Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kukaan muu jo avannut kaljaa tai siideriä tai muuta alkoholivirvoketta?

Vierailija
25.06.2021 |

Heräsin kuudelta, join kahvin, tein aamiaisen, söin aamiaisen, join lisää kahvia, istuin mökkikuistilla ja kuuntelin radiota.

Kello tuli seitsemän.

Ja nostan ihan oikeasti itselleni hattua, että odotin yhdeksään, ja sitten avasin kaljan.

Tulee lyhyt juhannuspäivä, koska väsähdän varmasti iltapäivällä vaikka varsinaisesti kännit eivät nyt mielessä olekaan, ja se nyt on oma moka ja oma harmi. Kunhan totesin.

Muita, jotka avasivat jo?

Hyvää juhannusta!

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka auki, kello jo 10:00

Vierailija
2/21 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljäs kalja menossa. Kohta lähden ajelemaan mökille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/21 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä vietän raittiin juhannuksen. Sääliksi käy teitä alkoholisteja

Elämää kannattaa elää eikä valittaa joka asiasta

Vierailija
4/21 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin napsaista energiajuoman auki muttei oo. Pitää varmaan keittää kahvit. Heräsin 9:50 niin ei nyt vielä mitään alkoholijuomaa. Myöhemmin ehkä. Ahdistukseni ja pakko-oireinen häiriöni tosin on ollut aika pahana viime ajat, että mietin kahdesti avaanko siideritölkkiä.

Vierailija
5/21 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kirjoitti:

minä vietän raittiin juhannuksen. Sääliksi käy teitä alkoholisteja

Sama täällä, pepsi maxin avasin aamulla ja se riittää.

En tarvitse turhia kaloreita alkoholista.

Vierailija
6/21 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, lopeta se teeskentely! Nyt Kossu kolmella huikalla naamaan ja sitten järvelle soutelemaan! Näytä että sinusta on siihen, väittävät kukkahatut sitten mitä tahansa!

Vierailija
7/21 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä jo täydet tulet!!

Vierailija
8/21 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdetään kohta retkeilemään. Ei alkoholia. Vietetään päivä nauttien toisistamme ja hyvästä ruuasta. Hyvää juhannusta kaikille, olitte sitten selvinpäin tai jurrissa😊

Vierailija
9/21 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, lopeta se teeskentely! Nyt Kossu kolmella huikalla naamaan ja sitten järvelle soutelemaan! Näytä että sinusta on siihen, väittävät kukkahatut sitten mitä tahansa!

Tästähän tuli hyvä ketju!

Kossua ei ole, enkä teeskentele kun sanon, etten voi, koska väkevät eivät sovi minulle.

Istun mieluummin kuistilla kuin lähden järvelle.

Radio kyllä soi vähän kovemmalla kuin vielä tunti sitten. Että sillä tavalla irrottelen!

Ap

Vierailija
10/21 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähdetään kohta retkeilemään. Ei alkoholia. Vietetään päivä nauttien toisistamme ja hyvästä ruuasta. Hyvää juhannusta kaikille, olitte sitten selvinpäin tai jurrissa😊

Kiitos, samoin, ja mukavaa retkeä! ☺️

Ap

Vierailija
11/21 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvin päin lapsiperheen juhannus! Aamutoimet tehty. Kohta alkaa grilliruoan valmistus, mutta katselen nettiä vähän aikaa. Sää suosii.

Vierailija
12/21 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi käydä kaupassa ostamassa lisää kaljaa mutta sinne pitää mennä kävellen kun eilisen jäljiltä en ole ajokunnossa. Matkaa on pari kilometriä.

Vierailija
13/21 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kossua ei ole, enkä teeskentele kun sanon, etten voi, koska väkevät eivät sovi minulle.

Radio kyllä soi vähän kovemmalla kuin vielä tunti sitten. Että sillä tavalla irrottelen!

Ap

Niin että häiriköit muita sillä radion soitattamisella. Toiset haluaa kuunnella luonnon ääniä ja sinä häiriköit itsekkäästi

Vierailija
14/21 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka kalja avattu.

Vierailija
15/21 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai vielä ekaa avannut? Minä olen kännissä kuin käki!

Vierailija
16/21 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai vielä ekaa avannut? Minä olen kännissä kuin käki!

Älä valehtele

Vierailija
17/21 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin eilen korttini miehelle kun hänen piti käydä Alkossa meille juhannusjuomat ja itse en pääse.

Mies nukkuu edelleen (ei asuta yhdessä).

Taitaa jäädä juomatta tänään, en tiedä että harmittaako edes.

Vierailija
18/21 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Niin että häiriköit muita sillä radion soitattamisella. Toiset haluaa kuunnella luonnon ääniä ja sinä häiriköit itsekkäästi

Olen yksin 😯

- ap

Vierailija
19/21 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta aamukahvia tässä juon. En pysty juomaan alkoholia juuri yhtään, tulee vain huono olo. Illalla juon kyllä saunaoluen. Enkä mitenkään ylpeile tällä asialla, mukava olisi juoda joskus enemmänkin mutta kroppa ei enää kestä. Nuorena olin liki alkoholisti. Leppoisaa juhannusta kaikille!

Vierailija
20/21 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla hain viiniä, pitää antaa viiletä iltaan saakka ennenkuin lipittelen. Niin ja viimeksi olen juonut mitään alkoholipitoista toukokuun alussa kun kävin vanhempieni luona ja faija oli ostanut mulle saunasiiderin (1 kpl) eli tosiaan ihan toivoton alkoholisti olen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme