Onko normaalia hillua kotona alushousuisillaan kun vieraat kylässä?
Kyseessä miehen uusi äitipuoli 40v. Olin että mitä helvettiä täällä tapahtuu kun mentiin eka kerran kylään, ihan sovitusti kahville. Tämä nainen hillui alushousut jalassa, paita sentään oli päällä ja kikatteli kuin teini miehelleni ja hänen veljilleen jotka olivat kylässä myös, meille vaimoille oli tylympi. Miehen isä, hänen miesystävänsä siis vaan läpsi tätä naista persuksille, taisi tykätä siitä.
Ne vaan kuherteli keskenään joten tunnelma oli aika vaivaantunut ja lähdettiin pian pois.
Nyt mietin kotona että mitäköhän helvettiä tossa äsken tapahtui?! Onko mulla vai sillä naisella tapakulttuuri hukassa? Uskaltaakohan sinne vielä mennä?
Kommentit (19)
Ei ole. Ainakin vieraille on kohteliasta kutsuttaessa ilmoittaa, että rouva ei käytä kotioloissa pikkuhousujen päällä mitään, edes vieraiden aikana, jolloin vierailla on mahdollista ilmoittaa, etteivät ota kutsua vastaan.
Joo siis oli selvinpäin käsittääkseni ja ihan siistin oloinen nainen oli mutta housut puuttui :D
ap
Ettei ne housut olleet peppuvaut ?
[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 23:29"]Joo siis oli selvinpäin käsittääkseni ja ihan siistin oloinen nainen oli mutta housut puuttui :D
ap
[/quote]
Bikini alaosa tms mahdollinen?
Ei ollut bikinin alaosa kun materiaali oli puuvilla/pitsi. Yläosa oli sitten ihan sellainen normaali kauluspaita.
ap
Täysin normaalia. Sitähän sää kysyit.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 23:33"]Ei ollut bikinin alaosa kun materiaali oli puuvilla/pitsi. Yläosa oli sitten ihan sellainen normaali kauluspaita.
ap
[/quote]
okei halusi viestittää että äsken isäpappa sai kyytiä
No ei oo normaalia vaikka ois helle... outo emäntä
itse hengailen kotona aina ilman housuja. ehkä nainen ajatteli että voi ottaa rennosti, kun ollaan "perheen kesken" - tosin en itsekään tuollaista vaivaantumatta katselisi
Itsekin muistan kerran, kun olin kaverin luona kylässä ja siellä oli myös yksi pariskunta samaan aikaan kylässä. Niin kaverini vaihtoi vaatteita ihan huolettomasti kaikkien edessä. Itse olin, että what the fuck you are doing ja pariskunnan naisella oli suu auki kans, että mitä ihmettä. Mies taisi olla herrasmies, kun käänsi pään pois :D
Meidän kaveriporukassa toi on enemmän kun normaalia vetää vaikka alasti, mutta tuossa tilanteessa housut olis kyllä aika suotavat!
Vähän erikoista touhua, mutta onhan se miehille kaunista katseltavaa mutta naisille ei.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 23:29"]
Ettei ne housut olleet peppuvaut ?
[/quote]
eli?
[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 23:38"]
Itsekin muistan kerran, kun olin kaverin luona kylässä ja siellä oli myös yksi pariskunta samaan aikaan kylässä. Niin kaverini vaihtoi vaatteita ihan huolettomasti kaikkien edessä. Itse olin, että what the fuck you are doing ja pariskunnan naisella oli suu auki kans, että mitä ihmettä. Mies taisi olla herrasmies, kun käänsi pään pois :D
[/quote]
Mitä kummaa tuossa nyt kn? No okei, jos vaihtoi alusvaatteita myöten, niin sitten, mutta muuten?
Mun äitini on samanlainen pikkareissa viihtyvä kikattaja ja aina pienessä kännissä, kun kyläillään. Hänellä kun vaan on viisi tytärtä ja runsaasti komeita vävyjä.
Hänen uusin miehensä taas on ihastuksissaan, miten joku viisikymppinen voi olla upea ja ihanan iloinen kaiken aikaa. Kyllä, sillä miehellä on rahaa. Olisi kustannut kaikki jussiksi "mökilleen" Italiaan. Mutta meillä ihanilla kauniilla tyttärillä on niinkin maalliset harrastukset kuin työ.
Ei todellakaan ole normaalia. Eri asia jos on tuttuja yövieraita ja mennään illalla juuri ennen nukkumaanmenoa tai aamulla herätessä ja aamupalalla jossain yöpaidassa ja alushousuissa, mutta ei noin.
Onkohan mammalla kaikki inkkarit kanootissa? Oliko selvinpäin? Ei vaikuta ihan täyspäisen touhulta.