Kukas läskivihaaja täällä riehuu
Me kannamme kilomme ylpeinä. Ei ole sulta pois. Jos noin inhottaa, niin katso toiseen suuntaan.
terv
rehevä nainen ja ylpeä siitä
Kommentit (59)
Samaa läskit sitä ja tätä länkytystä on ollut täällä kautta vuosien.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 17:39"][quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 17:36"]
Minäkin vihaan läskikasoja ja erityisesti niitä jotka nimittävät itseään reheviksi.
[/quote]
Voi pientä. Suosittelen kognitiivista terapiaa; josko sitten helpottaisi. Oliko sinulla vaikea lapsuus ja lihava äiti?
ap
[/quote]
Voi läskiä, kiitos vain, äitini oli hoikka ja lapsuuteni tavallinen. Entä sinä, mitä traumaa lääkitset ylensyönnillä? Antoiko äitisi sinulle herkkuja rakkauden sijaan?
Miltä tuntuu olla kuvottava läski, jota kaikki paheksuu vaikkei sitä myöntäisikään :D? Onneksi luonto kerää kaikki nämä rasvavalaat pois.
Osterilta taitaa taipeesikin tuoksua.
Lihavuus on epäterveellistä ja siksi vastenmielistä.
Niin paljon aggressiota ja vihaa. Mistä se kumpuaa? Ei kannata kesäänsä muiden kiloilla pilata. :)
ap
[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 18:01"]
jätän tämän vain tähän.
http://ylilauta.org/satunnainen/28399495
[/quote]senkin homo
Mä en vaan kerta kaikkiaan ymmärrä minkä takia nyky-yhteiskunnassa holhotaan epävarmuutta ja laiskuutta näin paljon, että ylipainokaan ei ole muka enää helvetin epäterveellistä ja sairasta (huom. mitä se OIKEASTI on)
En mä teitä läskejä teidän kokonne takia vihaa, myöntäkää vaan se mikä on totta, te tulette mitä varmemmin kuolemaan muita ennemmin elämäntapojenne takia. Lapsenne jäävät ilman äitiä ja isää, koska iskä ja äiskä vaan rakasti jätskiä ja makkaraa enemmän kuin sitä että näkisivät pikku Jonne-Petterin tai pikku-Karoliinan kasvavan aikuiseksi.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 18:15"]
Mä en vaan kerta kaikkiaan ymmärrä minkä takia nyky-yhteiskunnassa holhotaan epävarmuutta ja laiskuutta näin paljon, että ylipainokaan ei ole muka enää helvetin epäterveellistä ja sairasta (huom. mitä se OIKEASTI on)
En mä teitä läskejä teidän kokonne takia vihaa, myöntäkää vaan se mikä on totta, te tulette mitä varmemmin kuolemaan muita ennemmin elämäntapojenne takia. Lapsenne jäävät ilman äitiä ja isää, koska iskä ja äiskä vaan rakasti jätskiä ja makkaraa enemmän kuin sitä että näkisivät pikku Jonne-Petterin tai pikku-Karoliinan kasvavan aikuiseksi.
[/quote]
Ei pidä paikkaansa. Vanhemmille naisille pieni ylipaino on terveellistä. Tutustuhan tutkimusmateriaaliin. Tietysti jos on hirveän lihava, on se epäterveellistä, mutta mitä vanhempi nainen, sitä terveellisempää pieni ylipaino on. Tämä on fakta. Miesten osalta en ole tutustunut aineistoon.
ap
[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 18:15"]
[/quote]
Eli katsopa tästä miten asia *OIKEASTI* on ;)
http://www.potilaanlaakarilehti.fi/uutiset/jama-lieva-ylipaino-ei-lisaa-kuolleisuutta/#.U6hGgpR_uc8
ap :)
[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 18:19"]
Vanhemmille naisille pieni ylipaino on terveellistä.
[/quote]
Kuinka paljon vanhemmille? Ja miten määritellään "lievä ylipaino"?
Voit olla toki oikeassakin, mutta en usko, että tuohon vanhempaan ikään varaudutaan jo siinä 25v+ hankkimalla kunnolla massaa lihan päälle, ja sitten valitetaan kun on diabetestä ja syrjintää ja miehet on perseestä kun ne katsoo hoikempien kauniimpien yksilöiden perään (huom. toimivat luontonsa mukaan, ei me täällä oltais jos luolamies olis siittänyt pelkkiä Kaloriinoja, oltais kuoltu pois jo kauan aikaa sitten ties mihin ylipainosta johtuvaan sairauteen)
Paitsi että ap:llä taitaa olla ylipainoa "vähän" enemmän kuin 5-10 kg, mikä ei juurikaan ole vielä terveydelle haitaksi. Muuten ei nimittäisi itseäsi läskiksi :)
[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 17:59"][quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 17:39"][quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 17:36"]
Minäkin vihaan läskikasoja ja erityisesti niitä jotka nimittävät itseään reheviksi.
[/quote]
Voi pientä. Suosittelen kognitiivista terapiaa; josko sitten helpottaisi. Oliko sinulla vaikea lapsuus ja lihava äiti?
ap
[/quote]
Voi läskiä, kiitos vain, äitini oli hoikka ja lapsuuteni tavallinen. Entä sinä, mitä traumaa lääkitset ylensyönnillä? Antoiko äitisi sinulle herkkuja rakkauden sijaan?
[/quote]
Tää oli hyvä, noinhan se menee :D
[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 18:28"]
[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 18:19"]
Vanhemmille naisille pieni ylipaino on terveellistä.
[/quote]
Kuinka paljon vanhemmille? Ja miten määritellään "lievä ylipaino"?
Voit olla toki oikeassakin, mutta en usko, että tuohon vanhempaan ikään varaudutaan jo siinä 25v+ hankkimalla kunnolla massaa lihan päälle, ja sitten valitetaan kun on diabetestä ja syrjintää ja miehet on perseestä kun ne katsoo hoikempien kauniimpien yksilöiden perään (huom. toimivat luontonsa mukaan, ei me täällä oltais jos luolamies olis siittänyt pelkkiä Kaloriinoja, oltais kuoltu pois jo kauan aikaa sitten ties mihin ylipainosta johtuvaan sairauteen)
[/quote]
Voi ystävä hyvä. Ymmärrän että tämä rassaa sinua, mutta googlaapa aiheesta niin löydät sieltä lisäaineistoa, jos siis TODELLA olet kiinnostunut tästä tutkimuspuolesta. Itse lähden nyt laittamaan illallista miehelleni. :) Pusut x
ap
Tuskinpa kovin moni näistä läskien puolustelijoista putoaa tuohon "lievään ylipainoon". Pikemminkin "lievään(tai ei edes niin lievään) itselle valehteluun.
Ap ainakin vaikuttaa sen verran katkeralta, että ei, en vieläkään ole kateellinen läskeille. Laitan kyllä itsekin oikein hyvää ruokaa, ja herkuttelen lähes päivittäin, mutta mahdun silti xs-vaatekokoon. Mies tykkää siitä, että olen notkea, ja hänellä kyllä riittää sitä, mistä ottaa kiinni esim. 70E-koon rinnoissani tai pyöreässä pepussani, siihen ei välttämättä läskipoimuja tarvita ;)
[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 18:29"]
Paitsi että ap:llä taitaa olla ylipainoa "vähän" enemmän kuin 5-10 kg, mikä ei juurikaan ole vielä terveydelle haitaksi. Muuten ei nimittäisi itseäsi läskiksi :)
[/quote]
Ylipainoa on hyvin vähän. Mutta tässä nykymaailmassa kaikkia paitsi missinmitoissa olevia nimitellään sanalla "läski". Halusin vähän herätellä ihmisiä täällä AV:lla, kun tätä lukevat myös teinitytöt, joilla anorexian riski on erittäin suuri.
Hyvää illanjatkoa. Keep hatin'
ap
[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 18:31"]
Voi ystävä hyvä. Ymmärrän että tämä rassaa sinua, mutta googlaapa aiheesta niin löydät sieltä lisäaineistoa, jos siis TODELLA olet kiinnostunut tästä tutkimuspuolesta. Itse lähden nyt laittamaan illallista miehelleni. :) Pusut x
ap
[/quote]
Kunhan kyselen, nyt kun kerran aiheesta keskustellaan. :) ja kiitos pususta
[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 18:32"]Ap ainakin vaikuttaa sen verran katkeralta, että ei, en vieläkään ole kateellinen läskeille. Laitan kyllä itsekin oikein hyvää ruokaa, ja herkuttelen lähes päivittäin, mutta mahdun silti xs-vaatekokoon. Mies tykkää siitä, että olen notkea, ja hänellä kyllä riittää sitä, mistä ottaa kiinni esim. 70E-koon rinnoissani tai pyöreässä pepussani, siihen ei välttämättä läskipoimuja tarvita ;)
[/quote]
Hups, pahoittelen typoa, oikea koko on F eikä E!
Toivottaisin kaikki läskifoobikot mun luo juhlaillalliselle jos voisin. Olen muuten loistava kokki, mieskin aina kehuu. Samaten kun sänkyhommissa, kun on mistä ottaa kiinni. Ruoka ja seksi on loistava yhdistelmä. Ostereita viikonloppuna... aah.
ap