Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kokemuksia yliluonnollisista kokemuksia

Vierailija
09.06.2014 |

No Nii, onko kellään siis oikeita kokemuksia kummittelusta? Oudoista tapauksista yms.

Haluaisin lukee näin iltasella jotain yliluonnollisista kokemuksista. Itsellä myös joitain elämän aikana sattunu,

tässä muutama:eteisestä valot sammuivat ja syttyivät muutaman minuutin ajan,kasvoihini puhalleltiin kylmää ilmaa,asunnosta kuului koiran tassujen ääniä vaikka koira makasi tyytyväisenä vieressä ja tätä oli todistamassa kaksi ystävääni jotka kokivat ahdistavaa tai painostavaa tunnetta asunnossani ( olin just muuttanut en siis ollut kokenut paljoa ainoastaan tuota puhaltelua ja valojen rämpyttelyä,enkä ollut kertonut heille silloin vielä) , koirani haukkui niskalarvat pystys ja murisi tyhjään huoneeseen jossa ei ollut ketään ja kieltäytyi menemästä sinne,kerran äitini oli yötä meillä ja me molemmat luulimme että toinen nukkuu molemmat siis olimme hereillä ja kuulimme kuinka pikku kiviä tiputettiin parketille ja asunnossa olimme vain me kaks ja koira joka nukkui mun kanssa sängyssä ja aamulla olohuoneessa olo kasa pikku kiviä! Kumpikaan meistä ei niitä hakenut ja kerran istuin ystäväni kanssa keittiössä ja juteltiin niitä näitä kun alkoi makkarin ja keittiön väliseen seinään joku koputtelemaan kun me olimme hiljaa koputtelu loppui,aloimme puhua sama toistui kävin jopa kurkkaamassa näkyikö makkarissa ketään no ei näkynyt, kaveri ei enää suostunut nukkumaan mun luona enkä mä halunnut olla siellä yksin joten lähetiin kaverin luo yöksi,kerran olimme lähdössä poikaystäväni kanssa kaupungille ja unohdin jotain kotiin palattiin hakemaan ja makuu huoneessa haisi palaneelle,mistään ei löytynyt mitään mistä haju olis tullut,kerran yritin nukkua ja tunsin kuinka joku alkaa vetää jalkopäästä peittoa hitaasti no kiskasin takasin meni ehkä minuutti kaks ja sitten joku vetäisi täysiä lujaa peiton pois! En muista enää et lähdinkö pois.Ja kaikenlaista muutakin ehti 6kk aikana tapahtua, lopulta asuin poikaystävän luona ja porukoilla lopun 6kk kun oli vuokra sopimus ja poikaystävä ei myöskään uskonut mihinkään yliluonnollisiin,mutta sen asunnon jälkeen on uskonut kummitteluun joissain asioissa ja ei emme käytä huumeita,mieliala lääkkeitä emme ole olleet kännissä näiden tapausten aikana.Niin ja kun muutin niin en pystynyt enää mennä,koko kämppään vaan poikaystävä ja äitini olivat pakkaamassa no poikaystävä oli jo lähtenyt ja äitini oli jäänyt yksin pakkaamaan kaikki oli hiljasta kun yht äkkiä joku oli kuiskannut äitini selän takana että "kato taaksesi" voin sanoo et äitillä jäi pakkaamiset siihen ja hän lähti kotiin sen tapauksen jälkeen kukaan ei halunnut jäädä yksin pakkaamaan. Te jotka ette usko ja ne joilla ei mitään kokemuksia oo voitte jättää kommentoimatta mitään !

kiitos

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tä nyt mikään yliluonnollinen kokemus oo mut tuli noista kivistä mieleen. Eli asuin vuokralla ja oltiin kaverin kans mun luona, lähdettiin sit ulos ja kun tultiin oli eteisessä kasa kiviä, siis silleen pyyhitty pieneen kasaan...outoa

Vierailija
2/8 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta eksyneiltä sieluilta. Jos ihminen kuolee esim. traagisesti, sielu ei välttämättä löydä valoon eli taivaaseen. Nämä kummitukset eivät ole pahoja.

Sitten on paholaisen poltergeistit, idässä niitä sanotaan jinneiksi. Eräs pakistanilainen tuttavani kertoi tuollaisesta jinnien tekemästä kivitiputtelusta. Uskon, että siihen sun entiseen asuntoon on pesiytynyt näitä paholaisen poltergeistejä. En tiedä, miten niistä pääsee eroon. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Yliluonnolliset" kokemukset ovat aina omasta päästä tulevia harhoja.

http://www.skepsis.fi/Toiminta/Skepsiksenhaastejastipendi.aspx

Vierailija
4/8 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kerran niin darrassa, että jokainen verhon kahahduskin tuntui yliluonnolliselta ja PAHALLA tavalla. (Itse asiassa olen ollut montakin kertaa, olen asiantuntija).

Vierailija
5/8 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo no kaks ihmmistä ei voi kuvitella samaa asiaa!

Vierailija
6/8 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo no kaks ihmmistä ei voi kuvitella samaa asiaa!

Vierailija
7/8 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellistä...mutta uskon kyllä...

Vierailija
8/8 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei sinänsä ole yliluonnollinen kokemus mutta äitini talossa en saa nukuttua. Päivät menee ok mut yöllä tulee todella ahdistava ja pelokas olo. Pitää pitää valot päällä koko yön. Nukun katkonaisesti siellä . En pysty sammuttamaan valoja yöllä. Talo on äitini lapsuuden koti. Ainakin tiedän sen että vaarini kaatui pahasti kellariin johtavissa portaissa ja kuoli myöhemmin sairaalassa. Mutta siis yöllä tosiaan todella pelottava olo. Veljelläni sama fiilis eikä nuku hyvin. Muut perheestä ei ole huomannut mtn. En ole muissa asunnoissa tälläistä kokenut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän