Miksi TV-mainokset olivat ennen niin paljon parempia?
Yksikään nykymainos ei säväytä positiivisessa mielessä. Sekin I ❤ Teboil -mainos: siis niin raivostuttava! Halailla nyt jotain bensatankkia! No, onneksi sitä mainosta ei ole vähään aikaan näkynyt.
Kommentit (6)
Silloin tv-mainoksilla oli jotain valtaa vielä. Jos telkkarissa käskettiin mennä ostamaan Kellogg's Corn Flakes -muroja, niin sitten mentiin. Nykyään on joka paikka täynnä niin paljon mainospaskaa, että ei tv-mainoksiin jakseta enää panostaa.
Nykyään niiden tarkoitus ei enää positiivinen vaan negatiivinen ja käytetään maalittamiseen mutta ei silloin tuotetta osta vaan laittaa boikottiin niin ei ihan kannattavaa.
Vielä 1980-luvulla oli paljon kivoja telkkarimainoksia. Tykkäsin niistä jo silloin ja tykkäisin niistä vieläkin. Tämän päivän mainokset on aika persoonattomia. Ne unohtuu viimeistään silloin kun toosan sammuttaa.
Klassinen oodia työlle kyllä tulee harva se mainoksessa vaikka sitten liittyisi vaikka syömiseen.
Johtunee siitäkin, että mainoksia on nyt niin paljon tarjolla joka puolella, ettei tv-mainonta enää säväytä mitenkään.
Mainoksiin ollaan turtuneita ja niihin suhtaudutaan paljon kriittisimmin kuin menneinä aikoina.
Silloin ei ollut somea, eikä ilmaisia lehtiä ja niiden mainoksia verkossa, kun nettiä ei ollut.
Koska nykyään raha vieritetään bloggareille jotka hehkuttaa sitä jotain patjaa tai pesuainetta yhessä postauksessa ja saa siitä 200 000 euroa.