Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä et tee juhannuksena muuten/muille tavanomaista?

Vierailija
25.06.2021 |

Itse en ole koskaan juhannuksena rakastellut, koska vaimo väsyy juhlavalmisteluissa ja vieraiden passaamisessa niin, ettei häneen kestä sormellakaan koskettaa. En myöskään koskaan ole käyttänyt alkoholia, vaikka pari vuosikymmentä olen muuten usein ollut humalassa, koska vieraiden takia on pitänyt olla kunnossa. Olenkin melkein joka juhannus ollut keikkatöissä. Samoin ovat olleet joulutkin.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy uimassa saunan jälkeen, jos paikalla on muita kuin oma perhe mökillä.

Vierailija
2/10 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä juhannuksena pane...nen on muka tavanomaista. Suurin osa on niin jurrissa, ettei siitä tule mitään. Eli tuo nyt on tavatonta, että on selvinpäin. Ihme juhannuskliseitä täynnä on tämä maa. Vuodesta toiseen sama jankutus juhannusruuhkista, juhannussaunoista, juhannuskokoista ja juhannushukkuneista. Yksi viikonloppu muiden seassa, mutta hirvee numero. Itse en enää viitsi. En jaksa jonottaa ruokakaupassa ja ostaa järkyttäviä maariä ns. herkkuruokia. En mene jonottamaan alkoon en maantielle. En tee mitään mitä muut tekevät. Säästyy rahat ja hermot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunaan en ole päässyt sitten lapsuuden. 

Koska ei ole varaa asuntoon missä olisi sauna :(

Vierailija
4/10 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lutraa viinan kanssa koska alkoholi ei enää kuulu elämääni. Eikä minulla ollut aikaisemminkaan mitään pakottavaa tarvetta vetää pää täyteen nimenomaan juhannuksena vaan saatoin hyvin olla selvinpäin.

Vierailija
5/10 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ryyppää, en grillaa makkaraa enkä ole vielä hukkunutkaan.

Vierailija
6/10 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

- En kännää

- En riitele vaikka mies kännää (naapureiden kanssa remuaa ulkona)

- En ole mökillä

- En sauno, enkä käy uimassa

- En syö grillimakkaraa

- En paneskele (jos se siis on tavanomaista muille)

Vierailija
7/10 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällä kertaa on pokkaa olla selevin päin jussina. termariin kahvia, mukaan myös sämpylöitä ja pyörälenkille kesäiseen yöhön.

🌛

Vierailija
8/10 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole menossa minnekkään. Ei vaan huvita nähdä ketään paitsi yhtä. Päihdyn jatkuvasti lisää omassa parhaassa seurassani. Laitoin tekstiviestin. Too good to let it go. Too good to be true....Joo lemmyn biisi.

Mä en tosiaan osaa kertoa miltä tuntuu. 

Mä lähdin ja niin haluaisin ihastua tuntea himoa halua johonkin naiseen. Huh pieni mahdollisuuskin oli mutta sen töppäilin tekstiviesteillä. Alkoholin juominen tosiaan kannattaa. Ironiaa jos joku ei tajunnut.

Känniset viestit hävetti niin että olisin halunnut vajota maan alle. Kaksi viikkoa kierin selvinpäin itsesäälissä. Sitten pään sisäinen ääni käski. Joko makaa siinä tai tee jotain muuta. Keräilen egoni murusia ja koitan olla tulevaisuudessa fiksumpi, ei känniviestejä.

Vierailija
9/10 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisiin varmaan jo kuollut jos tavanomaiista.

Vierailija
10/10 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

eräs lähiöstä kirjoitti:

tällä kertaa on pokkaa olla selevin päin jussina. termariin kahvia, mukaan myös sämpylöitä ja pyörälenkille kesäiseen yöhön.

🌛

Hatun nosto. Tuo selevin päin katteleen oli itelläkin suunnitelma. Noh joku toinen kerta.