Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kotoa muuttaneet nuoret aikuiset / aikuiset

Vierailija
22.06.2014 |

Tulevatko vanhempien luo milloin tahtovat ja onko vielä avain sinne? Onko itselläso avain vanhempiesi kotiin ja ilmoitatko tulostasi tai kysytkö, voiko tulla käymään?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisilla lapsillani ei ole avaimia, mutta tietävät miten sisään pääsee:), välillä tulevat muuttokuorman kanssa takaisin kotiin, vaikka ovat jo vuosia sitten muuttaneet pois kotoa, kivahan se on, vaikka se oma elämä minullakin on.

Jos tulevat minua katsomaan soittavat kyllä että oletko kotona, jos on muuta asiaa paikkakunnalle ilmoittavat että tulevat yöksi tms.

Vierailija
22/25 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempiemme ovet ovat aina avoinna. Olemme sisarusten kanssa aina tervetulleita. Välimatkaa muutama kilometri, joten voin piipahtaa vaikka iltasella siitä etukäteen ilmoittamatta. Mutta tämä toimii myös toiseen suuntaan. Heidän ei todellakaan tarvitse ilmoitella, jos haluavat tulla iltakahville. Kotoa olen muuttanut pois jo 20 vuotta sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole avaimia, sovitaan kyläilyistä etukäteen. Välimatkaa 400 km.

Vierailija
24/25 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avain löytyy ja vanhempien luona viereisessä kaupungissa käynkin edelleen parisen kertaa viikossa, yökylissä ja talon ollessa tyhjilläänkin ihan jo koiran hoidon vuoksi. Olen 22v ja kolme vuotta omillani asunut, mutta olemme edelleen vanhempien ja pikkusisarusten kanssa tiivis osa toistemme elämää! Minun pikkuyksiöön ei heillä avainta tosin ole, vara-avain poikaystävällä. Mutta on ihanaa, että olen aina odotettu koti-kodissani :) jääkaapillakin sopii käydä ihan omine lupineen :)

Vierailija
25/25 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 13:34"]En ole ihan nuori aikuinen  ja olen muuttanut kotoa jo 17 vuotta sitten ja minulla on vieläkin avain vanhempien taloon. Selvittelen vierailujani kyllä etukäteen, koska asun vajaan 8000 kilometrin päässä.

? Et tee pikavisiittejä? Aika mielikuvituksetonta:)