Ahdistaa stalkkaavat miehet
Miehet joiden kanssa on joskus ollut jotain pientä juttua, miehet, joille on joskus vain ollut ystävällinen, exät, kollegat jne. Mikä tällaisia miehiä vaivaa? Tekisi mieli poistaa Facebook, Insta ja LinkedIn tällaisten ahdistavien stalkkereiden vuoksi. Estäminen ei auta, kun sitten tekevät uusia tilejä.
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Paras oli kun exäni vuosien takaa ihmetteli että miksen ole instagramissa. Niin no miksen jos tein sinuunkin niin suuren vaikutuksen 2 kk seurustelulamme että minua täytyy etsiä vielä 10 vuotta myöhemmin.
Huhuh täytyy kyllä ihmetellä, miten nää miehet jaksaa? Ite unohdan esim kpää exät, enkä todellakaan ala kyyläilemään, mitä heille kuuluu.
Mä tein kerran sellaisen virheen, että nauroin hauskalle vitsille, jonka esitti tyyppi joka ei ollut varsinaisesti tuttu, mutta samassa seurueessa koska oli tutun tuttu. Tämä tyyppi keksi sitten siitä, että kun nauroin, olin varmaan kiinnostunut. No en ollut, ja loppuviimein oli mentävä niin pitkälle, että hankin virallisen lähestymiskiellon. Ikinä en enää naura miesten vitseille.
perässä ravaavalla ja suuta soittavalla naikkosella on kyllä hyvin usen psykiatrinen ongelma. yrittää tyrkyttääitseään ja kun menee pieleen saa sitten mm. lakimiehen kimppuunsa häirinnästään. se taas ei näyttänyt naikkosta kovasti hymyilyttävän.
Stalkkijengiläinen koettaa taas tukahduttaa keskustelun. Ei taida tyttöihin tepsiä.
Semmoset ne stalkkaa, joilla ei ole varaa katkeruuteen, syystä torjutut. Niiden kaveritkin on samaa maata, siitä syntyy hieno yhdistymys.
Vierailija kirjoitti:
Mä tein kerran sellaisen virheen, että nauroin hauskalle vitsille, jonka esitti tyyppi joka ei ollut varsinaisesti tuttu, mutta samassa seurueessa koska oli tutun tuttu. Tämä tyyppi keksi sitten siitä, että kun nauroin, olin varmaan kiinnostunut. No en ollut, ja loppuviimein oli mentävä niin pitkälle, että hankin virallisen lähestymiskiellon. Ikinä en enää naura miesten vitseille.
Toinen 100% varma merkki kiinnostuksesta on hiusten koskeminen. Tulet vaikka hikisenä lenkiltä, törmäät puolituttuun mieheen, joka haluaa jutella, korjaat tukan pois silmiltä, niin mies tulkitsee, että hivelee hiuksiasi, koska olet kiinnnostunut.
Sinua tuntuu ahdistavan ihan kaikki
Tästä ei puhuta, koska se on niin yleistä ja naiset ovat alistuneet. Tuijottaminen on myös ahdistelua. Erityisen hämmentävä on kumppaninsa seurassa tuijottava mies. Luuleeko tosissaan että nainen kiinnostuu?
Mitä opimme, älä naura, koske hiuksia, hymyile, ole ystävällinen-älä ole ihminen- koska voit saada vihat niskaan, kun normi käytös tulkitaan seksuaalisten linssien läpi. Tässä on miehen ja naisen ero.
Miehet kyllä helposti luulee ,että nainen on kiinnostunut. Vähän aikaa sitten naapuritalon mies tervehti minua, tervehdin tietysti takaisin. Seuraavan kerran hän alkoi jutella niitä näitä ,sireenin kukkimisesta ja lintujen pesinnästä. Luulin että on vaan ystävällinen. No sitten tulikin yöllä humalapäissään laulamaan ikkunan alle ja aamulla huomasin sotkuisen epäselvän kirjeen eteisessä. On niin rakastunut minuun ym paskaa. Minä olen naimisissa, kyllä inhotti koko tyyppi. Laitoin anonyymin tekstiviestin ,uhkasin poliisillakin. Nyt ei ole enää tervehtinytkään. Onneksi.
Vierailija kirjoitti:
Paras oli kun exäni vuosien takaa ihmetteli että miksen ole instagramissa. Niin no miksen jos tein sinuunkin niin suuren vaikutuksen 2 kk seurustelulamme että minua täytyy etsiä vielä 10 vuotta myöhemmin.
Somettomuus on kieltämättä kätevä karkotin mahdollisille stalkkaajatyypeille.
Yhdessä opiskeluaikaisessa harjoittelussa tutustuin heti ensimmäisenä päivänä nuoreen mieheen, joka vaikutti sinänsä mukavalta ja puheliaalta mutta vähän yli-innokkaalta ja tilannetajuttomalta. Pyysi Facebook-kaveriksi, johon vastasin, etten ole kyseisessä palvelussa. Naamansa vääntyi nutturalle välittömästi ja hän näytti ihan siltä, että olisi juuri haistanut jotain todella pahaa :D Yritti vielä änkyttää jotain, että n-niin mutta mikset ole johon kommentoin vain, että en halua.
Jonkin ajan kuluttua korviini kantautui, että kyseinen nuori mies yritti treffeille kaikkia uusia naistyöntekijöitä ja -harjoittelijoita, ja oli somessakin ilmeisesti melkoinen pommittaja ja roikkuja. Ei käsittääkseni ole mikään S. Lammi -osaston sekopää mutta lapsellisuudessaan ja ripustautuvuudessaan silti raskas käytökseltään.
Mitä? Olenko minäkin stalkkeri jos käyn katsomassa exän päivitystä?
Kumma kun miehiä saa solvata ihan kaikesta.
Vierailija kirjoitti:
Miehet kyllä helposti luulee ,että nainen on kiinnostunut. Vähän aikaa sitten naapuritalon mies tervehti minua, tervehdin tietysti takaisin. Seuraavan kerran hän alkoi jutella niitä näitä ,sireenin kukkimisesta ja lintujen pesinnästä. Luulin että on vaan ystävällinen. No sitten tulikin yöllä humalapäissään laulamaan ikkunan alle ja aamulla huomasin sotkuisen epäselvän kirjeen eteisessä. On niin rakastunut minuun ym paskaa. Minä olen naimisissa, kyllä inhotti koko tyyppi. Laitoin anonyymin tekstiviestin ,uhkasin poliisillakin. Nyt ei ole enää tervehtinytkään. Onneksi.
No miten niitä lähestymisyrityksiä sitten pitäisi tehdä?
Vierailija kirjoitti:
Mitä? Olenko minäkin stalkkeri jos käyn katsomassa exän päivitystä?
Kumma kun miehiä saa solvata ihan kaikesta.
Jos joku käy katsomassa julkista someprofiilia, niin ei todellakaan ole kyse stalkkaamisesta. Stalking on suomeksi vaanimista, somessa hilluminen ei sitä ole. Vähän kuin mieltäisi puhelinluettelon lukemisen stalkkaamiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Somettomuus on kieltämättä kätevä karkotin mahdollisille stalkkaajatyypeille.
Yhdessä opiskeluaikaisessa harjoittelussa tutustuin heti ensimmäisenä päivänä nuoreen mieheen, joka vaikutti sinänsä mukavalta ja puheliaalta mutta vähän yli-innokkaalta ja tilannetajuttomalta. Pyysi Facebook-kaveriksi, johon vastasin, etten ole kyseisessä palvelussa. Naamansa vääntyi nutturalle välittömästi ja hän näytti ihan siltä, että olisi juuri haistanut jotain todella pahaa :D Yritti vielä änkyttää jotain, että n-niin mutta mikset ole johon kommentoin vain, että en halua.
Jonkin ajan kuluttua korviini kantautui, että kyseinen nuori mies yritti treffeille kaikkia uusia naistyöntekijöitä ja -harjoittelijoita, ja oli somessakin ilmeisesti melkoinen pommittaja ja roikkuja. Ei käsittääkseni ole mikään S. Lammi -osaston sekopää mutta lapsellisuudessaan ja ripustautuvuudessaan silti raskas käytökseltään.
Tod. näk. lapsena hyväksikäytety.
Eihän tänä päivänä enää uskalla tehdä mitään. Olin kerran puistossa lenkillä kun yksi sataa ja tuhatta ajanut nuori naispyöräilijä kaatui pyörällään juuri ennen minua. Menin sitten kysymään, että kävikö pahasti ja otin kädestä kiinni, että voisin auttaa ylös niin alkoi huutaa "IRTI SAATANA!". Siinäpä keräili romunsa sitten yksin.
Hauskinta on, että nämä samathutsut laittavat profiileihinsa perspillutissikuvia, joissa tuijotetaan nussimua -ilmeellä. Sitten kiukutellaan ja syytellään aiheettomasti jos joku lähestyy palvelun ulkopuolella. Ihan kuin näillä ei olisi mitään vastuuta omasta käytöksestään. Ja kannattaisi tosiaan perehtyä termistöön, profiilin katsominen ei todellakaan sitä ole. Miehistä sanotaan, että haluvat sekä syödä että säästää kakun, mutta kyllä ne on nämä nykyämmät, jotka niin toimivat.
Miehissä on paljon sairaita yksilöitä. Sen olen huomannut. En sano, että kaikki miehet olisivat, tietenkään. Tällaisia sairaita yksilöitä kuitenkin tuntuu olevan erittäin paljon ja heitä, jotka eivät ymmärrä puhetta ja mitä "ei" tarkoittaa. Ehkä he menevät oma etu edellä eivätkä välitä, kuin itsestään tai sitten eivät vain yksinkertaisesti ymmärrä.