Juhannus yksin
Onko muita? Minua ei ole koskaan pyydetty mihinkään mökille tai muuhun porukkaan juhannusta viettämään. Yksin sitten viettänyt lähes aina. En edes tiedä mikä vikana, että aina jään yksin. Joskus miettinyt syyksi sitä, että minusta on tullut vähitellen syrjään vetäytyvä kun koko lapsuus, nuoruus ja aikuisuus vanhemmat (ja myöhemmin myös sisarukseni) sanoneet kaikkien mahdollisten ongelmien johtuvan minusta. Jättäähän tuollainen syvät jäljet ihmiseen. Olen lopulta yrittänyt olla vain mieliksi kaikille, ettei tulisi riitoja ja luopunut kaikesta sisaruksieni ja vanhempieni hyväksi, mutta ei sekään ole auttanut, ehkä vain pahentanut tilannetta ja lisännyt minun haukkumistani huonoksi ihmiseksi.
Kommentit (26)
Älä ole surullinen *halii* . Sinulla on palsta kuitenkin ja me kaikki täällä ja se on ihan hyvin
Joo, en aikonyt mihinkään rientoihin, mutta kiva olisi ollut käydä terassilla parin kaverin kanssa. Soitinkin, mutta yksi nukkuu jo ja toinen on semmoinen luonne että hanakalja on ihan tuhlausta kun voi yksiössä vetää rainbow-olutta monin verroin enemmän. No, varmaan sitten juonkin yksin kaljaa asunnossani...
Vierailija kirjoitti:
Yksin olen joutunut omatkin juhannukseni viettämään. Nyt tässä mietiskelen, että lähtisikö johonkin pyörimään missä olisi jotain meininkejä, mutta ei kyllä suoraan sanottuna oikein huvita tai edes uskalla mennä yksin. Varmaankin sitten katselen jonkun elokuvan ja paistelen pakastepitsan, ja tietenkin suutelen kylmän oluttölkin kylmää suuta.
Terveisin Naispelko28
Naispelko on turhaa. Ei ole tapausta että nainen olisi tappanut randomisti miehen. Herjoja kuulee kaikki, komeimmatkin. Jos olet niin vttumainen tai outo ettei kukaan halua olla, niin saat silti liiikkua juhlimassa jos haluat.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen yksin. Ja on syntymäpäivä.
Lämpimät Synttäri Onnittelut sinulle 😊
Juu, kaikki 53 vuotiaat tytöt tänne….täällä hyvin säilynyt, poikamainen 60 v yksinäinen mies…tosin 2 oluen jälkeen kännissä…kännijuominen tosin ei ole tapana…….