Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menee hermo miehen kiukutteluun

Vierailija
24.06.2021 |

Tätä on jatkunut jo tovi. Siis miehen jatkuvaa kiukuttelua. Ollaan oltu yhdessä nyt pari vuotta ja muutettiin yhteen tän vuoden tammikuussa. Molemmilla on 1 lapsi.

Tosiaan, tän viimeisen kolme kuukautta on ollut aivan järkyttävää kiukuttelua miehen puolelta ja hän räjähtää aivan kaikesta, oli syy vaikka ihan mitätön. Sainkin toista kautta kuulla että miehellä on stressiä töissä, mutta siltikään se ei oikeuta häntä purkamaan sitä muhun tai mun lapseeni (omalle lapselleen ei kiukuttele) jos hän puhuisi stressistään niin tottakai kuuntelisin, mutta tuota kiukuttelua en vaan jaksa enään.

Tänään esimerkiksi kävin kaupassa ja ostin sellaisia paketteja missä on niitä pienempiä vichy pulloja ja tytön tullessa uimasta kaverinsa kanssa, annoin molemmille tuollaiset vichy pullot ja lähdin viemään pyykkejä. Kun tulin takaisin, niin tyttö oli tosi vaivautuneen oloinen ja hän kertoi että isäpuolensa oli mulkoillut heitä todella vihaisesti kun joivat noita pulloja. Lohduttelin sitten ja sanoin ettei siinä mitään ja että hakisi lähikaupasta hänelle ja kaverilleen vaikka jätskit ja he lähtivät. Kun he sit lähti, niin mies alkoi raivota mulle, suoraansanottuna räjähti etten saisi kuulemma noita pulloja antaa "noille penskoille" ja kun hän huomasi että siitä pakestista oli otettu kolme pikkupulloa, hän tivasi että kuka sen nyt on juonut, johon sitten totesin että minä join puutarhatöiden jälkeen. Mulkoili muakin, tuhahteli ja alkoi mykkäkoulu.

Monesti muutenkin ollut tuota että jos ostan jotain, maksan itse siis (meillä minä maksan enemmän ruokakuluja) ja jos ostain jotain mistä mies sattuukin tykkäämään, hän raivoaa jos minä tai lapseni maistetaan tai syödään tuota tuotetta. Omalle lapselleen ei sano mitään.

Eilen oli myös sellainen että mies oli raivonnut kun tytär oli ollut vessassa, kakalla pidempään ja tullessani töistä kotiin, kuului raivoaminen "kuinka paljon sä perkele oikein syöt kun noin kauan oot paskalla?" ja tottakai puolustin tyttöä niin sain kuulla "kuinka oot aina tuon puolella"

Nuo on vaan siis esimerkkejä, on paljon muutakin tapahtunut.

En vaan enään jaksa tätä. Ja olen huomannut että tyttöni ei enään uskalla olla kotonaan oma itsensä tai syödä jääkaapista milloin haluaa eikä sen pitäisi olla niin. Kuitenkin kun tämä talo on minun oma niin voisin heittää miehen pihalle, mutta kuitenkin rakastan tätä. Mutta silti, oli kuinka stressiä ym, niin ei toista saisi kohdella noin mitä hän tekee.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokse!

Vierailija
2/21 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee hermot vaimo tiuskimiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkoon mies sinulle kuinka ihana tahansa niin millä oikeutat sen että annat miehesi pahoinpidellä henkisesti tyttöäsi?

Ilmoita että mies saa muuttaa lapsineen muualle ja voitte nähdä aitten ilman lapsia. Mutta älä pakota lastasi kestämään tuollaista kohtelua kotonaan.

Vierailija
4/21 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokse. Ja kovaa. Stressi/ongelmat ym valitettavasti saa monet näyttämään oikean karvansa. On kokemusta.

Vierailija
5/21 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai lapsen etu ja olotila on tärkein.

Vierailija
6/21 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olkoon mies sinulle kuinka ihana tahansa niin millä oikeutat sen että annat miehesi pahoinpidellä henkisesti tyttöäsi?

Ilmoita että mies saa muuttaa lapsineen muualle ja voitte nähdä aitten ilman lapsia. Mutta älä pakota lastasi kestämään tuollaista kohtelua kotonaan.

Tämä. Miten voit elää itsesi kanssa jos jatkat suhdetta kun mies kohtelee lastasi noin???

Vierailija
7/21 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on henkisesti väkivaltainen. Hän jaksoi teeskennellä mukavaa yhteenmuuttoon asti ja nyt luulee, ettet voi lähteä enää, joten on oma itsensä.

Ota ero välittömästi. Ja nyt tiedät, miksi miehen ensimmäinenkään suhde ei kestänyt. Tosissaan eroa. Se on helpompaa, mitä nopeammin sen teet. Olet myös vastuussa lapsellesi, että pelastat hänet tuosta. Ihan sama, vaikka talo olisi kuinka kiva.

Vierailija
8/21 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin miettimään tuota kommenttia missä sanoit että mies oli lapsellesi huutanut että "kuinka paljon sä perkele oikein syöt kun noin kauan oot paskalla?" koska mun isällä oli tapana huutaa mulle noin kun asuin kotona ja hän pahoinpiteli koko perhettä (lapsia eniten) henkisesti ja oli narsisti. En uskaltanut enään kotona ollenkaan käydä vessassa vaan tein tarpeeni ulkona.  Myöskään syöminen ei onnistunut koska aina kun joku meistä söi, niin isä tuli viereen vahtimaan tiukkailmeisesti, usein sanoen jotain ilkeetä.

Hän teki mun itsetunnosta nollan ja sairastuin anoreksiaan ja osittain syytin äitiäni siitä ettei hän tehnyt enempää / antoi isän tehdä meille lapsille noin, mutta myöhemmin tajusin että äitinikin oli uhri. JOTEN, heitä mies pihalle. Jos et itsesi, niin tyttäresi takia. Hän ansaitsee parempaa.

Vierailija
9/21 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita nyt jumaliste pihalle, kokeilkaa vaikka olla yhdessä mutta omissa asunnoissa.

M35

Vierailija
10/21 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti nainen, nyt pistät lapsesi ykköseksi ja heität sen äijän pihalle!!! Mun lapselle ei kukaan, siis KUKAAN puhuisi noin. Miten edes voit rakastaa miestä, joka kohtelee lastasi tuolla tavoin?!

Vierailija
11/21 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihalle tuo mies. Ei kukaan saisi kohdella toista (varsinkaan lapsia) noin! Jos talo on sun oma kuten sanoit ja omistat sen niin helppohan se on se mies heittää pihalle.

Vierailija
12/21 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina näitä samanlaisia valituksia. Ihmisen pitää tehdä valintoja. Mieluummin hyviä. Ja suojella lapsiaan.

Apuhan löytyy täältä vauva.fi palstalta 🙈 Me täällä neuvotaan sua mitä pitää tehdä. Ja sitten sä vaan teet niinkuin me sua neuvotaan, Eikö ? 😳

Vierailija
13/21 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomantonta, että voit vielä sanoa rakastavasi tuollaista tyyppiä. Ajattele tosiaan edes lastasi ja heitä äijä ulos talostasi. En kuuntelisi tuollaista hetkeäkään.

Vierailija
14/21 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä pihalle ihan oikeasti. Lapsesi ei ansaitse tuollaista kohtelua.

Vierailija
15/21 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo pelkästään stressistä voi johtua. Mieshän on henkisesti sairas. Älä jää katselemaan ja aiheuttamaan lapsellesi henkisiä vammoja.

Vierailija
16/21 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juokse. Ja kovaa. Stressi/ongelmat ym valitettavasti saa monet näyttämään oikean karvansa. On kokemusta.

Voi olla myös alkavan Muistisairaiden merkkejä.

Vierailija
17/21 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuollaista voi rakastaa, jota joutuu koko ajan pelkäämään? Ja jota lapsesikin pelkää - lapsi, jonka elämän tärkeipiä asioita on turvallinen koti, ja sinun takiasi hän on sen menettänyt, kun muutit tuollaisen tyypin kanssa yhteen.

Vierailija
18/21 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue teksti uudelleen ja mieti kuinka sairasta.

Asutte sinun talossa, tarjoat sinun ostamaa vichyä tyttärellesi. Tämä äijä puuttuu lapsesi perustarpeisiin raivoamalla!? Tyttäresi syöminen, juominen ja wc-käynnit tai mikään ei kuulu tälle äijälle. Sinä vain sallit, kun olet niin rakastunut tuollaiseen mielipuoleen. Tee jotain ennen kuin tyttäresi oireilee ja alkaa vihaamaan sinua.

Vierailija
19/21 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita mies vaihtoon. Seurustelin 13vuotta miehen kanssa joka myös oli  lapseni isä.Edelisestä suhteesa minulla 1 lapsi.Olimme kihloissa. Mies asui toisella paikakunalla,teki maalarin hommia.Hyväksyi edelisen suhteeni lapseni.Mutta hän kun tuli perjantai ilta,oli omat limut karkit.mussutti siinä Tv-katselessa namejaan ymm.lapset pyysivät häneltä ,anna meilekkin karkkia! Mies  tokaisi ostakaa omat karkkinne itse.Joten kioskille karkia ja limua ostaa lapsille ja se tilini ei kovin suuri ollut,joten hatutti isosti!.Kun ruokitavana mies,lapset ja aina siinä joku hoito lapsi viikonloput,palkana kiitos.Kun henkilöllä vaikeaa ja tarvitsi virkistystä ilman lapsiaan.Sitä jotenki sieti toisen huono käytös kun oli nuori,myös ystävien käytös ole kiltti ota hoiton nää.on niin vaikeaa..Jaksoi niitä siskon petejäkin tehdä joka viikon loppu  muiden lapsille.Siinä näytteli miehen juominen suurta osaa viikonloppua. Kossu pullo piilossa ja kitassi sitä. Sen mukainen käytös minuakin kohtaan.Kunnes vanhempi lapseni 15 vuotiana sanoi: Äiti jätä tuo jätkä etkö näe hän käyttä sinua hyväkseen?Valitse minut tai tuo jätkä,Jätkä joutu lähtee! 15 vuotias herätti minut ruususen unesta ja siitä että ei tarvii enää kulissia pitää yllä kaikki hyvin lähisuvulle ja ystäville! Jumalalle kiitos.Virta Hepo olohuoneesta lähit!Kenenkään naisen ,äidin,vaimon ei tarvitse sietää miehen huonoa käytös!Elämme jo 2021.maailma muuttuu. Minä lempasin miehen 1987.minut tuomittin.Minussa vika!Aika jolloin ihmiset itse elivät kortti talossa,joka kaatuisi heti kun tuuli tulisi ja veisi ne pois!

Vierailija
20/21 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä ei ole mitään merkitystä, onko miehellä stressiä vai ei. Jokainen ihminen on itse vastuussa käytöksestään. Tuleeko sinusta, tai lapsestasi väkivaltainen k -pää, jos teillä on stressiä? Ei tule. Käyttäytyikö mies noin, kun vielä luuli, että sinä et ollut vielä nalkissa? Ei, koska hän kykenee hyvin hillitsemään itseään halutessaan. Käyttäytyykö mies noin vieraille, pomolleen työpaikalla, sukulaisilleen ja arvostamilleen kavereille? Ei, koska hän ymmärtää, että niin ei voi tehdä ja hän kunnioittaa heitä. Teitä hän ei kunnioita, eikä arvosta, vaan on antanut itselleen luvan olla väkivaltainen teitä kohtaan. Ihan peruskuvio väkivaltaisissa suhteissa, juuri noin ne alkavat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi