Kukaan muu jo avannut kaljaa tai siideriä tai muuta alkoholivirvoketta?
Heräsin kuudelta, join kahvin, tein aamiaisen, söin aamiaisen, join lisää kahvia, istuin mökkikuistilla ja kuuntelin radiota.
Kello tuli seitsemän.
Ja nostan ihan oikeasti itselleni hattua, että odotin yhdeksään, ja sitten avasin kaljan.
Tulee lyhyt juhannuspäivä, koska väsähdän varmasti iltapäivällä vaikka varsinaisesti kännit eivät nyt mielessä olekaan, ja se nyt on oma moka ja oma harmi. Kunhan totesin.
Muita, jotka avasivat jo?
Hyvää juhannusta!
Kommentit (21)
Neljäs kalja menossa. Kohta lähden ajelemaan mökille.
minä vietän raittiin juhannuksen. Sääliksi käy teitä alkoholisteja
Elämää kannattaa elää eikä valittaa joka asiasta
Haluaisin napsaista energiajuoman auki muttei oo. Pitää varmaan keittää kahvit. Heräsin 9:50 niin ei nyt vielä mitään alkoholijuomaa. Myöhemmin ehkä. Ahdistukseni ja pakko-oireinen häiriöni tosin on ollut aika pahana viime ajat, että mietin kahdesti avaanko siideritölkkiä.
Se kirjoitti:
minä vietän raittiin juhannuksen. Sääliksi käy teitä alkoholisteja
Sama täällä, pepsi maxin avasin aamulla ja se riittää.
En tarvitse turhia kaloreita alkoholista.
Ap, lopeta se teeskentely! Nyt Kossu kolmella huikalla naamaan ja sitten järvelle soutelemaan! Näytä että sinusta on siihen, väittävät kukkahatut sitten mitä tahansa!
Lähdetään kohta retkeilemään. Ei alkoholia. Vietetään päivä nauttien toisistamme ja hyvästä ruuasta. Hyvää juhannusta kaikille, olitte sitten selvinpäin tai jurrissa😊
Vierailija kirjoitti:
Ap, lopeta se teeskentely! Nyt Kossu kolmella huikalla naamaan ja sitten järvelle soutelemaan! Näytä että sinusta on siihen, väittävät kukkahatut sitten mitä tahansa!
Tästähän tuli hyvä ketju!
Kossua ei ole, enkä teeskentele kun sanon, etten voi, koska väkevät eivät sovi minulle.
Istun mieluummin kuistilla kuin lähden järvelle.
Radio kyllä soi vähän kovemmalla kuin vielä tunti sitten. Että sillä tavalla irrottelen!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Lähdetään kohta retkeilemään. Ei alkoholia. Vietetään päivä nauttien toisistamme ja hyvästä ruuasta. Hyvää juhannusta kaikille, olitte sitten selvinpäin tai jurrissa😊
Kiitos, samoin, ja mukavaa retkeä! ☺️
Ap
Selvin päin lapsiperheen juhannus! Aamutoimet tehty. Kohta alkaa grilliruoan valmistus, mutta katselen nettiä vähän aikaa. Sää suosii.
Pitäisi käydä kaupassa ostamassa lisää kaljaa mutta sinne pitää mennä kävellen kun eilisen jäljiltä en ole ajokunnossa. Matkaa on pari kilometriä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kossua ei ole, enkä teeskentele kun sanon, etten voi, koska väkevät eivät sovi minulle.
Radio kyllä soi vähän kovemmalla kuin vielä tunti sitten. Että sillä tavalla irrottelen!
Ap
Niin että häiriköit muita sillä radion soitattamisella. Toiset haluaa kuunnella luonnon ääniä ja sinä häiriköit itsekkäästi
Vai vielä ekaa avannut? Minä olen kännissä kuin käki!
Vierailija kirjoitti:
Vai vielä ekaa avannut? Minä olen kännissä kuin käki!
Älä valehtele
Annoin eilen korttini miehelle kun hänen piti käydä Alkossa meille juhannusjuomat ja itse en pääse.
Mies nukkuu edelleen (ei asuta yhdessä).
Taitaa jäädä juomatta tänään, en tiedä että harmittaako edes.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Niin että häiriköit muita sillä radion soitattamisella. Toiset haluaa kuunnella luonnon ääniä ja sinä häiriköit itsekkäästi
Olen yksin 😯
- ap
Vasta aamukahvia tässä juon. En pysty juomaan alkoholia juuri yhtään, tulee vain huono olo. Illalla juon kyllä saunaoluen. Enkä mitenkään ylpeile tällä asialla, mukava olisi juoda joskus enemmänkin mutta kroppa ei enää kestä. Nuorena olin liki alkoholisti. Leppoisaa juhannusta kaikille!
Aamulla hain viiniä, pitää antaa viiletä iltaan saakka ennenkuin lipittelen. Niin ja viimeksi olen juonut mitään alkoholipitoista toukokuun alussa kun kävin vanhempieni luona ja faija oli ostanut mulle saunasiiderin (1 kpl) eli tosiaan ihan toivoton alkoholisti olen.
Eka auki, kello jo 10:00