Mihin kipuun synnytyskipuja voisi verrata?
En tarkoita, että miltä synnytyskivut tuntuu vaan sitä, että onko sinulla ollut elämässäsi kipua, joka ois tuntunut yhtä kivuliaalta kuin synnytyskivut.
Kommentit (50)
Ei mihinkään. Se on käsittämätön, sanoinkuvaamaton tuska.
Nalkuttavaan akkaan, sattuu hemmetisti korviin.
Hammas särky . Ootteko nauranut viimeksi milloin YouTube Ismo passiivinen kansa . No synnytyskivut ehkä mies voi hiukan kokea umpisuoli puhkeaa tai jotain sellaista .
Yllättävää oli niin kokonaisvaltainen kipu, kun muut kokemani kovatkin kivut ovat olleet paikallisia, kohdistuneita selkeästi johonkin.
Kyllä se vain tuntuu siltä kuin lantiota vedettäisiin kahteen eri suuntaan. Kova kipu, jollaista ei oikein muulloin koe. Ainakaan, jos on kivuttomat tai lähes kivuttomat kuukautiset.
Umpparin puhkeaminen,mutta siihenkin kipuun auttoi lääkkeet,synnytyskipuun ei
Kuukautiskivut vertautuvat tähän. Minulla niin pahat, että olen oksennellut.
Hammaskipu on ollut aivan hirveää mutta synnytyskipu on niin kokonaisvaltaista että sille en löydä omista kokemuksista vertaa.
Ihan sama vaikka olisin kuollut siihen paikkaan, kunhan olisin päässyt pois siitä tilanteesta.
IBS kipukohtaus, joka yleensä menee ohi kun saa suolen tyhjäksi, joskus ummetusta, joskus ripulia, joskus sekä että. Synnyttäminen otti yllättävän vähän kipeää sellaisella puukolla pistämistyyliin mitä olin kuvitellut. Se muistutti enemmän jomottavaa kuukautiskipua, ja loppuvaiheessa just sitä pöntöllä tapahtuvaa kauheaa kipua, ponnistamisineen kaikkineen, ibs ei vaan tee sitä pakottavaa ponnistamistunnetta joka tuntui kyllä tosi inhottavalta mutta ei kovin kipeältä.
Vierailija kirjoitti:
Kuukautiskivut vertautuvat tähän. Minulla niin pahat, että olen oksennellut.
Oletko siis synnyttänyt?
Sellainen kipu, kuin luita ja jänteitä revittäisiin irti toisistaan. Sehän siinä tapahtuukin, kun lantion liitokset venyvät ja paukkuvat ja antavat periksi. Samankaltaista kipua olisi varmaan se, jos joku alkaisi kovakouraisin ottein purkaa polvea osiin, tosin se olisi pienemmän alueen kipua. Supistukset ovat sitten asia erikseen, mutta tuo kuvaa ponnistusvaiheen kipua.
Synnytyskipu on ollut elämäni kamalin ja suurin kipu mitä olen kokenut.
SE kun mies saa pakit instabeibeltä. Sattuu
Minulla oli sisäinen verenvuoto. Hermo kipua tuli kylkiin, olkapäihin ja mahaan muutamien minuuttien välein liikkuminen pahensi tilannetta. Kipu oli niin voimakasta että taju lähti.
Noidannnuoli. Kipu on siinä todella kova, miltei sietämätön.
Minulla oli synnytyskivut myös selässä, en meinannut millään pystyä olemaan selällään. Oli kuin rautakankea olisi työnnetty ristiselkään.
Umpisuolentulehdus oli kevyttä kamaa. Lähelle pääsee parin vrk:n sappikohtaus. Ponnistusvaihe oli helppo ja yllättävän kivuton, mutta parin vrk:n avautumisvaihe oli ... sietämätöntä välillä. Ja kaikki kertaa neljä, viimeiset kaksi syntyivät suunnitellulla sektiolla, ja kivut alkoivat vasta sektion jälkeen. Ne eivät oikeastaan ole hävinneet ollenkaan, tuli hermovaurioita, jotka oireilevat vielä 15v jälkeen.
Kuukautiset. Mulla on monirakkulainen oireyhtymä.