Missä on ollut karmein vessa, missä olet asioinut?
Kommentit (98)
Helsinki-tampere junan vessa vappuyönä. Järkky hätä yllätti, mutta jokainen vessa lainehti kusta ja paskaa käytäville asti. Yksi vessa ei ollut näin paha, vaikka tukossa sekin. Hävettää myöntää, mutta kävin..
Iron maidenin konsertin pajamajat. Hyi helvetti sotä paskaa oli seinissä ja lattiat täynnä. Kauhee kasa pöntössä. Niitö vessoja oli vielä jotenki saatu päällekkäin, niin alempiin valui se kusipaska katosta. En käynyt.
Yleiset vessat Venäjällä. Kusta joka puolella ja haju on sen mukainen
Julkiset vessat ovat Suomessakin aika huonossa kunnossa. Alkuvuosina Tennispalatsin vessat olivat siistejä, mutta sitten tapahtui jotain ja niiden siisteys romahti ja vessoista tuli sotkuisia. Koulujen ja kirjastojen vessojen siisteyteenkään ei juuri panosteta. Tammistossa rakennuksessa, jossa on Citymarket WC on kamalassa kunnossa. Kerran jouduin kääntymään ovelta, vaikka hätä oli hirveä. Viimeisillä voimillani onnistuin sinnittelemään XXL:n, jonka WC oli onneksi yllättävän siisti ja tilava. Vietin siellä sitten pelkän tovin. Monissa kauppakeskuksissakin WC:n siisteyteen ei panosteta, mutta Jumbossa ainakin se WC, jossa olen asioinut on ollut ihan siisti. Inhoan julkisissa WC:ssä käymistä ja mieluiten kävisin vain kotona, mutta aina se ei ole mahdollista.
Intian maaseudulla huoltoasemalla. Avasin oven ja en aluksi voinut mennä sisään. Ajattelin että käyn puskassa bensiksen takana mutta paikalliset seurasivat minua laumana, niin landella blondi suomalainen taviskin oli nähtävyys. Piti mennä takaisin vaikka lähes oksensin. Aika moni oli tehnyt tarpeensa reiästä ohi. Onneksi oli vain pisuhätä ja oli hame, pikkarit laitoin takaisin jalkaan vasta autossa, sekuntiakaan en voinut olla siellä kopissa liikaa. Loppumatkan rajoitin juomista ja onneksi ei tullut ripulia yms.
Egyptiläinen basaari Kairossa. Suomessa mikä tahansa venäläisten kansoittama paikka kaakossa. Esim. Lappeenrannan Prisma.
Italiassa kaupan vessa. Reikä lattiassa ja muutenkin näytti enemmän joltain siivouskomerolta kuin vessalta. Jotenkin oksetti niin, että menin mieluummin pihalle pissalle puskan juureen.
Olis mielenkiintoista käydä kyllä vaikka Intiassa, että näkis millaset vessat on sielä "hyviä vessoja"
Kreikassa bussiasemalla oli vain reikä lattiassa ja paska reijän vieressä
Junassa joskus helsingistä joensuuhun. Melkein perillä jo olin mutta pissatti pirusti. Menin ja koko saamarin juna heilui ja minä koitin reisiä jännittäen kusta pyttyyn. Koko lattia lainehti ripulin ja kusen sekoituksesta koska vessaa vetäessä hanoista lorotti vettä lattialle. Eli kusta, vettä ja paskaa. Ja kyseessä ei ollut vain yksi vessa koska kävin kaksi muuta tarkistanassa. Haju hirveä ja kamalinta oli se kuseminen siinä liejussa. Kun olin valmis heitin kengät roskikseen ja vaihdoin toiset.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 17:13"]
Mikähän tämä venäläinen tapa oikein on, että siinä meikäläisen posliinipytyn laidalla pitää seistä?? Eipä ihme, että menee kaikki ohi. Miten ne oikein niissä piikkikorkkareissaan oikein kykenee seisomaan pytyn laidoilla lipeämättä?
Pitäisi varmaankin laatia kuvalliset ohjeet siitä, miten käydään tarpeilla länsimaisella porsliinilla? Istu, älä kyyki. : D
Ma oon nahny tammosen! Oli tosin Belgiassa. Mua nauratti, mutta en tajunnukaan, etta taa on joku oikee ongelma.
Sellainen ulkohuussi jossa oli hämähäkkejä... ei mua hajut ja likaisuus estä asioimasta, mutta kun pöntöllä istuessa semmonen iso musta hämähäkki lähestyi paljasta reittä, oli pakko syöksyä housut kintuissa pihalle. :S
Varmaan jossain levähdyspaikalla. Uskomatonta kuinka jotkut sotkee paskalla koko kopin 😬
Vierailija kirjoitti:
Varmaan jossain levähdyspaikalla. Uskomatonta kuinka jotkut sotkee paskalla koko kopin 😬
Tätähän tapahtuu turkulaisessa ruskeassa talossa tämän tästä.
Olin tuttaville talovahtina vanhassa talossa, johon oli tehty sauna- ja wc-siipi joskus jälkeenpäin. Kukaan ei ennakkoon varoittanut, että tiloissa on putki poikki ja viemärivedet vellovat lattioiden alla. Kun lattialle astui, niin käymistilassa olevaa ulostevettä purskahteli upottavan muovilattian nurkista. Ykköshätä hoitui kyllä pihalle, mutta isompaa piti pantata kyllä loppuun asti...
Joku suomalaisvessa jonka joku oli sontinut umpeen ja sitten koittanut huuhtoa ja se tuotos + paperit + vettä oli pitkin lattioita.
Kreikkalainen yleinen vessa keskellä kesää oli myös aika muhkea kokemus, ei siksi että se olisi ollut toivottoman likainen vaan se 40+ asteessa ilmeisesti kauemmin muhinut hajuelämys.
Helsingin keskustan Hesburgerin vessa. Pidättelin oksennusta, kun näin vessaan. Menin seuraavaan vessaan ja sama reaktio.
Moskovan yliopiston päärakennuksen edustalla bajamaja on jäänyt mieleen vaikka olen kiertänyt festareita ja juhlinut vappua ullanlinnanmäellä ja käynyt afrikassa telttasafarilla.
Itäisten "ystäviemme" ryöstämässä Viipurissa.
Shanghailaisen metroaseman kyykkyvessa perjantai-iltana puolenyön tienoilla - totisesti kaduin etten ollut viitsinyt käydä illallisravintolamme vessassa silkkaa laiskuuttani.
Liettuassa keskellä ei mitään valtatie meni pellon läpi siellä betoni laatikko grillikioskin kokoinen sisällä pimeä labyrintti. Kun pääsi perille keskelle niin katossa roikkui hehkulamppu ja ketjussa sen vedettävä katkaisija valo rätisi kuin kauhu elokuvissa ja lattiassa jalkapohjien kuvat joiden keskelä helvetin syvä reikä joka täynnä paskaa ja kusta. Never forget!!!!