Väitän, 90% suomalaisista naisista
..seurustelee tai on parisuhteessa täysin epäsopivan ihmisen kanssa, vain sen takia ettei joudu tai pelkää yksin jäämistä.
Väitän myös, että tämä on myös perustavana ongelmana väkivaltaisissa yms. suhteissa. Kukaan itseään kunnioittava tervejärkinen nainen ei edes ALA seurustelemaan tämäntapaisten miesten kanssa. Ja kyllä, sen näkee aika nopeasti mikä mies on miehiään.
Mielipiteitä!
Kommentit (16)
[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 01:10"]
Uskallan väittää, ettei väkivaltaisuus tai taipumus siihen, saati erilaiset narsistiset, takertuvat tms. muuten kanssaihmisiä kuormittavat persoonallisuuden piirteet ole aina niin näkyvissä, että tuosta vaan tunnistaisi. Se, joka yhtään on huomioinut ihmismielen luonnetta ja sen toteutumisen variaatioita, tietää että näin on.
[/quote]Ei tosiaan, itse kun sattumalta useampaan törmännyt useampaan, toisten kohdallahan se taipumus on näkynyt nopeasti, mutta toisten kohdalla se vie vuosia tulla esiin.
Siinä voi olla lapsetkin tehtynä jo, ja ilman ennakkovaroitusta elämä muuttuu helvetiksi. Toisaalta voi tietysti ajatella että mielenterveysongelmakin voi puhjeta milloin vain, ja nekin saattaisivat olla henkisen ja fyysisen väkivallan taustalla, ei välttämättä ole mikään synnynnäinen luonteenpiirre, tai sitten narsistihan osaa esittää jotain muuta niin kauan kuin häntä huvittaa, sitä on paha aavistaa ennen kuin naamio heitetään pois.
Luulisi että minäkin olisin jo lapsuuteni perheväkivallan keskellä viettäneenä oppinut tunnistamaan suorastaan kertavilkaisulla, mutta ei, minulle käy toistuvasti huonosti parisuhteissa.
7
Seurustelee tai on kihloissa/naimisissa*
Ap
Siinäpähän väität, mitään faktaa ei väitteellesi ole.
Ite ku huomasin et mieheni ei ollutkaan tarpeitani vastaava sanoin hänelle että adios.
Nyt on pienten Henryjen nukkumaanmenoaika. Suomalaiset naiset ovat nyt hyvin väsyneitä ja haluaisivat mennä hellimään miehiään.
Minä taas väitän että olet väärässä ja siinä se, kumpikaan emme pysty todistamaan väiteittämme.
Minä olen yksi. Tapailen harvakseltaan ihmistä jonka kanssa on usein pahempi olla kuin yksin, yhdessäolo ajautuu riitaan varsin nopeasti, hän saattaa kohdella huonosti ja tunnen olevani koiran osassa. Mutta minulla on niin huonoja kokemuksia kaikista miehistä, etten enää ala yrittämään etsiä parempaa.
Silti ajaudun hakemaan häneltä apua joissain arjen asioissa, ja joskus seuraa. Talvella en pitänyt yhteyttä nytkään ollenkaan, ja nytkin mietin menenkö enää koskaan. Ja tiedän että varmaan menen.
Uskallan väittää, ettei väkivaltaisuus tai taipumus siihen, saati erilaiset narsistiset, takertuvat tms. muuten kanssaihmisiä kuormittavat persoonallisuuden piirteet ole aina niin näkyvissä, että tuosta vaan tunnistaisi. Se, joka yhtään on huomioinut ihmismielen luonnetta ja sen toteutumisen variaatioita, tietää että näin on.
Osa naisista on sellaisia että mies pitää olla ja ei ole väliä millainen, kunhan joku on.
Tää sama satusetä täällä jaksaa aina muistuttaa että puolet perheväkivallasta onkin naisten tekemää. Mikäs näitä miehiä sitten riivaa kun olis hyviäkin naisia tarjolla?
Ystäväni asuu miehen kanssa. Heillä on yhteinen lapsi. Mies on pettänyt häntä vuosikaudet, elää hänen rahoillaan ja puhuu hänelle loukkaavasti. Pariskunta ei ole vuosiin maannut keskenään. He nukkuvat eri huoneissa.
Ystäväni kertoo usein tarinoita mainitsemalla "minun mieheni" -kommentin. Mielestäni kyseessä ei ole enää vuosikausiin ollut hänen miehensä. Kyseessä on tympeä ja petollinen mies, joka asuu ystäväni luona.
Hienoa mietintää, mutten mä sano noinkaan. Sanoisin, että 70 prosenttia Suomen naisista on hyvissä parisuhteissa. Se äänekkäin ja samalla hiljaisin osuus ottaa turpiin ja nauttii parisuhteensa hedelmistä, koska niinhän sen kuuluukin olla. Sama porukka myös eroaa herkemmin ja nai uudelleen, uudelleen ja uudelleen.
Hmm, tarkoittaako ap siis, että 90 % parisuhteessa olevista miehistä on jotenkin epäkelpoja? Eikös tätä ongelmaa siis kannattaisi lähteä ratkomaan silt kannalta, että miten niitä miehiä saisi parannettua?
Erittäin harvoin miehestä näkee etukäteen, että hän onkin narsisti. Monikaan hänen ystävistään ei saata nähdä sitä. Narsisti on manipuloija, käyttää ihmisiä hyväkseen ja alistaa, mutta salaa. Moni aviovaimo on LUVANNUT rakastaa, eikä voi rikkoa lupaustaan. Moni aviovaimo on myös uskovainen, eikä ero ole ensimmäisenä mielessä ongelmatilanteissa.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 00:45"]..seurustelee tai on parisuhteessa täysin epäsopivan ihmisen kanssa, vain sen takia ettei joudu tai pelkää yksin jäämistä.
Väitän myös, että tämä on myös perustavana ongelmana väkivaltaisissa yms. suhteissa. Kukaan itseään kunnioittava tervejärkinen nainen ei edes ALA seurustelemaan tämäntapaisten miesten kanssa. Ja kyllä, sen näkee aika nopeasti mikä mies on miehiään.
Mielipiteitä!
[/quote]
Senkus väität, jos se sun oloa helpottaa
aapeen väite ei pidä paikkaansa. Alle 75% naisista ylipäänsä on jonkinlaisessa parisuhteessa, joten ei mitenkään ole mahdollista, että 90% naisista olisi huonossa suhteessa.
vähän voisi miettiä, mitä näihin yleistyksiin seoustaa.