Onko maskisuositus vielä voimassa?
Esim kaupoissa, julkisissa kulkuneuvoissa, työpaikoilla? Tietäiskö joku?
Kommentit (14)
Ihan sama. Älä käytä.
Se ei auta. Korona-asiantuntija Fauci sanoi jo reipas vuosi sitten, että tämä virus on niin pieni että maskit eivät auta siihen. Ellei se virus ole tässä välissä kasvanut koossaan, niin ei ne maskit auta siihen vieläkään.
Junassa näin kun konduktoori sanoi matkustajalle että pistätkö maskin, niin hän sanoi vain "ei kiitos" ja se oli siinä, jatkoi matkaansa.
Sano "ei kiitos". Sinne minne minua ei ilman maskia oteta, sinne ei myöskään minun rahani virtaa. Se on minun uusi normaali.
Kannattaa tukea yrityksiä, joissa työntekijät on ilman vaippaa ja sallivat sinne ihmisiä ilman vaippaa.
Tue normaaliutta.
THL sanoi, että he eivät suositusta pura ikinä.
Mitä väliä? Pidin maskia ennen suositusta ja pidän edelleen. Omaa älyä voi katsos käyttää.
T: ffp2
Vierailija kirjoitti:
Olipa typerä kommentti,
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä? Pidin maskia ennen suositusta ja pidän edelleen. Omaa älyä voi katsos käyttää.
Mutta sinä suostut olemaan käyttämättä omaa järkeäsi?
Katso kuntasi nettisivuilta suositukset.
Suositus kasvomaskien käytöstä kansalaisille - Infektiotaudit ja rokotukset - THL
https://thl.fi/web/infektiotaudit-ja-rokotukset/ajankohtaista/ajankohta…
DXTR kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta sinä suostut olemaan käyttämättä omaa järkeäsi?
Saahan hän käyttää sitä jos haluaa.
Itse kannatan valinnan vapautta. Se olkoon jokaisen oma päätös pitääkö maskia, ottaako piikin.
En jaksa lukea kaikkia kommentteja, mutta kerron nyt kaikkia sitovan kommentin; Venäjän federaatio ei ikinä voi hyväksyä Ukrainan jäsenyyttä Natossa. Se vain on niitä juttuja, joita ei voi tapahtua. Koko Venäjä on saanut alkunsa Ukrainassa.
IS:ssa oli hyvä juttu suomalaisten maskitottelevaisuudesta. Siinä sanottiin lopussa, että jos tämä virus kukistuisi maskien käytöllä, tämä virus olisi kukistunut Suomessa jo aikoja sitten.
Se kertoo kaiken oleellisen maskien tehosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa typerä kommentti,
No niin ne sanoivat. Eivät voi kuulemma sellaisia purkuja määrätä tai purkaa.
Viime kesänä ei käytetty maskeja ja tartuntoja oli ehkä 2 päivässä. Nyt käytetään maskeja ja tartuntoja on 148 päivässä. Siitä voi vetää johtopäätökset.