Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tapahtuu toiselle naiselle, kun salasuhde on ohi?

Vierailija
22.06.2014 |

Mitä tapahtuu toiselle naiselle, kun salasuhde on ohi? Missään ei ole ikinä näitä tarinoita. Onko toisen naisen särkynyt sydän niin suuri tabu, ettei siitä kukaan kehtaa missään kirjoittaa?

Mulla loppui joitain viikkoja sitten pari vuotta kestänyt salasuhde varattuun (lapsettomaan) mieheen. Tuntuu, että samalla multa katosi elämästäni tärkein ihminen ja menetin kaiken haluni elää. Tiedän, että mies kohteli mua (ja tyttöystäväänsä) todella sikamaisesti, mutta en silti voi olla rakastamatta häntä.

Mulle on aina tuottanut vaikeuksia päästää miehiä lähelle, ja vaikka olen jo 30-vuotias, oli tää mies ensimmäinen, johon uskalsin rakastua. Tavallisesti kukaan ei säväytä mua millään tavalla. Ehkä tämä on syy, miksi olin valmis hölläämään moraaliani ja lähtemään mukaan tähän aivan sairaaseen leikkiin. Nyt en voi muuta kuin syyttää itseäni tyhmyydestäni.

Oon ollut suhteen päätyttyä aivan hermoraunio. Yksin ollessani itken koko ajan enkä saa miestä pois mielestäni. Häpeän suhdetta ja käytöstäni niin paljon, etten ole kehdannut puhua tästä sotkusta kenellekään. 

Juhannus on ollut yhtä helvettiä. Kaikki ystäväni ovat olleet mökkeilemässä miestensä tai perheidensä kanssa ja olen viettänyt koko pitkän viikonlopun yksin kotona sydänsurujeni kanssa. Huomenna pääsee onneksi töihin, niin on pakko yrittää keskittyä johonkin muuhun. Tuleva kesäloma kuitenkin jo pelottaa: selviänkö siitä mitenkään järjissäni, kun nämä kolme päivää ovat ajaneet mut jo hulluuden partaalle?

Onko kukaan ollut vastaavassa tilanteessa? Miten tästä pääsee eteenpäin? Haluaisin kuulla muiden kokemuksista. Musta tuntuu, etten ikinä pääse tästä yli. 

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin osallistun tähän ketjuun. Minä olin "vain" kaksi kertaa se toinen nainen. Olin silloin itsekin naimissa ja mieskin oli, eli kumpikin petimme kunppaniamme. 

Olin vuosikaudet elänyt tukiverkostottomassa suhteessa miehen kanssa joka alkoholisoitui 10 vuoden suhteemme aikana. Meillä oli lapsi ja koin että  olin vain miehelle siivooja ja lapsenkasvattaja joka käy töissä ja kustantaa koko lystin.

Meillä ei ollut tukiverkostoja, eli en saanut lapselle hoitajaa. Kun lapsi oli tarpeeksi vanha että uskalsin jättää hänet kaksin miehen kanssa, lähdin uuden harrasteporukan kanssa viettämään viikonloppua. Avaamatta tarkempaa mikä harrastus, olimme koko porukka keski-ikää hipovia ja näimme ensi kertaa livenä, netin välityksellä useammankin kerran olemme jutelleet ja viettäneet aikaa.

Siellä sitten juotiin ja uskaltauduin jopa sekasaunaan kun huomasin että porukan henki oli niin hyvä. 

Siellä saunassa ensin yksi ihan mukava kaveri istui viereeni, juteltiin porukalla ja en ajatellut mitään sen kummempaa. Jossain kohtaa hän laittoi käden mun reidelle ja sattumalta jäätiin kaksin siihen hetkeksi, niin alkoi hieroa reittiä.

Olin ensin torjumassa ja pistämässä peliä poikki, mutta sitten huomasin nauttivani siitä kosketuksesta. Kukaan ei ollut vuosiin koskenut minua niin, koin olevani nainen. 

Mies taisi nähdä innostukseni ja alkoi enemmänkin hieroa ja sitten en kunnolla edes tajunnut kun suudeltiin intohimoisesti.

Juurikaan pidemmälle homma ei mennyt tuolla kertaa (mutta itse lasken sen peittämiseksi) mutta sovittiin kumpikin erillinen näkeminen kahdestaan, ilman ylimääräisiä katseita ja että kukaan tietäisi. 

Se kaksin näkeminen oli ihanaa ja parhaimpia seksikokemuksiani elämäni aikana, mutta sen jälkeen vedin pelin poikki ja ilmoitin että tässä on jo sattunut kaikkiin osapuoliin liikaa ja nykytilanne ei voi jatkua niin.

En vaatinut miestä eroamaan, sillä hänelläkin oli pitkä liitto ja hän on itse vastuussa tekemisistään.

Itse tämän tapauksen myötä tajusin että mun ei tartte elää nykyisessä suhteessa. Vaikka oma ero on tuore, se syrjähyppy sai minut heräämään ja samalla löytymään naiseuden.

Olen miettinyt pitäisikö minun kertoa miehen vaimolle mitä on tapahtunut, mutta olen todennut että mies saa itse kertoa. Ja jos vaimo tulee kysymään, kerron kaiken.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi