Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskoisitko omaa miestäsi tällaisessa asiassa?

Vierailija
21.06.2014 |

Oma mieheni on luotettava, meillä ei ole ollut mitään syytä epäillä toista. Tavallisia riitoja on tietenkin ja välillä tuntuu, ettei mikään suju. Yhdessä ollaan oltu 16 vuotta. 

Kevät on ollut aika rankka, on ollut isoja muutoksia elämässä ja molemmat olemme olleet aika kireitä ja väsyneitä.

Mies sanoi kesäkuun alussa, että haluaisi lähteä pariksi päiväksi yksin mökille. Ihan vain muuten vain, rauhaan ja omiin ajatuksiinsa keskittymään. Mikäs siinä, oli siellä viime viikonlopun ja tuli hyväntuulisena takaisin.

Toissapäivänä tuli puhetta polttoaineen hinnoista jossain yhteydessä ja mies jatkoi aihetta kertomalla tankanneensa auton paikassa X mökille mennessä. Muutenhan tässä nyt ei olisi mitään ihmeellistä, mutta mies kertoi juttua näin:

"Me huomattiin, ettei autossa ollut tarpeeksi bensaa jossain Riihimäen kohdalla ja yritettiin muistella missä se seuraava huoltoasema oli. No, me ajettiin kuitenkin Linnatuuleen asti, näytti sen verran olevan sitä bensaa. Ajettiin siitä sitten suoraan mökille. Ai niin, me nähtiin muuten peuroja jossain Hämeenlinnan jälkeen pellolla!"

Kuuntelin hetken vähän epäluuloisena, että kuulinko oikein ja kertoiko siis mies nyt siitä viime viikonlopun reissusta, jolloin oli mennyt yksin mökille vai kertoiko jostain toisesta reissusta joidenkin muiden kanssa. Olin pari sekuntia hiljaa ja kysyin että ketkä me. Mies meni hämilleen ja kysyi takaisin että mitä ketkä me. Sanoin, että kertoi koko jutun me-muodossa, vaikka oli siis mennyt yksin. Mies sanoi, että oho, sanoinko, siis minä tietenkin. Ja sanoi taas, että oho, onpa hassua.

Sanoissa voi seota, tietenkin. Mutta jos kuvittelisin päässäni jotain matkaa johonkin, näkisin sen tilanteen kuvina, enkä vahingossakaan kertoisi mitään tarinaa me-muodossa, jos olisin mennyt yksin. Siksi tuo kuulosti niin epäilyttävältä. 

Jos SINUN miehesi olisi "seonnut sanoissaan" noin, uskoisitko menneen silti yksin vai alkaisitko epäillä jotain?

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäi nyt vaivaa, et selviskö tää ? Miten on ap?

Vierailija
62/72 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 16:18"]En kyllä ostaisi ruokia mökille kaverillekin, eli jos siellä mökillä on ollutkin joku, mies tai nainen seurana, niin kai hänkin on ottanut syötävää mukaan?????? Vai oletatteko, että kun menette kaverinne mökille, että siellä on kaikki tarjoilut valmiina, vai että miehen kuuluisi pakata evästä mukaan myös tälle "mielikuvitus" rakastajattarelleen? Eli vaikka olisi ostettu ruokaa vain yhdelle niin ei se todista mitään.

[/quote]

No se että on ostettu vain yhdelle ei ehkä todista mutta jos ruokaa ois ostettu hirveät määrät ja esim pareittain jotain niin voishan se antaa viitteitä että siellä on ollut useampi (?????? Olikohan siinä tarpeeksi???). Ja jos itse oisin toinen nainen menossa miehen mökille niin kyllä ehkä olettaisin että se mies on myös ruuat hankkinut sinne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot sille miekkosellesi että rakastat häntä ja etttä teillä on upea suhde ja luotat häneen, etkä ole vihainen vaikka hän jonkun kanssa mökillä olisikin ollut. Että kertoo nyt oliko siellä joku kaveri vai oliko hän oikeasti yksin.ja että juttu jää sitten siihen

Vierailija
64/72 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
65/72 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen näkökulma (omia kikkoja):

1. Vähän kuulostaa erikoiselta - en itse käyttäisin me-muotoa, jos olisin yksin ollut liikenteessä!

2. Oletko varma, että puhelin jäi nyt "vahingossa" tutkittavaksi - mä teen sen joskus tarkoituksella, kun tiedän että on varmasti puhdas!

3. Mökille ei mennä viikonlopuksi naisen kanssa, jos kyseessä pelkkä seksisuhde - panna ehtii parissa tunnissa muutenkin ja monessa paikassa ihan arjessa. Tunteita on mukana, jos viikonlopuksi pitää päästä "yhteen"...

Sorry... kuulostaa mun korvaan ihan klassiselta lipsahdukselta ja hätävalheelta sekä peittelyltä!

Vierailija
66/72 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä taas ylempänä yks hyvä esimerkki ilmeisesti? pettäjämiehestä.. Olet siis itsekin pettäjä ja tiedät näköjään mistä puhut.

Vierailija
67/72 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 16:57"]

Siinä taas ylempänä yks hyvä esimerkki ilmeisesti? pettäjämiehestä.. Olet siis itsekin pettäjä ja tiedät näköjään mistä puhut.

[/quote]

Kyllä, olen pettänyt ja siksi tiedän mistä puhun. Eikö se selvinnyt ihan lukemalla tuo mun viesti? 

Vierailija
68/72 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkista myös auton ovien lokerot ja penkkien aluset. Millaisia roskia sieltä löytyy? Jos esim. salmiakkirasia, ja miehesi ei syö salmiakkia, niin saat jonkin johtolangan.

Vierailija
69/72 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavan kerran seuraat perässä möksälle, kiikarit messiin ja maastoasu päälle, puskan taa vakoilee, sillä se selviää.

Vierailija
70/72 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso miestäsi silmiin ja kysy kysymyksesi: jos silmät menee vasemmalle, valehtelee. Aivot ajattelee jotain, silmät on sielujen peili. Tosin, joskus oma puolisoni juttelee tehneensä jotain yksin, mutta joudun huomauttamaan, että mäkin olin mukana (me).

Jos sillä oli poikien reissu kuitenkin mökille?

Vierailija
71/72 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roikut liikaa palatalla niinkuin sanoitkin. Ei varmana veisi toista naista mihinkään sukumökille, sinnehän olisi voinut pelmahtaa kuka tahansa!

Minäkin olen huomannut miettiväni ihan kummia juttuja alettuani lukemaan palstaa. Ei mitään syytä epäillä ketään mistään enkä ole edes mustaaukkaista sorttia mutta silti mietin välillä onko miehellä suhde töissä tai käyttääkö huumeita selkäni takana. Välillä menen ihan kierroksille ja pakko tunnustaa toiselle mitä miettii.

Sano miehellesi rehellisesti, että sori jankutus mutta asia vaivaa kovasti ja mietit oliko siellä jonkun kanssa.

Vierailija
72/72 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiva esiin sisäinen Shelok Holmesisi ja selvitä mitä ukko mökillään puuhailee.