Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luokkakaverini petti tyttöystäväänsä kanssani. Instagramissa hehkuttaa parisuhdeonnea.

Vierailija
25.06.2021 |

o.O

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro sille tyttöystävälle, niin hän voi tehdä ratkaisut haluaako seurustella sen tyyppisen kanssa joka tykkää olla useamman kanssa. Eroja tulee nuorille muutenkin. Uusi löytyy.

Vierailija
22/28 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitikö sun sitten parisuhteessa olevan kanssa sählätä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ap tyttö vai poika?

Kumpi on todennäköisempää että tyttö vai poika hehkuttaa parisuhdetta somessa. Onko kyse hetero- vai homosuhteesta?

Vierailija
24/28 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olen jotain tämän yli puoli vuosisataa kestävän elämäni aikana oppinut niin sen, ettei ihminen ole aidosti monogaminen laji.

Ihmisapina on yhtä polygaminen kuin valtaosa muistakin apinalajeista jotka panee milloin ketäkin ihan huvikseen. Avioliittokin toimii lähinnä kulissina somea, työpaikkaa tai sukulaisia varten.

No mä ainakin rakastan tyttöystävääni ja muut naiset ei kiihota tai kiinnosta mua lainkaan. En näe miten olisi edes mahdollista ajatella jotain muuta

Luuletko ettei jokaikinen koskaan avioliitossa ollut ihminen ole lausunut ääneen samoja sanoja alkuvaiheessa?

Eroprosentit vuosien kuluttua puhuvat omaa kieltään.

Mä oon  ollu yli 45 vuotta naimisissa ja ainut, joka mua kiihottaa, on mun vaimo. Se on vieläkin niin helkutin seksikäs, hoikkakin ja isotissinen. Varsinkin kun se tulee mua kohti hymyillen, rakastan aina vaan. Ei se aina mene niin, että kyllästyisi!

Nonni, tärkeintähän aina se, että naisella on isot tissit.

Vierailija
25/28 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei? Sua pantuaan tajusi millaisia kakkoslaadun naisia on tarjolla ja ymmärsi, ettei omaa tyttöystävää parempaa voi edes toivoa.

Vierailija
26/28 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olen jotain tämän yli puoli vuosisataa kestävän elämäni aikana oppinut niin sen, ettei ihminen ole aidosti monogaminen laji.

Ihmisapina on yhtä polygaminen kuin valtaosa muistakin apinalajeista jotka panee milloin ketäkin ihan huvikseen. Avioliittokin toimii lähinnä kulissina somea, työpaikkaa tai sukulaisia varten.

No mä ainakin rakastan tyttöystävääni ja muut naiset ei kiihota tai kiinnosta mua lainkaan. En näe miten olisi edes mahdollista ajatella jotain muuta

Luuletko ettei jokaikinen koskaan avioliitossa ollut ihminen ole lausunut ääneen samoja sanoja alkuvaiheessa?

Eroprosentit vuosien kuluttua puhuvat omaa kieltään.

Mä oon  ollu yli 45 vuotta naimisissa ja ainut, joka mua kiihottaa, on mun vaimo. Se on vieläkin niin helkutin seksikäs, hoikkakin ja isotissinen. Varsinkin kun se tulee mua kohti hymyillen, rakastan aina vaan. Ei se aina mene niin, että kyllästyisi!

Nonni, tärkeintähän aina se, että naisella on isot tissit.

Mua ne kiihottaa edelleen. Tykkään vaimoni rinnoista! Kyllä muustakin hänessä, iloisuudesta ja lempeydestä varsinkin.

Vierailija
27/28 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri oli yli 10v naimisissa. Heillä oli kuvia kaikista kivoista reippaista metsäretkistä joissa lapsilla suomalaisen designmerkin lippikset ja söpöt äidin stailaamat polvisukat ja kauniit eväät kauniissa rasioissa, hymyillen poimivat mustikoita. Kaunis valoisa koti ja esteettistä ja eettistä muotia ja käsitöitä ja perhe-elämää.

Tuli ero ja joitakin kuukausia myöhemmin kaverini tunnusti tuskissaan että vaimo oli ihan posketon despotti joka räyhäsi ja raivosi 80% ajasta. Eväitä ei saanut syödä ennenku instaa varten kuvat otettu, joskus kuulemma oli pitänyt lavastaa naurava kuva vaimosta ja lapsesta pitseriassa, itkevä lapsi käännetty kuvaa varten selin ja kuvassa naurava vaimo halii muka iloisena lasta. Lapsia itketti hyttyset mutta piti jaksaa poseerata. Illalla vaimo aloittanut lähes aina mykkäkoulun ja syyttänyt miestä päivän pilaamisesta. Luulin aidosti että heillä oli hyvä liitto mutta kaverini sai lopulta sanottua että se oli jälkeenpäin ajatellen ihan kamalaa ja vaikka hän hoiti lapsia todella paljon ja tuki ja auttoi ja koetti olla parhain päin vaimon jutuissa, hänen elämänsä oli ihan hirveää koska suhde oli yhtä henkistä väkivaltaa ja vähättelyä, ja hän ei saanut pidettyä puoliaan.

Että joo, tollaset kertapanot ei oo feikkaamiseen kannustavassa maailmassa yhtään mitään. ❤️

Vierailija
28/28 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset ovat suhteessa ns. vahvasti kiintyneitä korkeintaan 1-2v joka tarvitaan siihen että luonnossa vauva pääsee sen täysin avuttomimman vaiheensa yli.

Sen jälkeen tulee arkistuminen ja pikkuhiljaa alkaa rasittamaan ties mikä asia toisessa, naamavärkki, ääni, ruuan mässytys, väärä tapa pakata roskat jne. ja eron siemen on kylvetty, itää hiljalleen vuosia.

Kasvakaa vastuullisiksi aikuisiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi