Menee hermo miehen kiukutteluun
Tätä on jatkunut jo tovi. Siis miehen jatkuvaa kiukuttelua. Ollaan oltu yhdessä nyt pari vuotta ja muutettiin yhteen tän vuoden tammikuussa. Molemmilla on 1 lapsi.
Tosiaan, tän viimeisen kolme kuukautta on ollut aivan järkyttävää kiukuttelua miehen puolelta ja hän räjähtää aivan kaikesta, oli syy vaikka ihan mitätön. Sainkin toista kautta kuulla että miehellä on stressiä töissä, mutta siltikään se ei oikeuta häntä purkamaan sitä muhun tai mun lapseeni (omalle lapselleen ei kiukuttele) jos hän puhuisi stressistään niin tottakai kuuntelisin, mutta tuota kiukuttelua en vaan jaksa enään.
Tänään esimerkiksi kävin kaupassa ja ostin sellaisia paketteja missä on niitä pienempiä vichy pulloja ja tytön tullessa uimasta kaverinsa kanssa, annoin molemmille tuollaiset vichy pullot ja lähdin viemään pyykkejä. Kun tulin takaisin, niin tyttö oli tosi vaivautuneen oloinen ja hän kertoi että isäpuolensa oli mulkoillut heitä todella vihaisesti kun joivat noita pulloja. Lohduttelin sitten ja sanoin ettei siinä mitään ja että hakisi lähikaupasta hänelle ja kaverilleen vaikka jätskit ja he lähtivät. Kun he sit lähti, niin mies alkoi raivota mulle, suoraansanottuna räjähti etten saisi kuulemma noita pulloja antaa "noille penskoille" ja kun hän huomasi että siitä pakestista oli otettu kolme pikkupulloa, hän tivasi että kuka sen nyt on juonut, johon sitten totesin että minä join puutarhatöiden jälkeen. Mulkoili muakin, tuhahteli ja alkoi mykkäkoulu.
Monesti muutenkin ollut tuota että jos ostan jotain, maksan itse siis (meillä minä maksan enemmän ruokakuluja) ja jos ostain jotain mistä mies sattuukin tykkäämään, hän raivoaa jos minä tai lapseni maistetaan tai syödään tuota tuotetta. Omalle lapselleen ei sano mitään.
Eilen oli myös sellainen että mies oli raivonnut kun tytär oli ollut vessassa, kakalla pidempään ja tullessani töistä kotiin, kuului raivoaminen "kuinka paljon sä perkele oikein syöt kun noin kauan oot paskalla?" ja tottakai puolustin tyttöä niin sain kuulla "kuinka oot aina tuon puolella"
Nuo on vaan siis esimerkkejä, on paljon muutakin tapahtunut.
En vaan enään jaksa tätä. Ja olen huomannut että tyttöni ei enään uskalla olla kotonaan oma itsensä tai syödä jääkaapista milloin haluaa eikä sen pitäisi olla niin. Kuitenkin kun tämä talo on minun oma niin voisin heittää miehen pihalle, mutta kuitenkin rakastan tätä. Mutta silti, oli kuinka stressiä ym, niin ei toista saisi kohdella noin mitä hän tekee.
Laita se mies pihalle. Mun mutsi seurusteli / asui vähän aikaa yhdessä miehen kanssa joka oli samankaltainen ja tosiaan asui mutsin perimässä talossa. Ei käynyt töissä ym, ei maksanut mitään ja siltikin raivosi jos meille lapsille esim ostettiin kioskilta jätskit. Siinä oli sitten kaikki varpaillaan, tuntui kun jos edes hengittäisi niin taas se mies räjähtäisi. Mulla meni siihen että mulla alkoi menkat ja tottakai äiti osti mulle myös siteitä kun osti itselleen niin muistan kun itkin vessassa verisenä kun tää mies raivosi mun äidille ettei mulle saa siteitä ostaa ja siltikään mutsi ei jättänyt tätä miestä. Valitettavasti tämä meni siihen että alkoholiongelma alkoi tällä miehellä olla kuvioissa ja hän r*iskasi mut ollessani 14. Silloin mutsi päätti että nyt riitti, mutta pahin oli silti jo tapahtunut. Pakko sanoa, että en vieläkään kunnolla ole antanut anteeksi ja ton tapahtuman jälkeen muutin asumaan mun mummolle.