Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tapahtuu toiselle naiselle, kun salasuhde on ohi?

Vierailija
22.06.2014 |

Mitä tapahtuu toiselle naiselle, kun salasuhde on ohi? Missään ei ole ikinä näitä tarinoita. Onko toisen naisen särkynyt sydän niin suuri tabu, ettei siitä kukaan kehtaa missään kirjoittaa?

Mulla loppui joitain viikkoja sitten pari vuotta kestänyt salasuhde varattuun (lapsettomaan) mieheen. Tuntuu, että samalla multa katosi elämästäni tärkein ihminen ja menetin kaiken haluni elää. Tiedän, että mies kohteli mua (ja tyttöystäväänsä) todella sikamaisesti, mutta en silti voi olla rakastamatta häntä.

Mulle on aina tuottanut vaikeuksia päästää miehiä lähelle, ja vaikka olen jo 30-vuotias, oli tää mies ensimmäinen, johon uskalsin rakastua. Tavallisesti kukaan ei säväytä mua millään tavalla. Ehkä tämä on syy, miksi olin valmis hölläämään moraaliani ja lähtemään mukaan tähän aivan sairaaseen leikkiin. Nyt en voi muuta kuin syyttää itseäni tyhmyydestäni.

Oon ollut suhteen päätyttyä aivan hermoraunio. Yksin ollessani itken koko ajan enkä saa miestä pois mielestäni. Häpeän suhdetta ja käytöstäni niin paljon, etten ole kehdannut puhua tästä sotkusta kenellekään. 

Juhannus on ollut yhtä helvettiä. Kaikki ystäväni ovat olleet mökkeilemässä miestensä tai perheidensä kanssa ja olen viettänyt koko pitkän viikonlopun yksin kotona sydänsurujeni kanssa. Huomenna pääsee onneksi töihin, niin on pakko yrittää keskittyä johonkin muuhun. Tuleva kesäloma kuitenkin jo pelottaa: selviänkö siitä mitenkään järjissäni, kun nämä kolme päivää ovat ajaneet mut jo hulluuden partaalle?

Onko kukaan ollut vastaavassa tilanteessa? Miten tästä pääsee eteenpäin? Haluaisin kuulla muiden kokemuksista. Musta tuntuu, etten ikinä pääse tästä yli. 

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätetty kirjoitti:

Nostellaas tätä. Täällä jätetty toinen nainen. Miten aloittajalle kävi?

Tulitko jätetyksi vaimon vai jonkun muun vuoksi?

Vierailija
22/60 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että tuntuu halvalta kun tidellisuudentaju palaa ja huomaa tulleensa tosi narratuksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on aivan sama mitä niille toisille tapahtuu. Se tuska minkä miehen kanssa aiheuttavat on jotain sanoinkuvaamatonta. Toivottavasti kokevat samaa ehkäpä korkojen kera elämässään.

Vierailija
24/60 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkavat viinan juomista ja ehkä työpaikka menee alta myös.

Vierailija
25/60 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä toipuu ihan kuin muistakin päättyneistä parisuhteista.Ainahan sitä tuntee itsensä hölmöksi kun tulee hylätyksi.

Vierailija
26/60 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti oletus on, että kyseessä on ollut rakkaussuhde. Kaikillahan ei näin ole ja itsekin jatkoin elämääni entiseen malliin, toki suretti sinänsä läheisen ihmisen menetys. Hyvät välit kuitenkin jäi ja nykyisinkin välillä viestitellään vaikkei aiotaakaan palata entiseen. Kaikkea hyvää miehelle toivon eikä ollut mitenkään huono kokemus hänen kanssaan.

Vierailija
27/60 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä toipuu ihan kuin muistakin päättyneistä parisuhteista.Ainahan sitä tuntee itsensä hölmöksi kun tulee hylätyksi.

Ei ne mitään toivu. Yleensä ovat jo valmiiksi jollainlailla mt-tapauksia ja itsetunto-ongelmaisia. Jos ihan järjellä ajatellaan niin mitä helvetin rakkautta se muka on kun toisella on jo perhe ja vaimo ja siinä mukana roikkuu ja tyytyy yksipuoliseen yht.ottoon ja salatapaamiseen toisen ehdoilla.. Yleensä ne kakkoset rakastuvat mielikuviin ja romantisoivat koko touhun. Säälittäviä minusta.

Vierailija
28/60 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä se päättyi niin, että menin naimisiin. En tosin tuon salasuhteen kanssa. Oudointa oli se, että salasuhde loukkaantui verisesti, koska olin hänen mielestään uskoton. Itse hän sanoi palaavansa vaimon luo ja jotenkin odotti, että minä itkeä tihrustan kaikki illat.

Vierailija
29/60 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne mitään toivu. Yleensä ovat jo valmiiksi jollainlailla mt-tapauksia ja itsetunto-ongelmaisia. Jos ihan järjellä ajatellaan niin mitä helvetin rakkautta se muka on kun toisella on jo perhe ja vaimo ja siinä mukana roikkuu ja tyytyy yksipuoliseen yht.ottoon ja salatapaamiseen toisen ehdoilla.. Yleensä ne kakkoset rakastuvat mielikuviin ja romantisoivat koko touhun. Säälittäviä minusta.

Erittäin hyvä kommentti!! Jotain rikkinäistä heissä on kuten maksullisissa naisissakin.

Vierailija
30/60 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin itse myös varattu ja mies jätti. Kumpikin jatkoi omassa suhteessa vaikkakin todella huonossa mutta eroon ei ole mahdollisuutta. Toivoohan sitä että yhdessä voisi aloittaa uuden elämän. Ei sille mitään voi jos rakastuu muihinkin kuin sinkkuihin.

Vierailija
31/60 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattavat suhtautua lylmästikin, koska ei tunne sydämessään pistosta petollisten horahtelujensa vuoksikaan

Vierailija
32/60 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on aivan sama mitä niille toisille tapahtuu. Se tuska minkä miehen kanssa aiheuttavat on jotain sanoinkuvaamatonta. Toivottavasti kokevat samaa ehkäpä korkojen kera elämässään.

Sen tuskan aiheuttaa se pettävä mies.

Ihan sama kenen kanssa pettää. Se tuska johtuu nimenomaan siitä, että SINUN MIEHESI PETTI SINUT.

Vierailija
33/60 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joistakin toisista naisista tulee ensimmäisiä naisia. Joistakin ei. Minun aviomieheni toisesta naisesta ei tullut. Hänelle oli rankka paikka huomata että mies ei halunnutkaan häntä vaikka me erosimme. Mies alkoikin vehtaamaan muiden naisten kanssa, eikä kääntynytkään hänen puoleensa.  Toiselle naiselle maistuu alkoholi. Paska homma, vaan niin makaa kuin petaa.

Vierailija
34/60 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen tuskan aiheuttaa se pettävä mies.

Ihan sama kenen kanssa pettää. Se tuska johtuu nimenomaan siitä, että SINUN MIEHESI PETTI SINUT.

Totta. Mutta on hänkin ollut siinä tietoisesti mukana, tietäen että joskus totuus tulee vaimolle ilmi ja vaimoon sattuu pahasti. Pitäisikö VAIMON ajatella että voi voi, käypä sääliksi toista naista, on sillä rankkaa? Ja p*skat, itse on asemansa valinnut, kestäköön seuraukset.

tv. toinen samoin ajatteleva

Vierailija
35/60 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi minun on niin vaikeaa ymmärtää tai samaistua tähän vastaajaan? Ei, en vain pysty. Vaikka en ole edes 'toinen nainen'. Jos oma mieheni pettäisi minua toisen naisen kanssa, niin toki eroaisin, muttei elämäni siihen kaatuisi.

Vierailija
36/60 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Kannattaa blokata koko tyyppi pois: poistat kaikki yhteystiedot ja kontaktit somessa. Estät puhelut ja viestit. Vain keskittymällä itseesi pääset yli. Kakkosista harvemmin tulee ykkösiä, ja jos tuleekin niin saattaa jäädä uudestaan kakkoseksi.

Vierailija
37/60 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä särkynyt sydän? Minä pidin muutaman vuoden rakastajaa vain seksin vuoksi. Aikanaan kipinä sammui, ja jatkoin aviomieheni kanssa, rakastaja vaimonsa kanssa.

Vierailija
38/60 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun eksäni salarakas on nykyinen avovaimo. Lopettivat homman kertaalleen ja aloittivat sitten uudelleen ja tässä vaiheessa eksäni uskalsi tunnustaa rakastuneensa toiseen naiseen. Minun maailmani meni sirpaleiksi, mutta niin se vaan on aika korjannut haavat. Mitään pahaa en heille toivo, heidän onnensa ei enää millään tavalla ole minulta pois.

Vierailija
39/60 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä sinulle. Ero on aina vaikea on sitten se eka tai toka "vaimo". Sinun ei auta muuta kuin ottaa yksi askel kerrallaan ja herätä aina uuteen aamuun. Helppoa se ei ole, mutta elämä on iloja ja suruja. Alkuun kannattaa keskittyä arjen pyörittämiseen ja keksiä itselle tekemistä, jotta pahan mielen unohtaa. Miehelle ei kannata viestiä vaan yrittää pysyä erossa kaverista.

Jos haluat ajatella positiivisesti, niin häviäjä tässä oli mies. Hän jatkaa suhdetta, jossa ei ole onnellinen.

Vierailija
40/60 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surun jälkeen toipuminen. Mies on valehdellut rakkautta mutta mitä sellaisella rakkaudella tekee. Pitäköön ykkönen hyvänään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi