Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juhannus yksin

Vierailija
25.06.2021 |

Onko muita? Minua ei ole koskaan pyydetty mihinkään mökille tai muuhun porukkaan juhannusta viettämään. Yksin sitten viettänyt lähes aina. En edes tiedä mikä vikana, että aina jään yksin. Joskus miettinyt syyksi sitä, että minusta on tullut vähitellen syrjään vetäytyvä kun koko lapsuus, nuoruus ja aikuisuus vanhemmat (ja myöhemmin myös sisarukseni) sanoneet kaikkien mahdollisten ongelmien johtuvan minusta. Jättäähän tuollainen syvät jäljet ihmiseen. Olen lopulta yrittänyt olla vain mieliksi kaikille, ettei tulisi riitoja ja luopunut kaikesta sisaruksieni ja vanhempieni hyväksi, mutta ei sekään ole auttanut, ehkä vain pahentanut tilannetta ja lisännyt minun haukkumistani huonoksi ihmiseksi.

Kommentit (26)

1/26 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

monesko aloitus tämä on yksinäisestä juhannuksesta? ainakin neljäs ellei viides

Elämää kannattaa elää eikä valittaa joka asiasta

Vierailija
2/26 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinä lasket niitä :D ei muuta annettavaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen eronnut yksineläjä ja kaikki tuttavat ovat parisuhteessa. Silloin kun minäkin vielä olin naimisissa, moni tuttavapariskunta kutsui milloin minnekin ja esimerkiksi veneilemään juhannuksena. Kun erottiin miehen kanssa kutsut loppuivat kuin seinään. En ole halunnut tuppautua kenenkään "parillisen" juhannuksenviettoon. Sukulaiset kuka missäkin ja osa ulkomailla kaukana, vanhemmat kuolleet kuten myös ainoa sisar, joten ei satele kutsuja mullekaan. Nyt yksinäisiin juhlapyhiin alkaa jo tottua. Onhan ne tuskallisia mut aina niistä on hengissä selvitty.

Vierailija
4/26 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai onko muita ? Tosissasko kuvittelet että oot ainut yksin juhannusta viettävä ?

Vierailija
5/26 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyppä ensikerralla tarkentavia kysymyksiä vanhemmilta siitä miksi puhuvat negatiivisia sinusta. Ei mitään mielistelyä vaan kissa pöydälle ja pistät ne selittämään. Loppuu marmatukset siihen kun eivät enää jaksa joka kerta selitellä valituksiaan.

Vierailija
6/26 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Negatiiviseen asioiden puhuminen on mitä ilmeisimmin omia lapsuuden traumoja ja sitten siitä on tullut vain tapa. Olen muuttanut nuorena pois kotoa, kouluttautunut korkeasti ja jonkun verran saanut todella kovalla työllä omaisuutta. Tähän se kaikki ehkä liittyy. Ei silti tunnu hyvältä kun joku suunnilleen pyytää päättämään päiväsi, kun joku asia ärsyttää. Sisaret ovat sitten jatkumoa tälle asialle, valehtelua ja loputonta kieroilua, pidetään toisten puolta ja kerrotaan asioista muunneltua totuutta, että minä näytän aina syylliseltä. Kaikissa sukutapaamisissa käymisen olen lopettanut vuosia sitten, koska niissäkin oma perheeni teki minusta aina sen syyllisen, joka asiaan tai kaikin puolin yleisesti mollattavan, johon sitten suorasti tai epäsuorasti muu oma perhe yhtyi. Sukulaiset tietysti olivat vaivautuneina kun eivät voineet ehkä suoraan sanoa mitä ajattelivat.

Vierailija
7/26 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juh juh. Miten sitä juhannusta nyt vietetään? Suomalaisten juoppojuhla, ihan sama olenko yksin vai jossain rypemisporukassa. Enemmän masentaa, että olen ensi maanantaina yksin. Ensi kuussa olen kaiketi yksin. Kalevin, Pirjon ja Pertin päivänä olen yksin. 

Vierailija
8/26 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin olen joutunut omatkin juhannukseni viettämään. Nyt tässä mietiskelen, että lähtisikö johonkin pyörimään missä olisi jotain meininkejä, mutta ei kyllä suoraan sanottuna oikein huvita tai edes uskalla mennä yksin. Varmaankin sitten katselen jonkun elokuvan ja paistelen pakastepitsan, ja tietenkin suutelen kylmän oluttölkin kylmää suuta.

Terveisin Naispelko28

Vierailija
9/26 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin täälläkin.

Pari päivää sitten jätin, pitkäaikaisen miesystäväni

Ei ollut hetken päähänpisto, olen miettinyt jo lähes vuoden !

Nyt istun parvekkeella, katson puistoon, joka on ihan tyhjä... tottakai kun ihmiset ovat maalla tai vesillä.

En voi soittaa kenellekään, KAIKKIHAN ovat jo Juhannuksen vietossa. Toisaalta, eipä oo oikein ketään kelle nyt tällä fiiliksellä soitella..

Täytin keväällä 53v... lapset aikuisia ja kaukana..

Ex- mies on TODELLAKIN kaikin puolin EX ❗

Vielä viikko töitä, ja sitten kuukauden kesäloma.

Jospa sitten löytyisi uusi suunta elämälläni...

Vierailija
10/26 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen yksin. Ja on syntymäpäivä.

Vierailija
11/26 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon nyt tänään käyny kahdessa eri leirintä alueella pyhäjärvellä ja voin sanoa, kun katson noita ihmisiä, se on sitä samaa jorinaa joka paikassa tölkit kädessä asuntoauto alueella. Onko se sitten jotakin hienoa?

Mä olisin halunut löytää sielunkumppanin, mutta en koskaan sitä löytänyt.

Se vasta ontto olo on, kun toinen puolisko puuttuu

Vierailija
12/26 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnea sulle! 🌼

Moni meistä on yksin, myös minä. Pärjäillään silti!

Vierailija
13/26 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnea sulle! 🌼

Moni meistä on yksin, myös minä. Pärjäillään silti!

Kyllä, kiitos.

Vierailija
14/26 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä! minäkin 53 -vuotias nainen, ja täälläkin yksin.

Vierailija
15/26 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnittelut syntymäpäivänä💓

Vierailija
16/26 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tsemppiä! minäkin 53 -vuotias nainen, ja täälläkin yksin.

Tule tänne.

Vierailija
17/26 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen eronnut yksineläjä ja kaikki tuttavat ovat parisuhteessa. Silloin kun minäkin vielä olin naimisissa, moni tuttavapariskunta kutsui milloin minnekin ja esimerkiksi veneilemään juhannuksena. Kun erottiin miehen kanssa kutsut loppuivat kuin seinään. En ole halunnut tuppautua kenenkään "parillisen" juhannuksenviettoon. Sukulaiset kuka missäkin ja osa ulkomailla kaukana, vanhemmat kuolleet kuten myös ainoa sisar, joten ei satele kutsuja mullekaan. Nyt yksinäisiin juhlapyhiin alkaa jo tottua. Onhan ne tuskallisia mut aina niistä on hengissä selvitty.

Sua ei kutsuta koska olet niiden tuttavapariskuntien ukoille vapaata riistaa ja naiset pelkää että himoissas pokaat heidän miehensä. Miehet ei piittaa ketä kutsutaan ja minne, naiset noista kutsuista aina päättää.

Vierailija
18/26 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just pääsin hyvään fiilikseen yksin. Joo juhannus ja tekisi naista mieli niinku ihan perusteellisesti. Kuuntelen omasta mielestä hyviä biisejä. Päihdyn tasaiseen tahtiin. Melko varmasti jätän tältä päivältä yrittämiset. Ei niin hirveesti nappaa uudet naiset.

Turha kieltää ennen hyytymistään nainen oli lähes toiveiden täyttymys. Lähtöni jälkeen on juteltu ja vika ei kuulema ole minussa. Aivan liian kiltti, hyvä ja kaikin puolin jees nainen. Vielä kun lopettaisi tuon valehtelun. Minäkään en ole niin sokea etten näe vikoja itsessäni.

Hauskaa juhannusta kuitenkin kaikille ja arvotaan seuraava hilpeä biisi. Ei jaksa nyt masennella.

Vierailija
19/26 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Living that viddaa locaa yeheee

Vierailija
20/26 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: