Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epärealistiset kuvitelmat omasta ulkonäöstä:

Vierailija
28.05.2014 |

oletteko törmänneet ihmisiin, jotka kuvittelevat olevansa suurinpiirtein huippumalleja, vaikka oikeasti ovat ihan tavallisia tallaajia? Esiintyykö tällaista enemmän naisten vai miesten kohdalla?

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen naisen sisällä asuu pieni prinsessa.

Vierailija
2/49 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kaveri pitää itseään mallina. Onhan hänellä mallikansiokin (valottuneita heilahtaneita otoksia muovikansiossa, jotka otti joku juppihippirunkkari lähibaarista)

pottunokka, kanankoivet, yh lähiömutsin kroppa kaikin puolin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, viimeksi tässä topikissa jossa bloggaaja kehuu itseään: http://www.vauva.fi/keskustelu/3992209/ketju/todella_kaunis_tuleva_aiti_bloggaaja

Vierailija
4/49 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo tavannut, mutta paljon sellaisia jotka kuvittelevat olevansa rumempia kuin oikeasti ovatkaan

Vierailija
5/49 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 21:16"]

Joo, viimeksi tässä topikissa jossa bloggaaja kehuu itseään: http://www.vauva.fi/keskustelu/3992209/ketju/todella_kaunis_tuleva_aiti_bloggaaja

[/quote]

Taidat olla jotenkin mieleltäsi sairas kun et tajua. Bloggaajat EIVÄT tee näitä aloituksia itse, tuskin puoliakaan niestä. Johan tuollakin aloittaja yritti moneen kertaan sanoa, ettei ole bloggaaja vaan tämän joku vanha kaveri tms.
Taidat olla avun tarpeessa.

Vierailija
6/49 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tiedän enemmän niitä, jotka eivät näe omaa kauneuttaan. Yleensä syynä joku murrosiän trauma, joka on syöpynyt jonnekin syvälle tunnemuistiin.

Vierailija
7/49 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enoni (joka painaa n. 120 kg) kerran luki jotain lehteä, jossa oli Satu Ruotsalaisen haastattelu. Yhtäkkiä sitten tokaisi "tolla Ruotsalaisellahan on paljon paksummat käsivarret kun mun reidet!" Pitää itseään kyllä muutenkin joka naisen unelmana vielä yli 70-vuotiaanakin...

Naisissa en ole ikinä törmännyt näin epärealistisiin käsityksiin omasta ulkonäöstään.

Vierailija
8/49 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, kaverini kuvittelee olevansa jumalanlahja miehille, lyhyellä tasapaksulla kropallaan. Nätti on naamasta ja osaa ottaa/muokata itsestään kuvia joissa näyttää kauniilta, eikä näytä niissä yhtään itseltään. Sanoi kerran mulle kännissä että saisi iskettyä mieheni multa koska vain, eli on omasta mielestä niin kaunis että veis vaikka rakastuneet miehetkin.

Vierailija
9/49 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 21:24"]

On, kaverini kuvittelee olevansa jumalanlahja miehille, lyhyellä tasapaksulla kropallaan. Nätti on naamasta ja osaa ottaa/muokata itsestään kuvia joissa näyttää kauniilta, eikä näytä niissä yhtään itseltään. Sanoi kerran mulle kännissä että saisi iskettyä mieheni multa koska vain, eli on omasta mielestä niin kaunis että veis vaikka rakastuneet miehetkin.

[/quote]

Huh, miksi tuo on vielä kaverisi? :/

Vierailija
10/49 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kotona laihentava peili, semmonen Ikean tavallinen peili. En huomannut tuota laihentavaa vaikutusta ennen ku monet kaveritki katsoivat itteään mun peilistä ja sanoivat näyttävänsä hoikemmeilta. Monesti siis kuvittelen olevani laihempi, kun katselen itseäni peilistä, vaikka tiedän sen laihentavasta vaikutuksesta. Kun on tottunut näkemään itsensä peilistä, valokuvat voivat olla joskus järkytys. Mutta ihan hyvä buusti päivään ku voi aamulla ajatela olevansa laihempi ku mitä on!

Vierailija
11/49 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini on n. 10 v. sitten ollu aikuismallilistoilla.

Nyt se laittaa sitä vanhaa mallikuvaa fb-profiilin

kuvaksi.

