottaa, niin katso toiseen suuntaan. 

terv

rehevä nainen ja ylpeä siitä

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

VITTU TÄÄ VAUVAVITUN:FI ON SYÖPÄPALSTA :D!

Vierailija
42/59 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 18:15"]Mä en vaan kerta kaikkiaan ymmärrä minkä takia nyky-yhteiskunnassa holhotaan epävarmuutta ja laiskuutta näin paljon, että ylipainokaan ei ole muka enää helvetin epäterveellistä ja sairasta (huom. mitä se OIKEASTI on)

En mä teitä läskejä teidän kokonne takia vihaa, myöntäkää vaan se mikä on totta, te tulette mitä varmemmin kuolemaan muita ennemmin elämäntapojenne takia. Lapsenne jäävät ilman äitiä ja isää, koska iskä ja äiskä vaan rakasti jätskiä ja makkaraa enemmän kuin sitä että näkisivät pikku Jonne-Petterin tai pikku-Karoliinan kasvavan aikuiseksi.

[/quote]Hah, sinä kuolet sydäriin katkeruuteen ennem sitä!!! Laiheliineilla on myös syöpiä helvetisti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se multakin pois kun planeettamme resursseja tuhlataan liikakilojen ylläpitämiseen. Vielä enemmän se on pois eläimiltä jotka kärsii lihan tuottamisessa ja ihmsiltä jotka kuolee 4 vuotiaina ripuliin tai muuta vastaavaa kun täällä tykätään enemmän ylensyönnistä kuin heidän hyvinvoinnista.

Vierailija
44/59 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä lisäisin, että itse kärsin nuorena anorexiasta, ja jouduin lähes tiputukseen. Olin luurankomaisen laiha. Olen nyt nelikymppisenä lievästi ylipainoinen, mutta nautin ruoasta enkä enää kyttää jokaista suupalaa. Tiedän, että suuri ylipaino on terveysriski, ja ihmisen tulisi tehdä parhaansa laihtuakseen, mutta haukkuminen ja syyllistäminen eivät siihen auta. 

Muistakaa, että tätä palstaa lukevat myös herkät teinit. Siinä kaikki. 

ap

Vierailija
45/59 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä muusta kannattaa olla ylpeä? Homoudesta, pedofiliasta, tappamisesta, raiskaamisesta, huijaamisesta, viiltelystä, huumeiden käytöstä jne antakaa palaa vaan.

Vierailija
46/59 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sun ap pitänyt mennä sinne laittamaan vähän lisää ruokaa, ettet pääse laihtumaan?

Vierailija
47/59 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 18:50"]

Vielä lisäisin, että itse kärsin nuorena anorexiasta, ja jouduin lähes tiputukseen. Olin luurankomaisen laiha. Olen nyt nelikymppisenä lievästi ylipainoinen, mutta nautin ruoasta enkä enää kyttää jokaista suupalaa. Tiedän, että suuri ylipaino on terveysriski, ja ihmisen tulisi tehdä parhaansa laihtuakseen, mutta haukkuminen ja syyllistäminen eivät siihen auta. 

Muistakaa, että tätä palstaa lukevat myös herkät teinit. Siinä kaikki. 

ap

[/quote]

Tiesitkö sellaisesta kuin "normaali vartalo"?

Tuntuu taas siltä, että te läskin puolustelijat näätte vaan luurankoja ja pullukoita.

Äläkä lähe tohon "noku mä olin ennen niin mä tiiän", miksi pakotat omaa epävarmuuttasi?

Mitä jos joku näistä herkistä teineistä säikähtää näitä sun ylipaino on ihan jees- hehkutuksia, ja alkaa syömään liikaa ja vääristä syistä (stressi, pakkomielle olla ylipainoinen jotten kuole saatana anoreksiaan)

Mitä jos he ovat syrjittyjä ja/tai hyväksikäytettyjä lapsuudessaan? He näkevät viestisi ja jäävät ruokaan koukkuun, yrittäen korvata sillä vanhempiensa rakkauden ja lämmön tai vaan sen turvallisuuden tunteen? Pian he ovatkin kierteessä.

Vierailija
48/59 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku vihaa toista ihmistä vain ulkoisen olemuksen vuoksi, niin hänessä on jotain tosi pahasti vialla.

Vierailija
49/59 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hoikka nuori nainen enkä voi käsittää tätä lihavuusfobiaa, varsinkaan aikuisten keskuudessa. Luulisi että löytyisi jo ymmärrystä että ihmisiä löytyy erikokoisia. Miten ketään yksinkertaisesti jaksaa kiinnostaa muiden paino? Onhan se epäterveellistä, joo, mutta niin on monet muutkin asiat joita ei taas pidetä yhtään niin vastenmielisinä. Selittäkää joku?

Vierailija
50/59 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 19:04"]

Jos joku vihaa toista ihmistä vain ulkoisen olemuksen vuoksi, niin hänessä on jotain tosi pahasti vialla.

[/quote]

Itse aiemmin sanoinkin etten teitä läskejä teidän kokonne takia vihaa, vaan tuo päätön päteäminen aiheesta etteikö se muka olisi ihan helvetin epäterveellistä ja tappavaa.

Tosiasia on se, että ruokaankin voi jäädä koukkuun, ei ehkä niin helposti kuin alkoholiin, mutta melkein samoista syistä kuin alkoholiin.

Vierailija
51/59 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 17:25"]

Ei ole sulta pois.

[/quote]

Ongelma kun on siinä, että ylipaino juurikin on meiltä terveessä painossa pysyviltä pois. Ei siinä mitään, jos jokainen ylipainonsa vuoksi sairastunut tai itsensä loukannut maksaa hoitonsa täysin omasta pussistaan, mutta valitettavasti asia ei koskaan ole näin.

Kertoo jotain monen ylipainoisen ajatuksenjuoksusta, jos ei peruskoulufysiikan ohella kykene ymmärtämään tätä pientä seikkaa ylipainon haittavaikutuksista yhteiskuntaan.

Vierailija
52/59 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 18:41"]

[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 18:32"]Ap ainakin vaikuttaa sen verran katkeralta, että ei, en vieläkään ole kateellinen läskeille. Laitan kyllä itsekin oikein hyvää ruokaa, ja herkuttelen lähes päivittäin, mutta mahdun silti xs-vaatekokoon. Mies tykkää siitä, että olen notkea, ja hänellä kyllä riittää sitä, mistä ottaa kiinni esim. 70E-koon rinnoissani tai pyöreässä pepussani, siihen ei välttämättä läskipoimuja tarvita ;)

[/quote]

Hups, pahoittelen typoa, oikea koko on F eikä E!

[/quote]

No eipä noi rinnat mahdu xs-kokoon tai sitten on sen näköistäkin. Eli olet ahtanut itses makkarankuoreen, mikä on kauhean näköistä sekä laihoilla että lihavilla.

Vierailija
53/59 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällainen jankuttaminen ja toinen toisensa haukkuminen ei vie asiaa yhtään eteenpäin. Paljon hedelmällisempää olisi, jos joku palstailija määrittelisi , mikä on normaalikokoinen ihminen (pituus + paino) ja toisaalta ylipainoisen ihmisen (pituus + paino) ja vielä se sotanorsu / läskikasa / ryhävalas tai millä sanalla nyt häntä haluattekin kutsua (pituus ja paino). Enkä nyt hae BMI:tä vaan senttejä ja kiloja. Vyötärönympäryskin voisi olla paikallaan. Jään odottamaan asiallisia tietoja. Epäasiallisia tällä palstalla saa lukea tarpeekseen muutenkin.

Vierailija
54/59 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 19:46"]

[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 18:41"]

[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 18:32"]Ap ainakin vaikuttaa sen verran katkeralta, että ei, en vieläkään ole kateellinen läskeille. Laitan kyllä itsekin oikein hyvää ruokaa, ja herkuttelen lähes päivittäin, mutta mahdun silti xs-vaatekokoon. Mies tykkää siitä, että olen notkea, ja hänellä kyllä riittää sitä, mistä ottaa kiinni esim. 70E-koon rinnoissani tai pyöreässä pepussani, siihen ei välttämättä läskipoimuja tarvita ;)

[/quote]

Hups, pahoittelen typoa, oikea koko on F eikä E!

[/quote]

No eipä noi rinnat mahdu xs-kokoon tai sitten on sen näköistäkin. Eli olet ahtanut itses makkarankuoreen, mikä on kauhean näköistä sekä laihoilla että lihavilla.

[/quote]

Okei, myönnetään, että pari slimmimpää kauluspaitaa taitaa olla S-kokoisia. Ei mutta, en käytä makkarankuoria, mielummin nätisti laskeutuvia paitoja, jotka eivät korosta rintoja. Harmittaa kyllä, kun monet istuvanmalliset paidat ovat tehty vartalomallille kukkakeppi, mutta vuosien myötä olen oppinut tunnistamaan se vartalolleni sopivat mallit.

Vierailija
55/59 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 17:50"]

[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 17:46"]

[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 17:41"]

[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 17:40"]

Kannattaako heittää bensaa liekkeihin?

[/quote]

Aina! Siinä on hyvä grillata :) 

ap

[/quote]

Mutta ''jos noin inhottaa, niin katso toiseen suuntaan.'' Opetat toisin kuin teet?

[/quote]

Kukas sun kuoharilasiin on kusassu? Ei kai vaan joku pullukka? ;D 

[/quote]

Juu, eihän sitä muuten saa ketään kritisoida ellei ole hiekkaa pimpissä tai kusta skumppalasissa! :)

Vierailija
56/59 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 17:50"]

13, En oikein ymmärrä mitä ajat takaa. Selventäisitkö? Ei minua inhota mikään. Lihavat on lepposia! :) 

ap

[/quote]

Selvennän. Eikö sinua nimenomaan inhottanut tämän läskifoobikon puuttuminen muiden ihmisten painoon? Jos haluat jonkun antavan ihmisten elää omaa elämäänsä, tee myös itse niin. Annetaan raukan haukkua rauhassa, ei siihen leikkiin kannata lähteä mukaan.

Vierailija
57/59 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeasti ymmärrä, miksi muiden läskit ärsyttää :D

Tämäkin vähän ilkeää, mutta ennemmin olen kyllä vähän innoissani, jos itse näytän muihin nähden paremmalta. Miksi se minua vituttaisi, jos muut ovat lihavia? :D

Voi huoh

Vierailija
58/59 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 21:12"]

En oikeasti ymmärrä, miksi muiden läskit ärsyttää :D

Tämäkin vähän ilkeää, mutta ennemmin olen kyllä vähän innoissani, jos itse näytän muihin nähden paremmalta. Miksi se minua vituttaisi, jos muut ovat lihavia? :D

Voi huoh

[/quote]

Ei ne läskit, vaan se niitten päteeminen

Vierailija
59/59 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kantani on se että toivottavasti kukaan muu ei ole tikissä, näytän itse entistä paremmalta. Eniten vituttaa vastaan tulevat parempi kroppaiset ihmiset, saisivat lakata huolehtimasta terveydestään ja mennä heseen saatana..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan