Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä olet fitnessbuumista?

Vierailija
23.06.2014 |

voisi jo mennä ohitse...

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 20:02"]Fitnessbuumi on ihana!! Vihdoinkin saan syödä niin paljon kuin haluan ja tarvitsen ilman että kukaan nyrpistelee kahvitauolla vihersaalattinsa äärellä ja kahvilassa makeuttamaton espresso edessään. Ikuiset laihiskituuttajat hiljenevät kivasti kun vastaan pöyristyneisiin kommentteihen ("Siis herranjumala miten syöt noin paljon, ajatteletko yhtään linjojasi, et voi millään pysyä kauaa tuon kokoisena?!?!/Siis oksentaisin jos edes yrittäisin alas tuollaista kalorimäärää!!!") sanomalla:

"Siis mä urheilen ja kulutan niin paljon, että olen syönyt näin jo vuosia, on niin ihanaa pihviä, maistuisko sullekin?"

Jes!

[/quote]

Oot mun silmään läski.

t. ana

Vierailija
42/46 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 20:07"]

[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 20:02"]Fitnessbuumi on ihana!! Vihdoinkin saan syödä niin paljon kuin haluan ja tarvitsen ilman että kukaan nyrpistelee kahvitauolla vihersaalattinsa äärellä ja kahvilassa makeuttamaton espresso edessään. Ikuiset laihiskituuttajat hiljenevät kivasti kun vastaan pöyristyneisiin kommentteihen ("Siis herranjumala miten syöt noin paljon, ajatteletko yhtään linjojasi, et voi millään pysyä kauaa tuon kokoisena?!?!/Siis oksentaisin jos edes yrittäisin alas tuollaista kalorimäärää!!!") sanomalla:

"Siis mä urheilen ja kulutan niin paljon, että olen syönyt näin jo vuosia, on niin ihanaa pihviä, maistuisko sullekin?"

Jes!

[/quote]

Oot mun silmään läski.

t. ana

[/quote]

Sithän sun pitäisi olla vain tyytyväinen, näytät itse hoikemmalta ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siinä puolensa, että porukka on innostunut terveellisistä elämäntavoista, mutta ortoreksia on syömishäiriö siinä missä anoreksia ja bulimiakin. Ei saa vetää överiksi siis, kyllä elämästä pitää pystyä nauttimaan. Siinä vaiheessa kun näkee syömisensä ja liikkumisensa pelkkinä numeroina niin alkaa meneen vähän yli. 

Yksi ikävä sivuilmiö tässä fitnesbuumissa on se, että kaikki syömiset ja salilla käymiset täytyy jostain kumman syystä raportoida kuvatodisteineen facebookkiin, instragrammiin ja mihin muualle. Voin melko vilpittömästi sanoa, että noin 98% ihmisistä ei kiinnosta, että tänään söit kanaa ja wokkia ja eilen söit maitorahkan ja banaanin. Ja aina tulee pienehkö myötähäpee kun näkee jonkun tyttelin täydessä pakkelissa ja räikeissä adidaksissa salin peilin edessä kuvaamassa itseään.  Voisko sitä kuvitella harrastavansa vaikka ihan itsensä takia ennemmin?

Vierailija
44/46 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 20:09"][quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 20:07"]

Jes!

[/quote]

Oot mun silmään läski.

t. ana

[/quote]

[/quote]

Niin oonki. Muista, et tulet kuolemaan ylipainoon. :( Miehet tykkää laihoista.

t. Ana

Vierailija
45/46 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah,meinasin pyrskähtää nauruun tänään kun edessäni olevalla parikymppisellä tytöllä oli meikit viimeisen päälle, tekonahkatakki ja Guessin laukku ja tietysti juoksutrikoot jalassa. Neitokainen nosteli salaattiaineksiaan oskoskorista joka oli lattialla ja jokainen liike oli selvästi harkittu kyykkyyn-ylösliike. Laski varmaan mielessään koko ajan kuluvia kaloreita.

Vierailija
46/46 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 20:18"]

[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 20:09"][quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 20:07"]

Jes!

[/quote]

Oot mun silmään läski.

t. ana

[/quote]

[/quote]

Niin oonki. Muista, et tulet kuolemaan ylipainoon. :( Miehet tykkää laihoista.

t. Ana

[/quote]

Luulin, että Ana on niin ihanan laiha koska laihuus on parempaa ja vaatii kovaa itsekuria. Haluatkin vain miellyttää miehiä. :( Sori, mutta tulet epäonnistumaan laihuudessasi, koska todellinen thinspiration lähtee sydämestä ja mielenhallinnasta, ei miesten mielipiteistä. Mut älä huoli, ei kaikkia ole tarkoitettu Analle <3