Vierailija
12/49 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma äitini laittoi sanoillaan minut niin matalaksi että olen ikuisesti tällainen tavallinen rumilus. Sama ihminen oli väkivaltainen koko lapsuuteni. En ole enää tekemisessä kyseisen ihmisen kanssa. Elämäni on mahtavaa! I love it.

Vierailija
13/49 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 21:51"]

Kaverini on n. 10 v. sitten ollu aikuismallilistoilla.

Nyt se laittaa sitä vanhaa mallikuvaa fb-profiilin

kuvaksi.

[/quote]

Voisihan kaverisi myös käyttää nykyisiä alusvaatekuviaan fotoshopattuna facebookin profiilikuvina. Tiedän yhden 50+ naisen joka harrastaa tällaista, siis vetää niin paljon sumennusta kuvaan ettei vaan erotu juonteet taikka koko ihminen.

Vierailija
14/49 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli aikoinaan opiskelutoveri, nainen, joka julkisesti kehuskeli itseään älyttömän kauniiksi ja uskoi myös saavansa kenet tahansa miehen. Minä näin kyllä hänet huonohampaisena, luisevana ja purentavikaisena homssuna. Sitten taas toinen ystäväni oli ihan mukavannäköinen nainen, mutta koko ajan kuvitteli olevansa jotenkin muotopuoli. Se on itsetunnosta kiinni.

Vierailija
15/49 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Jännä, että on näin älyttömän paljon naisista. Mun mielestä se on lähes poikkeuksetta niin, että jokainen mies kuvittelee olevansa harvinaisen hyvännäköinen, sekä harvinaisen hyvä sängyssä.Miksi luulette, että kaljamahaiset äijät laahustavat kesäisin ilman paitaa ihmisten ilmoilla? Miksi luulette, että jokaikinen haiseva spurgu kadunkulmasta ajattelee olevansa oikeutettu kommentoimaan naisten ulkonäköä, myös rumalla tavalla? Mulle on ihan tavalliset, astetta karummat miehet kuvailleet ulkonäköänsä tavallista paremmaksi.  Kaikki johtuu siitä, että miehet oikeasti ajattelevat olevansa todella hyvännäköisiä, vaikka olisivat seinästä revittyjä.

Oon välillä ollut todella, todella järkyttynyt kun nettitreffien toinen osapuoli on saapunut paikalle. Poikkeuksetta kaikki ovat "nuorekkaita" , "hyväkuntoisia" ja "katseenkestäviä *ällöttävä silmäniskuhymiö tähän*". Yksikin rupsahtanut, ylipainoinen perheenisä (jätti kummasti mainitsematta profiilissaan) kuvaili silmiään taivaansinisiksi, johon tuijottaessa niihin uppoaa ikuisesti, kroppaansa kuumaksi ja treenatuksi ja itseään hyvin nuorekkaaksi. Ei nähnyt mitään kummallista silminnähden huomattavassa järkytyksessäni. Huhhuh, ihan pahaa tekee miten niin monet voivat elää niin pahoissa harhakuvitelmissa.

Naiset taas tuntuu vihaavan kaikkea itsessään, kasvoissaan ja kropassaan.

Käsi ylös, kuinka moni ei ole tänään miettinyt painoaan/hiuksiaan/ihoaan negatiivisesti? Sitä mäkin.

Vierailija
16/49 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisissa en ole tavannut sellaisia jotka luulisivat olevansa kauniimpia mitä ovat. Itsetunto ongelmia monella. Yksi kuitenkin katseli aina itseään nuorempia ja täysin erityylisiä. Itse oli sellainen arkinen tätityylinen pullero, mutta iski silmänsä nahkarotsi kundeihin.

Miehille minusta on tyypillisempää arvioida itsensä yläkanttiin. Eräs mies joka nuorena oli ollut  kolussa tyttöjen päiväuni oli vanhemmiten todella lihava ja rönttöinen. Hän elää edelleenkin todellisuudessa jossa luulee, että hänellä on saumaa kauniisiin naisiin.

Monesti nuorilla naisilla on huono itsetunto vaikka ovat kauneimillaan. Kun ikää tulee joskus se itsetunto kasvaa vaikka ulkonäköä ei enää ole. Minusta hyvä itsetunto on hyvä juttu, mutta sellainen epärealistisuus ei. Saa toki ihastua kehentahansa aikuiseen, mutta sellainen realistinen näkemys on hyvä silti.

Vierailija
17/49 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä ymmärtänyt noita naisia, jotka kuvittelevat saavansa ihan kaikki miehet, jos vain haluaisivat tietysti (ettei sitä teoriaa tarvitse testata), ne on aina kans ihan perseen näköisiä.

En tunne yhtään kaunista naista, joka selittäisi tuollaista.

Vierailija
18/49 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei tule mieleen kuin Tuksu. En siis oikeassa elämässä tunne ketään tuollaista naista. Taitaa olla enemmän miehinen juttu. Joskus selailen ajan kuluksi deittiprofiileja ja täytyy kyllä sanoa, että miesten "nuorekas ja urheilullinen" voi tarkoittaa ihan mitä tahansa...

Vierailija
19/49 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 22:27"]

En ole ikinä ymmärtänyt noita naisia, jotka kuvittelevat saavansa ihan kaikki miehet, jos vain haluaisivat tietysti (ettei sitä teoriaa tarvitse testata), ne on aina kans ihan perseen näköisiä.

En tunne yhtään kaunista naista, joka selittäisi tuollaista.

[/quote]

Juu, miehille enemmän tyypillistä. Naiset yleensä vähättelevät ulkonäköään ja keskittyvät virheihiinsä,. ovat itsetunto-ongelmiasia, kuvittelevat olevansa rumia vaikkeivat ole.

Miehet usein luulevat olevansa huippukomeita, todellisia saalita. Deittipalstalla tämä huvittaa kovasti. T. deittailija

Vierailija
20/49 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 22:18"]

Jaa. Jännä, että on näin älyttömän paljon naisista. Mun mielestä se on lähes poikkeuksetta niin, että jokainen mies kuvittelee olevansa harvinaisen hyvännäköinen, sekä harvinaisen hyvä sängyssä.Miksi luulette, että kaljamahaiset äijät laahustavat kesäisin ilman paitaa ihmisten ilmoilla? Miksi luulette, että jokaikinen haiseva spurgu kadunkulmasta ajattelee olevansa oikeutettu kommentoimaan naisten ulkonäköä, myös rumalla tavalla? Mulle on ihan tavalliset, astetta karummat miehet kuvailleet ulkonäköänsä tavallista paremmaksi.  Kaikki johtuu siitä, että miehet oikeasti ajattelevat olevansa todella hyvännäköisiä, vaikka olisivat seinästä revittyjä.

Oon välillä ollut todella, todella järkyttynyt kun nettitreffien toinen osapuoli on saapunut paikalle. Poikkeuksetta kaikki ovat "nuorekkaita" , "hyväkuntoisia" ja "katseenkestäviä *ällöttävä silmäniskuhymiö tähän*". Yksikin rupsahtanut, ylipainoinen perheenisä (jätti kummasti mainitsematta profiilissaan) kuvaili silmiään taivaansinisiksi, johon tuijottaessa niihin uppoaa ikuisesti, kroppaansa kuumaksi ja treenatuksi ja itseään hyvin nuorekkaaksi. Ei nähnyt mitään kummallista silminnähden huomattavassa järkytyksessäni. Huhhuh, ihan pahaa tekee miten niin monet voivat elää niin pahoissa harhakuvitelmissa.

Naiset taas tuntuu vihaavan kaikkea itsessään, kasvoissaan ja kropassaan.

Käsi ylös, kuinka moni ei ole tänään miettinyt painoaan/hiuksiaan/ihoaan negatiivisesti? Sitä mäkin.

[/quote]

Naiset tiedostavat alitajuntaisesti, että heidän arvokkain ominaisuutensa on ulkonäkö joka ohjaa urokset parittelemaan. Täysin luonnollista olla huolestunut ulkonäöstään. Kun katukuvaa kahtoo Suomessa, niin vois olla enemmän naiset huolissaan koska jos on, nii eipä näy kauheesti. Selluliittiä ja läskiä ihan teineilläki. Miehillä taas ei niin väliä, koska naiset hakevat miehestä turvaa ja rahaa, ei ulkonäköä. Mielestäni suomalasiet miehet o paremma näkösii ku naiset.

t. mies 33 v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi